Triathlonin pikamatka (750m - 20km - 5km) Kuusijärvellä aikaan 1h20min.
Sää oli aivan kamala! Suht viileä ja vettä satoi aivan kaatamalla. Siis kuin esterin perseestä. Siitä huolimatta paransin ennätystäni 4½ minuutilla.
Osuusajatkin paranivat jokaisessa lajissa huomattavasti.
Uinti 14:51 (parannusta ~40sec)
Pyöräily 39:05 (parannusta ~2min, käytännössä se tuli vaihdosta, koska ajoaika oli jälleen samaa tasoa 35:22)
Juoksu 26:09 (parannusta ~1min)
Ihan jees.. Nyt mulla oli siis lepoviikko takana, mikä selittää parannukset uinnissa ja juoksussa.
Pyöräilyssä kärsi eniten vaikeista sääolosuhteista, joten varmaan sekin olisi paremmassa kelissä parantunut.. Uinnin jälkeisessä vaihdossa menee edelleen liikaa aikaa, mutta kyllähän se nyt märkäpuku lähti huomattavasti ripeämmin. Ehkä minuutin lisä tuli siitä että piti laittaa pitkähihainen pyöräilypaita päälle, ja se oli yllättävän hankala vetää märän kropan päälle.
Niin ja tempo oli edelleen sitä samaa mitä tulen pitämään Joroisilla..
Ihan hyvä treenikisa siis Joroisen kannalta, mutta kisana ei vieläkään täysin onnistunut, koska en vaan pystynyt vetämään sitä siin kovilla sykkeillä kuin pikamatka pitäisi.. Mulla vaan puuttuu se taito vetää täysiä. Olin tuon kisan jälkeen ihan freesi.. Siitä sen huomaa ettei ole vetänyt pikamatkaa niin kovaa kuin pitäisi..
Jos osallistun siihen Kuopion kisaan elokuussa, niin jostain pitäisi vielä löytää pari pykälää lisää kovuutta.. Toisaalta asiaa en aio paljoa treenata, koska tähtään pidemmille matkoille.. Enkä nyt tämänkään takia tiedä onko mitään järkeä lähteä Kuopioon (matkatkin maksaa) vetämään pikamatkaa, joka ei ole mulle se vahvin matka.. Toisaalta voisi tehdä Moesta 107:n tapaamani hahmon.. Mut en mä tiedä kannattaako mun siitäkään ilosta maksaa?
Noh, pitää katsoa miten se Joroinen menee.. Siihen on enää puolitoista viikkoa!!! Jaiiiks!
Saldo 2009:
Kuntosali 26h 15min
Juoksua 572,7km / 59h13min
Kävelyä 30km / 5h
Pyöräilyä 2407km / 93h 15min
Maastohiihtoa (v) 18km 1h 24min
Uinti 29,6km / 16h16min