Raportti
Harjoitukset #10
Vielä en yrittänyt ekaa mutkaa aika-ajolinjoilla, vaan yritin aina saada mahdollisimman tasaisen jarrutuksen ja hyvän ulostulon. Eka mutka tuottikin paljon ongelmia, kun ainakin joka toisella kierroksella perä lähti irti. Toinen paha paikka oli takasuoran päässä oleva neulansilmä, josta Wilzkukin valitteli. Harkoissa oli mielenkiintoista ajaa myös sen takia, kun meitä oli siinä neljän auton tasainen letka koko harkkojen ajan ja kaikki näytti ajavan aika samanlaisia aikoja.
Aika-ajo #4
JÄLLEEN KERRAN näytti olevan tulossa tosi jännittävä aika-ajo, kun viimeisistä A-finaalipaikoista näytti taas olevan tulossa tosi tiukka taistelu. Aika-ajossa sain nuo "ongelmapaikat" sujumaan paremmin ja aikakierroksilla otin ekaan mutkaan mallia Wopesta, jonka linjoja olin tarkkaillut aikaisemmin. Muutama onnistunut kierros tuli ja niillä irtosi 6. sija. Olin kyllä tyytyväinen, kun viimeksi olin ollut A-finaalissa Hangossa, jos KIC:n megafinaalia ei lasketa.
Kisa #10
Kun huomasin saavani #10:n kisaan, niin hieman jo epäilin että mitenköhän saan ajon sujumaan, kun harjoituksissa samalla autolla olin ollut vielä hieman epätasainen. No ihan mukavasti kisa lähti käyntiin ja sain pidettyä oman paikkani lähdössä. Yritin parhaani mukaan seurata edellä ajavia ja hieman yllätyin, kun he eivät ajaneetkaan heti horisonttiin. Nastyn ja Cmoneyn taistellessa edessä yritin kytätä jos tulisi ohituspaikka, mutta kunnon tilaisuutta ei tullut. Tilanteen tasaantuessa edellä yritin taas seurata heitä, ja taisin jopa pysyä lähietäisyydellä pari kierrosta. Sitten eroa kuitenkin alkoi hieman tulemaan ja maalissa taisin jäädä Nastystä noin 1,8s.
Kisan jälkeen...
...olin ainakin tyytyväinen omaan suoritukseen, kun sain pidettyä 6. paikan ja ero kärkikuskeihin oli hieman pienempi kuin aiemmin Turussa! Onnittelut onnistujille! Jäätiin vielä kisan jälkeen syömään ja ruoka oli hyvää!
Harjoitukset #10
Vielä en yrittänyt ekaa mutkaa aika-ajolinjoilla, vaan yritin aina saada mahdollisimman tasaisen jarrutuksen ja hyvän ulostulon. Eka mutka tuottikin paljon ongelmia, kun ainakin joka toisella kierroksella perä lähti irti. Toinen paha paikka oli takasuoran päässä oleva neulansilmä, josta Wilzkukin valitteli. Harkoissa oli mielenkiintoista ajaa myös sen takia, kun meitä oli siinä neljän auton tasainen letka koko harkkojen ajan ja kaikki näytti ajavan aika samanlaisia aikoja.
Aika-ajo #4
JÄLLEEN KERRAN näytti olevan tulossa tosi jännittävä aika-ajo, kun viimeisistä A-finaalipaikoista näytti taas olevan tulossa tosi tiukka taistelu. Aika-ajossa sain nuo "ongelmapaikat" sujumaan paremmin ja aikakierroksilla otin ekaan mutkaan mallia Wopesta, jonka linjoja olin tarkkaillut aikaisemmin. Muutama onnistunut kierros tuli ja niillä irtosi 6. sija. Olin kyllä tyytyväinen, kun viimeksi olin ollut A-finaalissa Hangossa, jos KIC:n megafinaalia ei lasketa.
Kisa #10
Kun huomasin saavani #10:n kisaan, niin hieman jo epäilin että mitenköhän saan ajon sujumaan, kun harjoituksissa samalla autolla olin ollut vielä hieman epätasainen. No ihan mukavasti kisa lähti käyntiin ja sain pidettyä oman paikkani lähdössä. Yritin parhaani mukaan seurata edellä ajavia ja hieman yllätyin, kun he eivät ajaneetkaan heti horisonttiin. Nastyn ja Cmoneyn taistellessa edessä yritin kytätä jos tulisi ohituspaikka, mutta kunnon tilaisuutta ei tullut. Tilanteen tasaantuessa edellä yritin taas seurata heitä, ja taisin jopa pysyä lähietäisyydellä pari kierrosta. Sitten eroa kuitenkin alkoi hieman tulemaan ja maalissa taisin jäädä Nastystä noin 1,8s.
Kisan jälkeen...
...olin ainakin tyytyväinen omaan suoritukseen, kun sain pidettyä 6. paikan ja ero kärkikuskeihin oli hieman pienempi kuin aiemmin Turussa! Onnittelut onnistujille! Jäätiin vielä kisan jälkeen syömään ja ruoka oli hyvää!