Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2013, 1. kisa, KiC Helsinki

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Johonkin 24h-kisaan? Onko tässä kyse GT-autoista?
Ihan karttinkia, jokaisella tiimillä oma auto, oma pilttuu varikolla, 2pv testiä jne kuten vormuloissa. Leikkimielisen hauskaa mutta silti hyvin ammattimaista, vaikee selittää, pitää ite kokea=) Ekat viis kärkitiimiä esim Wackersdorfissa jossa Schumiki on käyny on maksukuskeja.. :D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Hauskalla tavalla toi Quiq:n kommentti on neutraali ja Jacquesin kuvastaa jokaisen omaa tilannetta. Molemmat oikein. Neutraalisti (sivusta seuraajalla) ajateltuna kärjessä olevat on tietysti on ns. suuremman suurennuslasin alla. Mutta henkilökohtasella tasolla + sarjaa ajavalla sitä kovaa taistelua on KKWCS:ssä ihan keski ja loppukastissakin, mikä on HELVETIN hyvä! Tiimin sisäisesti kilpailua jne.
Jep!.. Aika usein Quiqin kommentit ja asenne näistä tilanteista on vähän sellaisia "aivan sama mitä siellä takana tapahtuu", mikä näin äkkiseltään kuulostaa ylimieliseltä ja ehkä vähän ärsyttävältäkin. Mutta vaikka minä hidas ja virhealtis olenkin niin kyllä minä ainakin helvettivieköön yritän!
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13749
Tuohan riippuu siitä, mistä taistellaan. On se nyt eri asia ratkoa A-Finaalin voittoa kyseenalaisella ohituksella kuin B-Finaalin jämäsijoja. Ensimmäisessä tapauksessa en itse ainakaan kovin helposti harkitsisi jättäytymistä.
Paljon riippuu omasta näkemyksestä sillä hetkellä tapahtuneeseen liittyen. Silloin ei pitäisi olla epäselvää jos esim. ajoi juuri päin kaverin takapuskuria, ja pääsi sillä ohi.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Jep!.. Aika usein Quiqin kommentit ja asenne näistä tilanteista on vähän sellaisia "aivan sama mitä siellä takana tapahtuu", mikä näin äkkiseltään kuulostaa ylimieliseltä ja ehkä vähän ärsyttävältäkin. Mutta vaikka minä hidas ja virhealtis olenkin niin kyllä minä ainakin helvettivieköön yritän!
Äläs nyt. Ihan turhaaahan on taistella liian vakavissaan mistään kärjen ulkopuolisista sijoista. Ne on vaan jämäsijoja ja kuskitkin ihan surkeita.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Vaikka kokonaiskisan sijoituskin on oleellinen, niin näin harrastelijana itelle merkkaa eniten se kuinka omasta mielestä ajo meni. Esimerkkinä vaikkapa 2010 Forssa 2 ja 2011 Forssa 3.

Ensin mainitusta nelossija, mutta ajo meni omasta mielestä täysin pieleen. Sattui vaan sadetuuri kohdalleen ja pääsi maaliin asti. Ei aiheuttanut tuuletuksia.

2011 vuoden kisassa sadetuuri taas menikin toisin päin. D-finaalin voiton kautta C-finaalin kolmanneksi ja pysyin ihan hyvin Cmoneyn/Nastyn/Haikin vauhdissa. Hiukan vielä vauhdissa jäljessä, mutta sarjan kovimpia nimiä kuitenkin kyseessä. Tästä kisasta edelleen hyvät muistot ja itsevarmuus tuossa kisassa kasvoi suuresti.
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Äläs nyt. Ihan turhaaahan on taistella liian vakavissaan mistään kärjen ulkopuolisista sijoista. Ne on vaan jämäsijoja ja kuskitkin ihan surkeita.
jaa...

Paha tuohon on mitään asiasta tietämättömänä vastaankaan väittää, kun en oo C-finaalissakaan vielä koskaan ollut...
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
jaa...

Paha tuohon on mitään asiasta tietämättömänä vastaankaan väittää, kun en oo C-finaalissakaan vielä koskaan ollut...
Ehkä mun olisi pitänyt laittaa hymiö viestin perään. Puhdasta sarkasmiahan tuo oli. :alppu:
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Jep!.. Aika usein Quiqin kommentit ja asenne näistä tilanteista on vähän sellaisia "aivan sama mitä siellä takana tapahtuu", mikä näin äkkiseltään kuulostaa ylimieliseltä ja ehkä vähän ärsyttävältäkin. Mutta vaikka minä hidas ja virhealtis olenkin niin kyllä minä ainakin helvettivieköön yritän!
Tuo on kyllä ihan täysin oma tulkintasi. En voi sille mitään, jos vaikutan omasta mielestäsi ylimieliseltä. Kommentoin täällä asiapuolella sellaisia asioita, jotka ovat minun näkökulmastani lähinnä totuutta.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Paljon riippuu omasta näkemyksestä sillä hetkellä tapahtuneeseen liittyen. Silloin ei pitäisi olla epäselvää jos esim. ajoi juuri päin kaverin takapuskuria, ja pääsi sillä ohi.
Ei tietenkään tuon tyylisissä tapauksissa pitäisi olla mitään epäselvyyksiä. Kannatan terveen järjen käyttöä.

Kyllä sitä taas huomaa, kuinka suoraviivaisesti mun kommentteja täällä luetaan. Tämä tällaisena yleisenä huomiona.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Ei tietenkään tuon tyylisissä tapauksissa pitäisi olla mitään epäselvyyksiä. Kannatan terveen järjen käyttöä.

Kyllä sitä taas huomaa, kuinka suoraviivaisesti mun kommentteja täällä luetaan. Tämä tällaisena yleisenä huomiona.
Luetaan just niinku halutaan. :)
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1124
Vähän rapoa:

Aika-ajot: #7

Lähtihän se kausi vihdoin käyntiin. Tälle radalle ei kummempia odotuksia, treeneissä ei saanut autoa edellisenä päivänä oikein hanskaan kunnolla ja Nasty ja Slug meni liian lujaa. Aika-ajoissa seurasin edellä menevien aikoja eikä näyttänyt mitenkään huonolta. lopulta kuitenkin A-finaalin viimeinen suora paikka, sinänsä ok ero paaluun tällä radalla.

Kisa: #7
Lähdössä 4stroke pääsee rinnalle, kakkosmutkassa jään pahasti pussiin ja pääsee edelle. Tiesin että siinä sitä ajetaan sitten koko kisa, tuolla ehkä pystyy juuri ja juuri ohitusyrityksen tekemään mutta ohi on melkein mahdotonta mennä ilman toisen virhettä. 4stroke-Haikki-Peepee juna muodostui ja mikäs siinä ajellessa. Lopulta päätin hyökätä nopean oikean jälkeen, jäin ulkolinjalle ja Peepee kiitti ja kuittas. Sitten avautuikin ohitusmahdollisuus 4stroken avittamana mutta loppu onkin historiaa.

Onnitelut Nastylle, Slugille ja Cmoneylle. Hyvät kisat oli kaikinpuolin
ja Lahdessa nähdään!
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Teknisiä ongelmia uuden ohjelmiston takia, tosin ei mitään nähtävää ole käytännössä edes luvassa mutta luvataan nyt TÄMÄN vuorokauden puolella! :D

ei välttämättä ollu tunnin sisään
Sanoinki muutaman, sen luvun saan itse päättää paljon se muutama on!
 
Ylös