No tuijotin kun otit mun pyyhkeen prkele! :mad_old:Kaks kilometriä vajaaseen tuntiin edit. uintia siis. Hiukan off-topikkia: saatan olla vainoharhainen, mutta uinnin ja saunan jälkeen jotenkin tuntui siltä, että yks heppu tuijotti mun pyyheliinaa.
saldo 21km uintia
No tuijotin kun otit mun pyyhkeen prkele! :mad_old:
Mulla kävi täysin samalla tavalla eilisellä aamulenkillä! Pirkkolaa lähestyessäni iski kauhea paskahätä. Olin vaan niin aikaisin liikkeellä, ettei ovet ollut vielä auki (2min ennen aukeamista olin ovilla). Piti juosta extrakierros, koska jos olisin pysähtynyt, niin olis paskat tullut housuun siinä mummojonon perässä..Kakskytä kilsaa keskuspuistossa. Johan oli trilleri. Alko jo Laakson kohdilla vattassa kuulostaa kuin ois betonimyllyä pyöritetty. Viimeinen kilsa ennen Pirkkolan urkkahallia ja vessoja oli vielä pirun liukas. Oli ihan hilkulla, että menenkö nurin, tuleeko paska housuun vai molemmat. Yks harha-askel ja se ois ollu siinä. No sinnittelin veskiin ja koppiin. Ei paperia, nopeesti toinen koppi, tähtäys ja ammunta. Piti vielä muutama minuutti odotella turboviivettä. Vessareissun jälkeen juoksu kulkikin kun sai pelkästään siihen keskittyä. Himarapussa tilasin hissin, joka jämähti minnekään liikahtamatta jumiin. Kauhee kusihätä. Mä että voi vittu. Ei liiku eikä aukee ovi. No sitten kekkasin painaa seis-nappia ja sen jälkeen aukesi sentään ovi. Kuus kerrosta rappuja ylös, sisään, vessaan, tähtäys ja ammunta. Nyt tosin etuperin.
Että sellanen reissu, tulipahan tehtyä! Hieno juoksu muuten ja keli mitä kaunein. :ahem:
No tuijotin kun otit mun pyyhkeen prkele! :mad_old:
Mites muuten et uinut ollenkaan kun hallissa kävit pyyhettäsi otattamassa? :tongue:Jos joku urpo luulee menneensä treenimäärissä mun ohi, luulo saa loppua aika nopeesti.
Saldo 2009:
Kuntosali 17h 15min
Juoksua 190km / 21h30min
Kävelyä 12km / 2h
Pyöräilyä 342km / 16h 45min
Maastohiihtoa (v) 18km 1h 24min
Mites muuten et uinut ollenkaan kun hallissa kävit pyyhettäsi otattamassa? :tongue: