Kerrankin oon Jakkuesin kanssa samaa mieltä: tosin en huuda pöydän takaa vaan keittiön lattialta. Hankoon koitan tulla mukaan, sieltä jäi vähän hampaankoloon. Viimeksi ajeltiin pohjalevy irti.i
Racer X:llä nyt ei itsellään ole enää kanttia edes osallistua. Helppo siellä pöydän takaa huudella.
Sä niin häviät. No okei, et ehkä Jakkuesille, mutta mulle todellakin.Kerrankin oon Jakkuesin kanssa samaa mieltä: tosin en huuda pöydän takaa vaan keittiön lattialta. Hankoon koitan tulla mukaan, sieltä jäi vähän hampaankoloon. Viimeksi ajeltiin pohjalevy irti.
[alkaa elvistely] Kyllä kympin sakkiin aina ajan. Se tuli viime viikolla taas todistettua. Ihan liki kylmilteen vedin Mansekartissa 6 kymppiä rataenkasta [/loppuu elvistely]
Perkele kun olis aikaa harrastuksille, miten voi olla että vanhemmiten vaan on enemmän ja enemmän muuta hommaa koko ajan? Nytkin olen kaulaa myöten terassiöljyssä ja seuraavaksi koiran kanssa lenkille. Sitten autojen vahaus, nurmikon haraviseeraus...APUA!!!
Nyt sun pitää vaan pitää huoli ettei toi viides sija tule olemaan 7 parhaan tuloksesi joukossa kauden päätteeksi Itsellä periaatteessa sama nelossijan suhteen, vaikka todennäköisesti se kyllä jää. Toisin sanoen 2 hyvää tulosta heti plakkarissa.5 sijaan tyytyminen tälläkertaa, ei tunnu onnistumiselta...
Jos häviää sulle, niin häviää mullekin..Sä niin häviät. No okei, et ehkä Jakkuesille, mutta mulle todellakin.