Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2012, 2. kisa, Turku Karting

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Sama auto kuin harkoissa ja itseä se ei niin miellyttänyt, vaikka nopeasti sillä menikin. Taisi olla rengaspaineet turhan korkeat omalle massalle ja se oli joka kulmastaan liukas. Varsinkin takasuoran pää tuotti vaikeuksia, enkä saanut kunnolla osumaan sitä apexiin.
Samoja huomioita tein myös, ajoin tällä #1 autolla aika-ajon ja kisan. Tyytyväinen kuitenkin siihen, että sain ajettua aika-ajoissa 21,93. Jäi vähän sellaiset muistikuvat ettei takasuoran neulansilmä onnistunut aika-ajoissa kertaakaan niin hyvin kuin olisin toivonut.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
:D

Harkoissa vaikeuksia autoni #3 kanssa, peräpää liukui kuin suksivoide. Hyvin pääs kuitenki fiilikseen mukaan ja taulussa viidenneks.

Aika-ajoon hyväksi todettu #4 alle, nyt ei ollu juuri minkäänlaisia ongelmia, nopeinta kierrosaikaa metsästelin ja sen myös sain, yllättävän suurellakin erolla josta hieman yllättynyt.

Kisassa menin kakkoseen, jonka perä oli ERITTÄIN liukas! Olihan sitä cm:n kertomuksen mukaan muutama kovaluu jo aikasemmin vinguttanutkin.. :eek:
Haikki kurkkii mun kakkosta ja pääsee lopulta ohi, en nähnyt että ois ollu mitään tehtävissä, osittain johtuen minun peräpääni liukkaudesta.
Samanlainen setti sitten DW:n kassa, kerran hän kurkkasi, kunnes sitten sukelsi sisään ja ihan sääntöjen mukaan jouduin luovuttamaan hänelle kakkospaikan. Tässä vaiheessa kakkoseni ei ollut enään niin liukas vaan pysyin hyvin kyydissä mukana ja ero eteen/taakse oli about sama, joten kontrolloitu ajaminen ja tyytyväisin mielin kolmantena podiumille. Hyvä maku jäi vaikka kisassa hävisinkin pari sijaa.

Onnittelut varsinkin Haikille hyvin alkaneesta sisäratakaudesta ja ajamalla otetusta voitosta Turussa!
Hyvin järkätty ja homma toimi taas kuten aina. Thanks!
Pläjäriä pääsiäisenä.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Rapo lyhykäisyydessään

Harkat: Autona kakkonen. Perä liukas kun peräpuikon jäljiltä. Ajolinjat ihan hakusessa.

Aika-ajo: Autona vitonen. Istui käteen huomattavasti paremmin. Kuus kymppiä ajasta pois harkkoihin verrattuna. Silti pihalla.

Kisa: Autona jälleen kakkonen :mad_old:. Ruutuna kolmanneksi viimeinen, joten oli jotain, mitä puolustaa :D. lfb edestä karkasi nopeasti muutaman autonmitan päähän ja sitten alkoi olkapäiden yli vilkuilu, että kummalta puolelta koko ajan perässä roikkuva Follo kolistelee ohi.

Ykkös-kurviin liian kovin... kakkoseen väärin sisään ja samalla ulos ajolinjalta, joten kolmos-kurvissa auton mentävä reikä sisäpuolella, jossa Follo hymyilee. Nelos-kurvissa kuitenkin sisäpuolella väkisin, eli ulostulossa ulkona. Hymyilevä Follo sisällä.. rinnalla.. *nojaaa* ei saatana.. pakko nostaa.. ohi meni. Takasuoran neulansilmään oikea nilkka suorana. *MÄ AJAN SUT KIINNI JA OHI* ilme kasvoilla. Ui ui.. liikaa vauhtia..Vasen nilkka suorana... pitkäks.. poikittain.. koska "kakkonen".. Ai se Jonkkikin meni jo ohi...

Rauhoittuminen ja kruisailua.. pari kierrosta meni jopa ilman renkaihin osumista siinä loppupuolella. Saatoin jopa saavuttaa Jonkkia.. ainakin muutaman metrin :D. Aika parani nelisen kymppiä kakkosella (siis autolla), joka ei kyllä ollut kovin ykkönen lauantaina. Ainakaan mun käsissä.

