Treenitoikki 2016

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Dallaran urkuri

Well-known member
Liittynyt
7.4.2016
Viestit
1460
2x1km tasatyöntövoimaa ja 2x3km kevyttä vapaata. Ladut olivat huippukunnossa. Juuri ehti alta pois ennen kuin latukone pilasi ne.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Asiaa liipaten: Koukkujärvelle ostivat uuden kalliin latukoneen ja sillä tulee fantastista jälkeä. Latukahvilan pariskunnan isäntä selitti minulle viimeksi, että se rouhii pintaa syvemmältä kuin vanha kone ja sitten tekee siihen pinnan ja siksi (ainakin) ladut ovat kuin suoraan latutehtaalta toimitettuja.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Asiaa liipaten: Koukkujärvelle ostivat uuden kalliin latukoneen ja sillä tulee fantastista jälkeä. Latukahvilan pariskunnan isäntä selitti minulle viimeksi, että se rouhii pintaa syvemmältä kuin vanha kone ja sitten tekee siihen pinnan ja siksi (ainakin) ladut ovat kuin suoraan latutehtaalta toimitettuja.
Sama Puijolla ja noilla kaupungin hoitamilla latuverkoilla. Hieno on hiihdellä, verrattuna näihin kotilatuihin, jotka ovat keikalla ajettuja.

Tuli mieleen että viime talvena oli kunto/terveys niin heikko ettei Puijolla jaksanut edes hiihtää. Paljon on tultu siitä eteenpäin.
 

Örfil

Guest
Enpäs muuten tiedä kuka Koukkiksen koneen maksoi. Tykkilatua hoitaa ja rahastaa nokialainen Kankaantaan Kisa. Samalla koneella ajetaan myös Nokian viralliset luonnonlumiladut, kun talvi koittaa.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Nyt kun lomalla ei pääse pyöräilemään, läpsyttelin liukkailla teillä kevyen 13km lenkin 4.38/km pacella. Ensimmäinen treeni uusilla Adidaksen Supernovilla, jotka tuntuivat fantastisilta.
 

Örfil

Guest
Mikä Supernovan malli on kyseessä?

Omat on Supernova Glide 8. Ostin niitä taannoin kaksi paria, toiset treeni- ja toiset kisakäyttöön.
 

Dallaran urkuri

Well-known member
Liittynyt
7.4.2016
Viestit
1460
Eipä noissa muuta lue kuin Supernova, ei myöskään kaupan (XXL) sivuilla.
Ihmettelin samaa xxl:n mainoksesta, vieras malli eikä googlekaan avita. Olisikohan teknisesti hieman riisutumpi perusversio tai jotain.

:edit: taitaa sittenkin olla "glide 9" käytännössä
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
No niin, jopas selvisi. Minulla on siis noita 2 kpl:

https://www.xxl.fi/adidas-supernova-glide-8-miesten-juoksukengat/p/1119032_1_style

Erona niissä on pohjamateriaali eli tuo on jokin uudempi/rinnakkaismalli, koska vanha glide 8 on nyt alehinnalla. Se oli ovh 129-139 taannoin eli sama kuin tuo uusi Supernova nyt.

Tuo Glide voitti parina vuonna jotain testejä ja jos tuo uusi Suppis on yhtä mukava kenkä kuin tuo vanha malli, niin se on kyllä hintansa väärtti.
 

Örfil

Guest
Vuoden vika salikäynti ja jäi harmillisesti siinä lukemat tasan 98 tuntiin. Koitin tässä kuussa kiriä kiinni 100 tuntiin, mutta oli salia kiinni ja yhdet treenit piti perua jne. No, mutta jäipähän ensi vuodelle tuo satanen rikottavaksi vuoden treenitavoitteisiin.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Oon äitini kanssa kävellyt paljon. Tänäänkin kävelin noin 8 kilometriä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös