Maantiepyöräilyä ensin ~40km ja sitten päälle seuran sisäinen triathlonrykäisy.. Elämäni ensimmäinen triathlon-kilpailu. Matka ~700 - 20 - 5.
Aikani oli ~
1:24 ja hävisin Alexander Stubbille ~16min..
Mutta olipahan kyllä mahtava fiilis. Uinti oli kyllä melkoista räpiköimistä ja uinnin vaihto meni aivan päin vittua..

En meinannut saada märkäpukua pois päältä kun se jäi nilkkaan jumiin. Meni varmaan 5 minuuttia aikaa.. Pyöräily sujui hyvin, siinä aika oli jotain 35min tasoa. Ohitin pyöräilyosuudella tosi monta tyyppiä ja se oli aika hieno fiilis kyllä.
Pyöräilyn jälkeinen vaihto sujui mallikkaasti. Sain klossikengät nopeesti pois ja ihan sukkana juoksukenkiin.
Juoksu oli taas vähän heikompi osuus ja siinä yksi kaveri pääsi ohikin. En sitä vetänyt kyllä mitenkään temposykkeillä, niinkuin olisi kisamuodon takia pitänyt. Juoksin sen enemmänkin sellaista maratonivauhtia.. siis sellaista olisin jaksanut jatkaa kyllä paljon pidempään.. Itseasiassa myös uinnissa vauhti oli sellaista, että olis se 1,9km mennyt tolla samalla temmolla ja varmaan kovemmallakin menis. Ainoastaan pyöräily on se, josta mulla löytyy tällä hetkellä se temporytmi näin niinkuin valmistautumatta sen kummemmin.
Tosin mä väitän ettei mun pyöräilyvauhtikaan 90km matkalla ole paljoa hitaampi, joten...
Saldo 2009:
Kuntosali 26h 15min
Juoksua 506,7km / 52h45min
Kävelyä 24km / 4h
Pyöräilyä 1960km / 79h 08min
Maastohiihtoa (v) 18km 1h 24min
Uinti 25,9km / 14h56min