Täytyy varmaan joskus koittaa uskaltaa johonkin Forssaan lähtee koittamaan, miten sitä ulkona uskaltaa (tai ei uskalla) ajella.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Vähän raportin tynkää:

Harkat:

Lähinnä rytmin hakemista, ei aika-ajosimulaatiota vaan ihan vaan varmuutta omaan tekemiseen ja rataan ja autoon tottumiseen. Alla #9, joka lepäsi yhden aiemman ryhmän. Alussa erittäin liukas, mutta loppua kohden parempi. Huomasin ajavani suht tasatahtia muiden kanssa.

Lopussa yksi puolittain simulaatiokierros, jonka tuloksena erän nopein aika.

Aika-ajot:

Autona #10, joka oli taas kylmänä odotellut yhden ryhmän verran. Alussa joutui taas muutamia kierroksia luistelemaan, mutta ajan myötä pitoa tuli enemmän.

Wopen linjoja katselleena sitten ajamaan hyvää aikaa, ja noin joka kolmas kierros oli ns. aikaveto. Ihan paras tsemppi jäi jonnekin, ja lopulta tuloksena oli ryhmän toiseksi paras aika. Tavoitteena ollut A-finaalipaikka kuitenkin heltisi, joten tyytyväinen olin.

Kisa:

Kisaan paikalta seitsemän, autona #5. Auto oli lämmin, mutta jotenkin erittäin liukas. Tavoite oli nousta Nipsun edelle ja napata kuudes sija itselle. Alussa tuli hyvin pysyttyä perässä, mutta pidon puutteessa alkoi eroa hieman tulemaan edellä meneviin ja oli tärkeämpää turvata oma selusta ettei Bemari tule ohi.

15 kierrosta peippailua ja yritystä pysyä edellä. Tällä kertaa se onnistui, ja Bemari myös pysyi takana.

Seitsemäs sija oli ihan ok, viime kauteen verrattuna lähtenyt nyt ihan hyvin käyntiin ja oli mukava ajaa pitkästä aikaa A-finaalissakin. Forssaan sitten taas haastamaan kärkeä, ja yrittämään McStadin peittoamista.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Joo. Ne varmaan kattos, että ei ollu yhtään ekakertalaista mukana. Salaa ovat kuvanneet ja nauraneet meidän ajeluita jo monta vuotta :D:D

Tästä asiasta tuli jo paikan päällä kuittailtua paikan omistajalle. Meidän eka harkkaryhmä oli ajanut jo, kun virallinen rata-aika alkoi. No molempien osapuolien etu on tämä, jos aikaa säästyy. Siinähän oli meidän jälkeen jo seuraava porukka ihmettelemässä (mitäs katsoivat kierrosaikatauluun). Voisin veikata, että säästynyt aika tuli käytettyä heihin.

Varmaan Forssaankin saadaan taas nuo lentävät lähdöt. Oli aika tivolimeininkiä silloin, kun lähtöruudut osoitettiin sentin tarkkudella ja sinä aikana aina kaksi konetta kerkes sammumaan. Ja kuitenkin tiedossa oli, ettei ennen ekaa neulansilmää saa ohittaa

Kulkee se maine toisinkinpäin, joten niin kauan kun KKWCS on hyvä asiakas, niin kaikki sujuu kivuttomammin.



Positiiviset fiilikset jäi kisasta. Rapoa myöhemmin, mutta enemmän kuin tyytyväinen aika-ajojen (ja harkkojen) vauhtiin, 9. nopein aika, ja harkoissakin 8. o/ :ahem: B-finaalin paalu jäi vain kuuden sadasosan päähän, ja WoPe oli sen vajaa 0,600s nopeampi, ja muut kärkikuskit vielä vähemmän. Tuntuu jopa vähän vaikealta uskoa noita tuloksia. :eek: Jos joku olisi tällaista tänään ennustanut ennen kisatapahtumaa, niin en olisi kyllä siihen uskonut. Toki olin käynyt ennakkoon harjoittelemassa, mutta silti oma vauhti oli yllätys. Hienoa nähdä tällaista kehitystä, viime Turun kisasta ei kuitenkaan ole kuin muutama kuukausi aikaa.

B-finaali meni ihan hyvin, vaikkakin muutama sijapudotus tuli..
Niin mitäs mä mietinkään parin viikon takaisten harkkojen jälkeen?
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Rapoa:

Menomatka
PeePee poimi kotiovelta. Forssassa napattiin kahvit mukaan ja ajateltiin mennä Focuksella kiertämään rataa. Ei menty. Kirottiin reitin tylsyyttä ja mietittiin kuinka nopeasti kattoköysi kutsuisi jos asuisi jossain niissä reitin varrella olevista kunnista. Saavuttiin Turkuun joka tervehti vierailijoita järkyttävällä p*skanhajulla.

