Uintia 5x500.
Treenisaldot 2011:
Uintia 18,2 km
Uinti: 15.5km
Vesijuoksu 40min
Juoksu: 200km
Hiihto: 126km
Kuntosali 30min
Sisäsoutua 16.2km 1h3min18s
On kyllä niin surkeeta hiihtokeliä ollut täällä lounaassa liki viikon että ei oo juuri tehnyt mieli ladulle.KAIKKIEN AIKOJEN HIIHTOREISSU.
Ne on hyviä lenkkejä kun kokee tehneensä jotain.KAIKKIEN AIKOJEN HIIHTOREISSU. Hiihdin 17 km. Sukset jääty toiseksi viimeisellä kierroksella (2,1 km) täysin. Lunta tuli vaakasuoraan ja sitä tuli paljon. Ja tuuli. Latu oli ummessa joka kierroksella. Eikä siinä vielä kaikki, auto jäi nalkiin pohjastaan parkkipaikalle. Eli jouduin juoksemaan 3 km kotiin apua hakemaan.
Uinti: 15.5km
Vesijuoksu 40min
Juoksu: 200km
Hiihto: 166km
Kuntosali 30min
Sisäsoutua 16.2km 1h3min18s
Ääh, penkki on liian helppo. Itse paransin kuukaudessa, kun oli eturistiside poikki, penkkiä 40 kiloa.Penkkimaksimi 115 kg... ei kai muulla oo ees väliä
Penkkimaksimi 115 kg... ei kai muulla oo ees väliä
Mä en oo vieläkään tehnyt maksimeja ollenkaan.. En ole tähänpäivään mennessä keksinyt miksi mun pitäisikään.Ääh, penkki on liian helppo. Itse paransin kuukaudessa, kun oli eturistiside poikki, penkkiä 40 kiloa.
200 kg kyykky on jo jotain.:ahem:
Mä olen joutunut tekemään testeissä useinkin. Määriteltiin ohjelmia lentiksen voimaharjoitteluun ja seurantaan sitten lisää. Hyppymatolla pompputestejä ynnä muuta.Mä en oo vieläkään tehnyt maksimeja ollenkaan.. En ole tähänpäivään mennessä keksinyt miksi mun pitäisikään.