Sinne vaan toikkia tekemään itsellesi.:thumbup:haju sanoi:Itsekin käyn aina silloin tällöin lenkillä. Jos minulla olisi tarve kuntoilustani raportoida, tuntuisi luontevalta tehdä se "Muu urheilu" -alueella.
Ei.. Triathlon tavoite pysyy. Vuoteen 2015 mennessä vedän täystriathlonin. Tänä vuonna keskityn juoksuun ja ensi vuonna aloitan uintitreenit. Sen takia en vielä varmaan tänä vuonna kokeile pikkutriathlonkisoja vielä, koska en treenaa uintia.. Niitä tulee sitten vuonna 2009. Turha niihin on osallistua vääränlaisella uintitekniikalla, etenkin kun kesä on muutenkin niin täynnä pyöräily ja juoksu skabojen takia.Moe Szyslak sanoi:Menikö jo pupu pöksyyn sen triathlon-tavoitteen kanssa?![]()
Neuvon menemään uintikursseille.:ahem: Ja liittymään seuraan että saa vähän vinkkeja ja neuvoja.Jacques sanoi:Ei.. Triathlon tavoite pysyy. Vuoteen 2015 mennessä vedän täystriathlonin. Tänä vuonna keskityn juoksuun ja ensi vuonna aloitan uintitreenit. Sen takia en vielä varmaan tänä vuonna kokeile pikkutriathlonkisoja vielä, koska en treenaa uintia.. Niitä tulee sitten vuonna 2009. Turha niihin on osallistua vääränlaisella uintitekniikalla, etenkin kun kesä on muutenkin niin täynnä pyöräily ja juoksu skabojen takia.
Juu.. aloittelen pikkuhiljaa jo tänä vuonna kyllä, kun mun yks kaveri on entinen kilpauimari.. eli käydään yhdessä uimassa ja se antaa mulle vinkkejä..Moe Szyslak sanoi:Neuvon menemään uintikursseille.:ahem: Ja liittymään seuraan että saa vähän vinkkeja ja neuvoja.
Mun uintikunto on ihan ok (hiihtoharrastus kun tukee tuota jonkun verran).. Oon vetänyt 1km noin puoleen tuntiin sillä paskalla uintitekniikalla. Eli ei sikäli hassummin. Mut tosiaan se on se tekniikka se suurin haaste. Mut tällai nyt päätin aloittaa laji kerrallaan. Pyöräily on nyt kunnossa, seuraavaksi tulee juoksu, ja samalla ylläpidän pyöräilykuntoa. Teen varmaan niin, että pk-treenit fillarilla ja sitten vauhtikestävyyttä juosten. Ja just vähän duathlon-harjoittelua, että tottuu sitten eri lajien yhdistelmiin ja rytmivaihdoksiin.Moe Szyslak sanoi:Uinti on siitä hyvä laji, että verrattuna juoksuun ja pyöräilyyn, jalathan ei väsy lain. Eli saa hyvän käsi- ja keskivartalotreenin siitä. Sykkeetkin on sen verran matalat että käy hyvin huoltavasta treenistä. Mä sijoitan uinnit sinne pyöräilyn ja juoksun sekaan. Uintihan myös parantaa tehokkaasti hapenottokykyä.:thumbup:
Tällä vauhdilla kyllä joudut pettymään ja saat luovutusvoiton. En ole päässyt yhtään hiihtämään koko talvena, ja hiihtotaidot on muutenkin niin heikot, ettei ensimmäisenä huvittaisi lähteä 62 km:ää yrittämään. Olisi se varmasti hieno kokemus ja pitää tutkailla tilannetta vielä jonkun aikaa. Älä luovu toivosta, saatan mä vielä viivalle ilmestyä.Jacques sanoi:Samaten tavoitteena on voittaa juhis, mikäli hänkin osallistuu.. Olisin vähän pettynyt, jos hän jättää tuon väliin.
Tällaista vähän pelkäsinkin.. Toivottavasti tulis nopeasti lunta, että pääsisit treenaamaan.. Itse maksoin tuosta 60e syksyllä ja noinhan se menee kaikissa noissa tapahtumissa että maksu kasvaa mitä lähempänä kilpailuajankohta on. Tosin mielestäni Finlandiassa tuo hintaero on suurempi, kuin esim. pyöräilytapahtumissa tai maratoneilla..Juhis sanoi:Tällä vauhdilla kyllä joudut pettymään ja saat luovutusvoiton. En ole päässyt yhtään hiihtämään koko talvena, ja hiihtotaidot on muutenkin niin heikot, ettei ensimmäisenä huvittaisi lähteä 62 km:ää yrittämään. Olisi se varmasti hieno kokemus ja pitää tutkailla tilannetta vielä jonkun aikaa. Älä luovu toivosta, saatan mä vielä viivalle ilmestyä.
Kävin tutkimassa Finlandian hintoja ja ei voi sanoa muutakuin että ohoh, tällä hetkellä osallistumismaksu on 80 euroa ja ensikuussa nousee sataseen. Aika kallista.