Harkat #7
Siinähän tuo meni kruisaillessa. Ajelua ja ihmettelyä, varmuutta ei ajamiseen tullut. Yllätyin auton tehokkuudesta, päällimmäisena muistissa kun oli kauas taaksepäin tapahtunut ulkoratavälityksillä ajelu. Rengaslämmöt nousi loppua kohden ja perästä loppui pito.

Aika-ajo #7
Paljon suhrattuja kierroksia. Pari kuolemanyritystä. Loppuviimein riitti aika C-finaalin paalulle, taakse jäi kevyempiäkin kuskeja. :D

C-finaali #7
Auto tuli jo ainakin tutuksi. Finaali meni turvalliseksi yksinajeluksi muiden nahistellessa takana. Lopussa lfb alkoi saavuttamaan, muttei mulla ollut enää kiire mihinkään. Jossain vaiheessa tarttui nopein kierros, mikä lie päivän paras anti.

B-finaali #10
Hävisin kaikille. Alussa pääsin Dompparin rinnalle, mutten aikaisempien Turun kisojen jälkipyykin pelossa mennyt väkipakolla ohi. Alussa pysyin hyvin mukana ja kärkyin koko ajan ohitusta, mutta jossain vaiheessa suhmuroin ja putosin kelkasta. Alkoi vissiin jo ajelut tottumattomana painamaan, kun keskittyminen ei riittänyt renkaiden välissä ajeluun.

Kotimatka
Join kaljaa, tein repsikanpaikan ennätyksen geneerisen konemusiikin kuuntelussa ja olin hukata kortonkipaketin.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Meidän eka harkkaryhmä oli ajanut jo, kun virallinen rata-aika alkoi. No molempien osapuolien etu on tämä, jos aikaa säästyy.
Tosin tokassa setissä ajava Andy ei ollut ehtinyt edes vielä paikanpäälle. Ehti kyllä vaihtamaan kamat ja oli tokassa setissä nippa nappa mukana.

Kulkee se maine toisinkinpäin, joten niin kauan kun KKWCS on hyvä asiakas, niin kaikki sujuu kivuttomammin.
Komp. Ihan mukavaa, kun asiat sujuu jouhevasti varsinkin tutuilla radoilla.

Lähtöruudutkin A-finaalissa näytettiin siten että jokainen varmasti löytää oman ruutunsa....paskat, kopissa on mukavempata istua ja säädellä lähtövaloja
Vähän ihmettelin C-finaalin paaluruutuun saapuessani samaa. No, olihan siinä numero selkeesti maalattuna! :D
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Tosin tokassa setissä ajava Andy ei ollut ehtinyt edes vielä paikanpäälle. Ehti kyllä vaihtamaan kamat ja oli tokassa setissä nippa nappa mukana.
'ttu sitä jaksa katsoa kun toiset ajaa, kun tekisi itse mieli päästä ajamaan. Sama sitten on taas toisin päin, kun on vittu taas kerran sössinyt. Sydän särkyy nähdä, kun muut ajaa A-fnaalissa.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Viimevuotisen Turku GP:n 6 kympän erolla kärkeen olisin näemmä kamppaillut Dompparin kanssa samoista sijoista.

Tiivistä tuntuu olevan kun koko sakki mahtuu abauttiarallaa sekunnin sisään. :eek!:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Aina ne mun kanssa on kamppailemassa. Menkään muualle kamppailemaan! :mad_old:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37046
Sijainti
Helsinki
Menomatka #VR
Edellisenä iltana kauheessa darr.. treeniväsymyksessä tosikanarialta Suomeen. Unta palloon, mutta aamulla herätys, aargh, kisa, miten pääsen paikalle?!?! PeePee ehdotti tiimikyytiä, mutta se olisi vaatinut aikaista lähtöä Hyvinkäälle, joten hyppäsin Turun junaan, kun Cmoney ystävällisesti lupasi poimia asemalta.
Juna oli vain 40 minuuttia myöhässä, mutta onneksi lähdin hyvissä ajoin, ja kerkesin paikalle kuitenkin ajoissa.

