Ainakin Karhun M-sarjalaiset on kuoleentuneet melkeinpä yhden lenkin aikana, reilun viisisataa kilsaa niillä oon menny. Sama oli Niken Zoom Milerin kans, jotain 700 kilsaa juoksin ja parin lenkin aikana katosi toimivuus.
Vinkki: nyt on hyvässä alessa juoksukengät ja kannattaa aina pitää vähintään kaksia kenkiä käytössä. Juoksukenkäkin vaatii myös palautumis- ja kuivumisaikaa. Eikä pahaa tee vaikka kengät olisivat hieman erilaiset niin että jalat saisivat hieman erilaista rasitusta.
Mulla on just noi Niken Zoomit.. Niin siis tarkoititko sitä että kun se 700 on täynnä niin sit vaan yhtäkkiä menis huonoksi?
Sitten varmaan pitänee ostaa valmiiksi vaikkapa just parit kengät.. kiitti vinkistä.. Ehkä voisi ostaa toiset räntäloskapaskalle.. Onko sulla kokemuksia jostain coretex-juoksukengistä? Niitä ei varmaan saa alesta tosin..
Ite tässä kans mittailin, että kaksi tonnia on tullut täyteen jo joku aika sitten tälle vuodelle. Tarkkaa määrää en tiedä kun on logit kahdella koneella ja nyt läppäri stadissa. 2500 oli tavoite tälle vuodelle, en pääse tavoitteeseen. Tämä viikko on menny ilman urkkavaatteita ja pienessä nuhassa.
Mun tavoitteet, vaikka en niitä kirjallisesti määrittänytkään, oli 1000km juoksua ja 4000km pyörää. Pyörästä uupuu 400, mutta juoksussa mennään jo ylimääräistä.. Ja kun yksi tavoite on koko ajan ollut kehittää juoksua, niin siinä mielessä asia on hyvä. Ottaen huomioon kaikki sairastelut, joita on ollut.
Uinnin tavoite oli oppia niin hyvin uimaan ettei tarvitse triathlon-kisassa hävetä, ja siinä tavoitteessa ylitin itseni aika hienosti.
Määrällisesti uinti on varmasti jäänyt aika vähiin. Edelleen kärsin pienestä motivaatiopuutteesta sen suhteen. Ei toi halliuiminen vaan oikein innosta muuten kuin seuran treeneissä. Uinti-Motivaatioon vaikuttaa sekin, että jos nyt jään vain ~15min kärjestä puolikkaalla uinnissa, niin eikö kannattaisi panostaa kahteen muuhun lajiin, joissa aikaeroa tulee paljon enämpi?