Captain Howdy
Well-known member
*me name it*
Olen iloinen etta liityin sirkukseen.Mehe Rienarsuo sanoi:Nimenomaan kato. Täällä on koko elämän kirjo. Syntymisiä, rakastumisia, avioliittoja, valitettavasti kuolemiakin, eroja, iloja, suruja, huumoria, totisinta asiakeskustelua, hedelmiä (kuten banaaneja), soittimia (kuten banjoja), taisteluhuutoja (kuten banzaita), työntekemistä, laiskottelua, ystävystymistä, vittuilua, sukupolvi- ja sukupuolisyrjintää, sukupolvi- ja sukupuolinussintaa, you name it. Lisäksi täällä miehet puhuu sujuvasti korkokengistä ja naiset suihinotosta. Tää on ihan sirkus, mutta tää rokkaa. :ahem:
Mehen innostus voi just nyt olla laskusuunnassa...lara sanoi:Olen iloinen etta liityin sirkukseen.
Voin olla sen viiksekas nainen.
:frank: Mehe, innolla odotan kallion kierrostamme.
burb sanoi:Mehen innostus voi just nyt olla laskusuunnassa...
Runar ja Kyllikki sanoi:Ootas kun se kertoo rintakarvoistaan.![]()
No eikö se sulla sitten tunnu?Jonkki sanoi:Tuntuiko hyvältä?
lara sanoi:luulin etta suhun voi luottaa? *painuu hapeasta maan alle*
:frank: en enaa ikina uskoudu sulle mun karvaisuudesta. tai karvattomuudesta.
ei oo.. mehe tietaa et ma kompastelen paljon ja osaan kaikki parhaat muuvit.:thumbup:burb sanoi:Mehen innostus voi just nyt olla laskusuunnassa...
Jees, Kallio pysyy ohjelmassa. Toi viiksekäs nainen -systeemi ei ihan toimi mulle. Mutta on täällä sitäkin ryhmää, jolla on jo näppäimiä likoomassa. Möhnät veke. Kirjoitusvirheet antaa vihjeen.lara sanoi:Olen iloinen etta liityin sirkukseen.
Voin olla sen viiksekas nainen.
:frank: Mehe, innolla odotan kallion kierrostamme.
:doubtful: Yritat vaan korostella sita et ne ei edes kasva.Runar ja Kyllikki sanoi:En sentään laittanut screenshottia rintakarvoista!!
Niin ja voihan ne viikset ja rintakarvat aina ajella, joten ei ne ole mikään todellinen este. Ei edes hidaste. :thumbup:lara sanoi:ei oo.. mehe tietaa et ma kompastelen paljon ja osaan kaikki parhaat muuvit.:thumbup:
Mehe Rienarsuo sanoi:Jees, Kallio pysyy ohjelmassa. Toi viiksekäs nainen -systeemi ei ihan toimi mulle. Mutta on täällä sitäkin ryhmää, jolla on jo näppäimiä likoomassa. Möhnät veke. Kirjoitusvirheet antaa vihjeen.
no niin muuttui aani kellossa ku aloin korostella mun muuveja.Runar ja Kyllikki sanoi:Niin ja voihan ne viikset ja rintakarvat aina ajella, joten ei ne ole mikään todellinen este. Ei edes hidaste. :thumbup:
Pisti vahingossa mulle privanaRunar ja Kyllikki sanoi:En sentään laittanut screenshottia rintakarvoista!!
Ai katoppa joo Runarhan onki blondi.:thumbup:Mehe Rienarsuo sanoi:Kyl toi kyl on Kyllikki toi.
Se yrittää vaan hämätä mustalla kypärällä.lara sanoi:Ai katoppa joo Runarhan onki blondi.:thumbup:
On. Nyt kaikki viimeistään ymmärtää miks erosin siitä ja muutin tänne maalle pakoon.Mehe Rienarsuo sanoi:Kyl toi kyl on Kyllikki toi.