TT-trophy Japan 2003 (Epäonnen Grande Finale!)

Kilparatojen T Tabermann

Well-known member
Liittynyt
19.2.2001
Viestit
593
Sijainti
siel sun tääl
Näin!

F1-kausi ja TT-trophy ovat finaalissa. Kaikki on loppu. Ei ole enää mitään...

Mutta wink viimeisessä kisassa Sato kaasutteli aika-ajossa 13.ksi ja siitä pari pinnatsua Sun of the pits:lle. Pinnan lähimmästä aikaeroarvauksesta Dj Ankalle. Itse kisassa 9.ksi ajoi, yllätys yllätys, Heidfeld. Siitä pari pinnaa Nopeahuolelle, Jr-:lle, kristian.s:lle ja RK-62:lle. Onnea siis näistä rippeistä.

Nämä tulokset jäävät kuitenkin sen varjoon, että nimimerkki OoPee otti ja peesasi itsensä huikeasti TT-trophyn tämän kauden voittoon! Onnea hänelle! Voitto tuli vielä varsin selkeällä erolla, joten se oli hatunnoston arvoinen suoritus se. Hienoa! Palkinnoksi OoPee saa jo legendaariseksi muodostuneen lahjakortin (17 egen arvoisen), jolla mies on valtuutettu ostamaan "putelin kosmiinaa ja pari sisu-askia". Ottanet yhteyttä sähköpostitse wink

Tähän loppuun vielä lopulliseksi jäänyt pistetilanne:

1) OoPee 16 pinnaa
2) Pöhkö ja Sun of the pits 12 pinnaa
4) jmt, Dj Ankka, Jacques, kristian.s, Jr- ja Simo 10 pinnaa
10) molde, Observer ja Terho 8 pinnaa
13) RK-62, GC Rabella ja Nopeahuoli 6 pinnaa
16) Ambomaan Mambo 5 pinnaa
17) GeGe 4 pinnaa
18) Vakio ja jusban 3 pinnaa
20) Norman, Veschacher, Mie- ja PekPoy 2 pinnaa
24) BAT ja Albert Oil 1 pinna

Näin ollen TT-trophy toimikunta, Kilparatojen T Tabermann ja myös Nopeahuoli kiittävät kaikkia mukana olleita. Niin nyt kuin edellisinäkin vuosina. TT-trophy loppuu lopullisesti nyt siis tähän ja jää historian lehdille soittamaan omaa pikku viulukonserttoaan. Kiitos!
 

GC Rabella

Well-known member
Liittynyt
6.2.2000
Viestit
1463
Sijainti
Pasila
Ei hyvin menny ja jäi näköjään viimeinen taisto kokonaan väliin. Tai no, tasapeliä RK-62:n ja Nopeahuolen kanssa on varmaan pidettävä ihan positiivisena tuloksena. Kiitokset veikkauksen järjestäjälle.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Juu, näin on. Ens vuonna en toivottavasti wink täällä enää koko vuotta "hillu", joten tää oli nyt sit tässä. Tämä.
 

Terho

Alain
Liittynyt
29.8.2001
Viestit
1317
Sijainti
Hämeenlinna
Nopeahuoli:
Juu, näin on. Ens vuonna en toivottavasti wink täällä enää koko vuotta "hillu", joten tää oli nyt sit tässä. Tämä.
Mikset hillu ?

Ja ei kai tämä kisa nyt vaan lopu vaan tottakai pidät sen myös ensi vuonna entiseen malliin !?

Jaa onnittelut OoPeelle voitosta! Näin valta pääsi piruvie vaihtumaan kun olin onnistunut voittamaan tämän viime vuonna.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Toivottavasti Kilparatojen T Taberman ja Nopeahuoli nimeävät uuden kilpailujärjestäjän eläkkeelle vetäytyessään wink Tämä on ehdottomasti paras veikkauskilpailu tässä foorumissa. eek! Ainiin tuli muinoin voitettua tuo ensimmäinen TT-trophy palkinto wink
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Joo, neljä vuotta kesti tätä juttua ja kausivoittajina olivat Jr-, Norman, Terho ja nyt OoPee.