Harjoitukset #1
Rata tuntui kivalta, mutta ajoerä oli aika paha, kun olin samassa erässä kärkikuljettajien kanssa. Ei paljoa peesiavusta päässyt nauttimaan, vaikka pari kertaa yritinkin vähän matkia ajolinjoja.
Autosta en osannut sanoa juuta enkä jaata, mutta aika ei ollut kuitenkaan niin huono kuin etukäteen ehkä pelkäsin. Tiedostin toki, että harjoituksissa en usein ole muutenkaan parhaimmillani.

Aika-ajot #1
Hiukan alkoi jännittämään saako tarpeeksi kovaa aikaa alle. Harjoitukset osoitti kaksi asiaa: Rata paranee kokoajan, eikä ensimmäinen ajoryhmä ehkä ole paras mahdollinen. Lisäksi sijojen 6 ja 14 välillä tulee olemaan vain muutama kymmenys.
Aika-ajojen alussa ajoin väkinäisiä kierrosaikoja siten, että aina välillä tein välikuoleman ekaan mutkaan. Puolessa välissä katsoin taululle ja paniikki alkoi iskeä, kun aika oli edelleen 22.50! Skarppasin ja taisin hetken peesata jotain itseäni nopeampaa (oisko ollut Haikki), ja sain vähän parempia aikoja. Lopussa päästin WoPen edelleni, mutta epäonnekseni hän teki kuoleman ekaan mutkaan juuri kuin aloitin itse oman nopean kierrokseni. Joskus näinkin, mutta WoPe pilasi hidastelullaan viimeisen nopean kierrokseni, koska ruutulippu sitten heiluikin.

B-finaali #5
Vitosruudusta autolla numero viisi. Lähtöasetelmat oli siinä mielessä hyvät, että enemmän oli voitettavaa kuin hävittävää. Lähdin siis kisaan luottavaisin mielin ja päätin ohittaa 4stroken heti startissa.
Suunnitelmani eteni kuten ajattelinkin. Pääsin startissa rinnalle ja sisä mutkan puolelle, josta olisin helposti kuitannut 4stroken, mutta yllättäen Andy mummoili aivan älyttömästi ykkösmutkassa ja jäin pussiin! 4stroke pääsi ohi kaikista ja aika pian kyllä minäkin kuittasin Andyn. En tiedä mitä sen päässä liikkui vai liikkuiko mitään?

Ekan kierroksen jälkeen jäin Wilzkun taakse ja kärkikaksikko meni menojaan. Ajeltiin muutama kierros Wilzkun takana ja rinnakkain ties missä järjestyksessä milloinkin. Jossain vaiheessa hän jarrutti vähän liian aikaisin ekaan mutkaan ja pääsin kuittaamaan sisäkautta ohi. Varmasti kolahti paljonkin, mutta eipä tuolla muulla tavalla ohi pääse. Olisko ollut Wilzkusta ohituksen jälkeen kun ajoin pienen hetken kolmantena ja Domppari hiillosti perässä. Ajaminen sillä tosi liukkaalla autolla letkan kärjessä oli tosi vaikeaa ja virheitä tuli herkästi. Domppari pääsikin painostamaan virheeseen, takasuoralla rinnalle ja ohi.

Pysyin hyvin keltaisen mulkeron perässä ja pari ohitusyritystäkin pääsin tekemään. Ensimmäinen takaosan neulansilmään ja toinen ekaan mutkaan. Toinen yritys oli niin hyvä, että pääsin edelle, mutta tiesin Dompparin olevan rinnallani. Tiedostin, että voisin nyt sulkea oven, mutta se ei olisi ollut reilua, joten en blokannut. Siitä kiittäen Domppari kuittasi sisältä ohi ja tönäisi sen verran, että Andykin pääsi väliin.. Mistä sekin siihen taas kerkesi? Ja Wilzku hiillosti perässä..
Kirosin kohtaloani kun Andyn mummoilu jatkui edelleen. Ei minkäänlaista aggressiivista ohitusyritystä, niinkuin Andylta on parhaimmillaan nähty. Lopussa hän päästi ohitse sen jälkeen kun olin myöhään jarrutuksen seurauksena osunut peräänsä. Sitä myös kirosin, koska nyt Dompparin ja mun väliin jäi auton mitan verran eroa, enkä ehtinyt saada sitä kiinni tarpeeksi ajoissa..

Lopussa vielä mietin päästänkö Andyn takaisin ohi, koska tarkoitukseni ei ollut törmäilylläni kertoa "päästä mut ohi", mutta katsottuani Puerto Del Carmenin Basaarista tonnin setelillä ostamastani taustapeilistä totesin, että pahimmillaan Wilzkukin kuittaisi mut, joten en tehnyt vastavuoroista herrasmiesliikettä Andylle. Lisäksi ajattelin myös, että Andy mummoili jo sen verran paljon, että ansaitsin tulla hänen edellään maaliin.

