Noniin, eka HCT rämmitty maaliin. Tuloksilla ei voi kehua, mutta pääsinpähän maaliin.
Swimming time: 0.05.17.1
Change time: 00:03:40
Biking time: 00:23:37
Running time: 00:18:56
Uinnin vauhdista yllätyin itsekin, ja altaasta noustessa tajusin että tulikohan mentyä puoli minuuttia liian kovaa. Ajattelin jo, että mitähän tästä tulee kun nyt jo pyörryttää.
Ensimmäinen vaihto meni täysin käsille, sitäkin olisi vissiin pitänyt harjoitella, mutta hyvä kun sukat sain jalkaan ilman kaatumista. Varsinainen tröpö. Vaihtopaikalle juostessani kattelin ihmeissäni, että sekä Andyn laina-Bianchi ja itse Ironmanin Cervelo ovat vielä telineissä eikä jannuja näkynyt missään. Olin siis kolmikosta johdossa tässä vaiheessa! (Okei, superhuonon vaihdon takia Jacques kipitti ohi ennen kuin pääsin itse vaihdosta eteenpäin lähtemään.)
Pyöräily oli vähän takkuista, pyörä täristi syystä tai toisesta aika paljon ja tuntui että miehestäkin oli paras puhti poissa. Kovan uintiosuuden huomasi myös siinä, kun alkoi tulla pyöräilyssä väkeä ohi vähän enemmänkin. Muutenkin yllätyin, että miten hankala tuo pyöräreitti jotenkin oli. Tiukoissa mutkissa vauhti kuoleentui täysin ja ylämaissa ei pohkeissa tuntunut olevan mitään. Andyn näin ekan kierroksen jälkeen kipuamassa ylämäkeen, kun itse laskettelin samaa mäkeä alaspäin.
Juoksussa kaikki menikin sitten ihan reisille. Sen lisäksi että Jarkko ohitti kierroksella lähtiessäni juoksuun, jalat oli loppu ja jostain syystä ei oikeen henkikään kulkenut (okei, on sen verran huono kunto ja lenkit jäänyt vähälle). Reittikin oli varsin otollinen, kun ylämäkeä oli puolet reitistä. Noh, maaliin tullessa vielä tietty kiri ja lyhyt kuolema.
Kaiken kaikkiaan jäi kyllä hyvä fiilis, ja ensi vuonna pitää katsoa mitä kaikkea kivaa sitä keksii.