Mutta kuten sanoin, henk. koht. suunnitelmia on sen verran ensi vuodelle, että niiden toteutuessa en usko, et mulle jää aikaa/mahdollisuuksia ylläpitää TT-trophyä enää. Ei se ois reiluu alottaa uutta kautta ja kesällä sanoa "oho, ei oo aikaa, have fun!".
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Heiiiii.... nymmää vasta muistin nää veikkaukset eek!

Pitääkin mestaruuden kunniaksi paiskata toi meitin vanha Salora ikkunasta pihalle wink

Otan yhteyttä jahka olen päättänyt mihin fyrkkani sijoitan ! :)

Niin ja suurkiitos Tabermannille järjestelyistä, kiitos myös kanssakilpailijoilleni!

<small>[ 14-10-2003, 13:02: Message edited by: OoPee ]</small>
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Oukei, TT pistäkööt lahjakortin Mannerheimin Lastensuojeluliitolle, ehkäpä, mikäli TT:n aika ja rahat sittenkin riittävät ensi kaudellekin, tästä vois aloittaa uuden tradiition. Kyllähän 17 euroa varmasti kelpaa itse jos toisellekin (myös mulle), mutta loppujenlopuksi ne kipeimmin sitä rahaa tarvitsevat eivät varmastikaan roiku päivittäin nettifoorumeilla. Noh, kukin tietysti päättäkööt itse rahoistaan.

Pistän vielä vahvistusmailin asiasta Tabermannille.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Et sitten jumalauta dokaa niitä rahoja itte, tommoset kultturellit sielut on aina ollu persoja viinan perään :mad:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Nopeahuoli:
Mutta kuten sanoin, henk. koht. suunnitelmia on sen verran ensi vuodelle, että niiden toteutuessa en usko, et mulle jää aikaa/mahdollisuuksia ylläpitää TT-trophyä enää. Ei se ois reiluu alottaa uutta kautta ja kesällä sanoa "oho, ei oo aikaa, have fun!".
Eli rahnuli on finiitto eikä enää oo tota noinnii varaa tämmösiä palkintoja juu.
Mä oisin voittanu ens vuonna. olen vaahtoa 7j
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Todettakoon nyt tässä vielä, että OoPeen lahjoitus on todellakin toimitettu perille Mannerheimin Lastensuojeluliittoon.

TT-säätiö ja varmasti Mannerheimin Lastesuojeluliittokin kiittävät erinomaisesta eleestä!
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
No onkos Kilparatojen T Taberman miettinyt mahdollisia seuraajia itselleen ? Vai onkos T Taberman lomilla ja palaa asiaan seuraavan kauden lähestyessä ?
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
TT-säätiö miettii asiaa, mutta kyllä tämä todennäköisesti oli nyt tässä. Katsotaan nyt ensin mitä lähiviikot ja ensi vuoden alku tuo tullessaan.

Kuten kaikki hyvä... se loppu aikanaan wink
 

GC Rabella

Well-known member
Liittynyt
6.2.2000
Viestit
1463
Sijainti
Pasila
Jos TT-säätiö ei kykene veikkausta jatkamaan eikä nimittämään seuraajaa, loukkaantuvatko TT-säätiön edustajaksi, jos joku mielivaltainen hahmo katsoo oikeudekseen ominpäin perustaa hyvin samankaltaisen formaatin omaavan veikkauksen?
 

Terho

Alain
Liittynyt
29.8.2001
Viestit
1317
Sijainti
Hämeenlinna
Kyllähän TT-säätiö voisi antaa oikeuden jollekin toiselle forumin tunnetulle ja aktiiviselle jäsenelle perustaa vaikka hyvin samankaltainen veikkauskisa jollakin toisella nimellä ?! (jos TT-säätiö jäsenineen vetäytyy itse näistä ympyröistä)

Mutta asiallahan ei ole vielä kauhia kiire ratketa ...
 
Ylös