PekPoy
oik. yo.
Vähän vatsalihastreeniä himassa vielä, kruunuksi muutama sarja voimapyörällä. Pitänee käydä myös ostamassa tuo Knoukkarin mainostama kirja.
Asustat siis jossain lähistölläni.Eilen tunti juoksua koiran kanssa Uutelassa
Kävelymatkan päässä Uutelan maastoista, ilmeisesti siis säkinAsustat siis jossain lähistölläni.
Juuh, tuossa Aurinkorannan välittömässä naapurissa.Kävelymatkan päässä Uutelan maastoista, ilmeisesti siis säkin
2009 kuntoliikuntasaldo:
hiihtoa 162km
hölkkää 13km
pyöräilyä 50km
luistelua 25km
soutua 1/2h
Kuin myös. Ja tänään katsoin kelloa kun uin kilometrin. 35min. Ja varmasti kunnollisella tekniikalla menisi samalla vaivalla paljon nopeammin. Ja uinti muuten uimahallissa, ei Aurinkolahden rannassaJuuh, tuossa Aurinkorannan välittömässä naapurissa.
Oltiin kenties samoihin aikoihin kyseisessä laitoksessa. Itse tosin kuntosalin puolella.Kuin myös. Ja tänään katsoin kelloa kun uin kilometrin. 35min. Ja varmasti kunnollisella tekniikalla menisi samalla vaivalla paljon nopeammin. Ja uinti muuten uimahallissa, ei Aurinkolahden rannassa
No en arvaa. Oma komea pällihän siinä komeilee.:ahem:Ja Moe, et varmaan ikinä arvaa kenen kirjoittamiksi luulen sun viestejäsi kun olet avatarta vaihtanut. Laitetaan kuvansieppaus alle, jos vaikka vaihdat kohtapuoliin takaisin tutuksi baarimikoksi.
Näytä liitetiedosto 8219
Nyt ei sitten enää saa pisteitä kun on nin helpot vihjeet: tarkoitamani foorumilainen käytti myös pyöräilijähahmoa avatarina tuossa taannoin (olisiko ollut viime vuoden puolella kuitenkin). Sittemmin ollut parrakas hiihtäjä ja velociraptori.No en arvaa. Oma komea pällihän siinä komeilee.:ahem:
Jaa, toi taskuraketti. Mä olen sitä kakskertaa isompi.:ahem: Eikä sillä ole käsivarsissa papua lain. Semmoset teepussinnarut roikkuu olkapäistä.Nyt ei sitten enää saa pisteitä kun on nin helpot vihjeet: tarkoitamani foorumilainen käytti myös pyöräilijähahmoa avatarina tuossa taannoin (olisiko ollut viime vuoden puolella kuitenkin). Sittemmin ollut parrakas hiihtäjä ja velociraptori.
Jaa, toi taskuraketti. Mä olen sitä kakskertaa isompi.:ahem: Eikä sillä ole käsivarsissa papua lain. Semmoset teepussinnarut roikkuu olkapäistä.![]()
Kyllähän sekin oli musta itsestäni otettu kuva (Tour de helsingin maaliviivalta), mutta tosiaan niinkuin Moe vihjaisikin ei meitä kyllä ihan heti voi toisiinsa sekoittaa.Mun mielestä näytti jotenkin aika samalta :frown: :tongue:.
No, viime vuoden puolelta se Jacquesin (meniköhän kirjoitusasu oikein) pyöräilyavatar oli, että ei ole enää mielessä muuta muuta kuin fillarointiteema.
Ei siitä niin kovin pitkää aikaa ole kun jollain (ettei ollut sekin sulla?) oli jonkinlainen kasvokuva moottoripyöräkypärällä varustettuna ja luulin että Runar ja Kyllikki siinä kirjoittelee. Muitakin vastaavia on ollut. Kohta jollain on South Park -tyylinen hahmo pidättämässä hengitystään ja ihmettelen että: "Koska mää tommosta oon kirjottanu!?"
Kyllähän sekin oli musta itsestäni otettu kuva (Tour de helsingin maaliviivalta), mutta tosiaan niinkuin Moe vihjaisikin ei meitä kyllä ihan heti voi toisiinsa sekoittaa.
Ja teepussin narut mä vielä näytän saatana!![]()
Tossapa tuo vähän isompana versiona. Tästä näkee jo sen että käsi nousee tuulettamaan ja samalla pappa yrittää vielä ohi! Saatana!Heko heko kiäääh kiäääh! Nyt te ootte molemmat tosi raivona kun teidät on sekoitettu toisiinne.
Jos se yhtään helpottaa niin kyseessä ovat jokunen kymmenen pikseliä kanttiinsa olevat avatar-kuvat, joista toinen on ollut viimeksi näkyvillä ennen joulua vissiin.ja heh vielä.
Voisit Jacques kaivaa sen vanhan avatarin käyttöön niin pääsisi vertailemaan. Jotenkin on jäänyt sellainen mielikuva, että oli otettu etuviistosta se kuva.