kouvotsvoni
Banjottu
12 km
Minullakin korvien välissä pahimmat ongelmat, mutta taas minun pitäisi malttaa ottaa varovaisemmin ja pehmeämmin. En tiennyt lonkkaongelmastasi, kunnon kilpa-ajajahan ei tosin kerrokaan muille jos jokin paikka kipeänä. Forssa taitaa olla pahin kisa jos kropassa jokin paikka kipeänä, kun siellä pito on hyväForssassa ajoa vaikeutti se lonkkavamma aikalailla kun joka mutkassa tuntui kipua..
Sinänsä mulla ei siis paino varmaan vaikuta niin paljoa. Rohkeutta pitäisi saada lisää. Korvien välissä on mun pahimmat ongelmat.![]()
Kyllä mä siitä taisin selitellä, mutta hyvä jos en tehnyt siitä hirmu suurta numeroa.Minullakin korvien välissä pahimmat ongelmat, mutta taas minun pitäisi malttaa ottaa varovaisemmin ja pehmeämmin. En tiennyt lonkkaongelmastasi, kunnon kilpa-ajajahan ei tosin kerrokaan muille jos jokin paikka kipeänä. Forssa taitaa olla pahin kisa jos kropassa jokin paikka kipeänä, kun siellä pito on hyvä
Eikö tee gutaa ajaa palautukset kovaa ja korkeelta!30 km intervalleja kuntopyörällä. Tuli sotkettua melkoisella kadenssilla noita lepopätkiä.![]()
Jokseenkin sama taas, aikaa meni pikkasen enemmän kun tuli pidettyä pari pikku taukoa ja spekuloitua sekundäärisillä argumenteilla yhden venäläisen hepun kanssa.Kaksi kilometriä uintia hallissa, aikaa kului kutakuinkin tarkahkosti 55 minuuttia.