Omasta ajostani siis ihan ok-fiilis, koska ajoin mielestäni tälle radalle sopivan aggressiivisesti ja käytin kaikki ohituspaikat hyväkseni niin hyvin kuin näillä ajotaidoillani pystyin. Kuitenkin ihan jo tiimihengen takia toivoisin, että Andy alkaisi skarppaamaan. Piristy mies, olet voittaja, lopeta mummoilu ja ala taas ajamaan kilpaa! :) Forssaan en pääse itse paikalle, mutta toivon, että Andy löytää vauhtinsa sekä kilpailullisuutensa ja taistelee sen kisan podium-paikasta. Ajotaidot siihen riittää varmasti, mutta asenne kuntoon! Ei tota jaksa katella, että mies on luovuttanut jo ennen kisaa.

Jos nyt jotain mokaa keksin omasta ajostani, niin "kunniakierroksella" mummoilin itse ja päästin lähes koko porukan ohitseni. Vasta varikolle ajettuani hiffasin, että A-finaalin autot jaetaan järjestyksessä ja laskeskelin mikä auto PeePeelle tulisi.. Liian myöhään.. Mun nuharumpuhan sille sitten tulee! Onneksi taisteli kunniakkaasti ja piti bemarin takanaan.

Paluumatka #Focus
Paluumatkalle pääsin PeePeen ja Totken kyydillä ja meininki oli aika pitkälti sama kuin heidän menomatkansa:

Rapoa:

Menomatka
PeePee poimi kotiovelta. Forssassa napattiin kahvit mukaan ja ajateltiin mennä Focuksella kiertämään rataa. Ei menty. Kirottiin reitin tylsyyttä ja mietittiin kuinka nopeasti kattoköysi kutsuisi jos asuisi jossain niissä reitin varrella olevista kunnista. Saavuttiin Turkuun joka tervehti vierailijoita järkyttävällä p*skanhajulla.
Eli Forssassa ajateltiin mennä kiertämään rataa. Ei menty. Kirottiin reitin tylsyyttä sekä Totken liian pientä virtsarakkoa, kun piti 15min välein pysähtyä kuselle ja uuden kaljan haulle (ostaisit kerralla laatikollisen!). Viimeisimmän breikin kohdalla kaveri tiputtaa taskustaan paketin käyttämättömiä kortsuja vuodelta 1895 ja naureskelee, että on niissä vielä viimeinen käyttöpäivämäärä jäljellä. Totke jätetään vihdoin Hämeenlinnaan, jossa katsoin peileistä, että roskikseen se meni nukkumaan. Sillä mitään kämppää ole.. PeePeen kyydillä pääsin juna-asemalle ensin kierrettyämme koko Hyvinkää PeePeen kiroillessa onnetonta autotuuriaan.. Junaan istahtaessani aloin tuijottamaan erästä hemmetin kaunista naarasta, joka istui parin penkkirivin päässä siten, että mulla oli suora näkymä hänen kasvoilleen ja silmiin. Eikä päästy edes Jokelaan, kun hän vaihtoi paikkaa ja totesin hiljaa itsekseni: eipä kovin hyvin mene minullakaan.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Junaan istahtaessani aloin tuijottamaan erästä hemmetin kaunista naarasta, joka istui parin penkkirivin päässä siten, että mulla oli suora näkymä hänen kasvoilleen ja silmiin. Eikä päästy edes Jokelaan, kun hän vaihtoi paikkaa ja totesin hiljaa itsekseni: eipä kovin hyvin mene minullakaan.
Suihkussa käynti kannattaa ennen naisteniskupuuhia. Kartinghaalareiden haju ei välttämättä toimi.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Tiimikaveri runoili niin kattavan rapon, että oma rapo on helppo tehdä sen pohjalta. Tässä:

Andy mummoili aivan älyttömästi ykkösmutkassa ja jäin pussiin! 4stroke pääsi ohi kaikista ja aika pian kyllä minäkin kuittasin Andyn. En tiedä mitä sen päässä liikkui vai liikkuiko mitään?
Oikeastaan, otin tosi hyvän startin, melkein aavistuslähdön, ja jos tilaa olisi ollut olisin ollut kirkkaasti ekana ekan mutkan jälkeen. Wilzku vain, ihan oikein tietenkin, valitsi ajolinjan ekaan mutkaan ja jäin täydelliseen pussiin. Vauhti nollautui, ja hahmoja alkoi mennä ohi oikealta ja vasemmalta. Ei mun päässä joo yleensä liiku, kuin viina ja pillu, mutta pääsyy lähtökatastrofiin oli tällä kertaa liian nopea reagointi lähtöviivalla.

