Kannattaisko mun siis skipata tiistain harjoituskisa? Olis kauden vika heltri sprintti(0.75, 20, 5).. Kovasti tekis mieli viivalle.Ei ole eikä ollut. Ylikunnossa sykkeet ei nouse. Sä olet ylirasitustilassa. Nyt lepoa ja sellaista 'varpustenkatselu fillarointia' välillä.
DieseliTaitaa mulla PK-vauhti olla parantunut n. 25 sekkaa/km. Hauskaa saada palaute sähköpostiin lähiaikoina. Pojalla on muuten PK-syke sellaiset 165 laakia. Sama kun mun maksimi.![]()
Pitäis onnistua pk-vauhdillaOli tri-kaverin pk-vauhti 4,35 ja laktaatit tuossa vauhdissa alle 2.Sellaiset 3.20 pitäis olla täysin mahdollisia hänellä Berliinin maratonilla.
VK1:stä pitäis pystyä mara juoksemaan jos on harjoitellut.:ahem:Pitäis onnistua pk-vauhdilla![]()
Mcmillanin laskurista joku viikko sitten katsoin että päälle 3.30 maratoonarit hoitavat homman 'pk-vauhdilla' ja nopeammat voivat mennä optimisuorituksella allekin.
Mutta ei kai se pk:ta kuitenkaan ole jos/kun sykkeet nousee matkan aikana...
Eli 122-132 haarukassa pitäis pystyä sykkimään se 4 tuntia.PK: 7.00 – 6.10 ja syke 110-122
VK1: 6.10 – 5.30 ja syke 122-132
VK2: 5.30 – 4.55 ja syke 132-142
MK: 4.55 – 4.30 ja syke 142-150
Jätin väliin. Viime viikolla sain vähän treeniä kun pyöräilin perjantaina Hyvinkäälle (60km) ja sunnuntaina takaisin (70km). Rauhallinen pk-vauhtinen lenkki meni ihan ok ilman suurempia ongelmia ~28km/h keskarilla. Kaipa tässä pikkuhiljaa alkaa olla taas tolpillaan.Mä jättäsin väliin tai menisin tosi hissuksiin sen sitten läpi. Mutta sehän EI onnistu sulta.![]()