Kirosin kohtaloani kun Andyn mummoilu jatkui edelleen. Ei minkäänlaista aggressiivista ohitusyritystä, niinkuin Andylta on parhaimmillaan nähty. Lopussa hän päästi ohitse sen jälkeen kun olin myöhään jarrutuksen seurauksena osunut peräänsä. Sitä myös kirosin, koska nyt Dompparin ja mun väliin jäi auton mitan verran eroa, enkä ehtinyt saada sitä kiinni tarpeeksi ajoissa.
Joo, kisa oli piloilla jo ekassa mutkassa. Olisin ollut paljon nopeampi kuin Domppari, mutta paikkaa jossa olisin päässyt siististi ohi, ei auennut. Nyt kun ei ollut enää mitään voitettavaa (on vain syötävää), A-finaali oli karannut ekassa mutkassa, en katsonut tärkeäksi mennä sääntöjen rajoilla Dompparista ohi. Wilzkusta olin jo aikaisemmin niin mennyt, ja pelkäsin jo rangaistuksen olevan tulossa. Päästin lopulta Jacquesin välillä yrittämään löytää ohituspaikkaa, mutta hahmoke ei päässyt edes ohitusetäisyydelle. Avutontaaaah.[/QUOTE]

Andy mummoili jo sen verran paljon, että ansaitsin tulla hänen edellään maaliin.
Totta

Kuitenkin ihan jo tiimihengen takia toivoisin, että Andy alkaisi skarppaamaan. Piristy mies, olet voittaja, lopeta mummoilu ja ala taas ajamaan kilpaa! :) Forssaan en pääse itse paikalle, mutta toivon, että Andy löytää vauhtinsa sekä kilpailullisuutensa ja taistelee sen kisan podium-paikasta. Ajotaidot siihen riittää varmasti, mutta asenne kuntoon! Ei tota jaksa katella, että mies on luovuttanut jo ennen kisaa.
Luulen, että keksi Dompparin perässä ajaessani ainakin jotain, mikä ajossani on vikana. Ei tässä iässä enää kannata yrittää muuttua ja yrittää olla kulmikkaan supertarkka kuten Vettel ja Haikki, tai pehmeän supertarkka kuten Schumi ja Wope, vaan mielummin kehittää omaa pullopersesika-tyyliä siten, että korjaa aktiivisella ajamisella ja persetuntumalla pahimmat rosot ja sladit, joista kello ei tykkää. Perstuntuma ja lahjakkuus minulla sellaiseen mielestäni riittää. Aion myös Forssaan mennessä, en pudottaa painoa, 67 kiloa on ihan sopiva, mutta siirtää painoa rasvasta lihaksiin. Lanzaroteen mennessä minulla on tavoitteena ettei minusta ja Jacquesista pystyisi ulkoapäin erottamaan, kumpi on urheilija ja kumpi huoltaja. Asenteelle täytyisi myös tehdä jotain, mutta se on varmaan jo vaikeampi juttu. Tällä asenteella kun on ollut jo 33 vuotta liikkeellä, niin sitä ei saisi muutettua varmaan edes Dr. Phil ja Pekka Sauri yhteensä.
 

Örfil

Guest
Pari huomiota: Williams on kova, Nipsu on kova ja peepee alkaa olla jo pelottavan nopea. Muut siinä edellä on peruskauraa ja aina nopeita.
Andy :nope: NYT RYHHHTIÄ!
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13812
PeePee oli kyllä hyvä Turussa huomioiden että ajotaminepaino lähentelee 90ää. Myös PbBMW kehittynyt paljon vuodessa. Vauhtia tullut lisää samalla kun tuomaristoseikat vähentyneet.
Itselläni taisi olla itseluottamuskin vähän rakoileva pari vuotta sitten kun ei kulkenut vaikken ollut edes montaa kiloa nykyistä enempää.
Jos Forssassa out-of-A final, mielenkiintoista sitä on sitten katsoakin, ketkä siellä sattuvatkin olemaan.
 
Ylös