Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2013, 2. kisa, Kartingkeskus Lahti

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Harjoittelutuokio #9

Edelliset pari ryhmää ajeli siinä ja anto vähän osviittaa ajoista, meidänki vuoro koitti ja päästelin rennosti menemään. Oli melko nopeasti kaksi asiaa selkeenä, rata paranee rajusti ja autotuurikin kohdallaan, noh yhdellä kädellä vika kierros ja sillä harkkojen nopein aika.

Aika-ajot #9

Aika luottavaisin mielin sen suhteen että sama auto säilyy mikä osottautui parhaaksi, siihen kun lyödään viimenen rajoryhmä aikojen parannetessa niin B-Luokkalainenki ois ollu top3:ssa. Harkkojen jälkeen oikeestaan ainut kyssäri oli että kuinka paljon Nasty Boy jemmas vauhtiaan, vaikka jumala tolla radalla onkin niin nyt oli #9/WoPe/vika ajoryhmä liikaa.

Kisa #4

Alkuun tietysti pitäis sanoa että kävipä paska autotuuri kun tuollasen nuhapumpun sain, mutta mielestäni kävi helvetin hyvä tuuri sen takia että se paskempi osuus sattu tälläsellä radalla juurikin finaaliin, eikä aika-ajoihin. Muuten olisin ollut hollolan tapaan siellä B/C-Finaalissa.. Itse kisaaminen oli peruskauraa mitä kuka tahansa olis tehny hieman alitehoisella autolla, tiukkaa ja varmaa linjaa läpi finaalin ja voitto kotiin. Toinen sija Kart Fightissa tuskin riittää vielä näin aikasin mihinkään mutta onpahan jotain iloa siitäkin hetkeksi!

Ruutulipun jälkeen #Suzuki Swift

Vaikka paras auto ja ajoryhmätuuri toikin voiton niin juhlin sitä silti voittona, koska ei tässä sarjassa kukaan pysty voittamaan jos käy epäonnea, välillä voitetaan ja välillä hävitään, nyt oli tarina tämä ja innolla ootellaan ulkoratasettiä!

Kiitos järjestäjille taas virheettömästä työstä!
Lahden sisähallia on kyllä pakko kehua, aivan loistava rata tuollasella pinnalla, profiili on tehty upeesti senkin suhteen että tietyissä kohdissa joutuu tekemään kompromissiratkaisuja edeltävässä mutkassa miettien jo seuraavaa ja mikä on tiukin mutta samalla "pyörein" ajotapa. Siihen päälle loistava henkilökunta niin 10/10

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Williamshan on näköjään kehittynyt haastamaan kärkiporukoita...erittäin hienoa! :thumbup:

KKWCS

Well-known member
KKWCS-hallitus langettaa hahmolle Andy varoituksen epäurheilijamaisesta käytöksestä radan ulkopuolella B-finaalin jälkeen.

Hahmon käytös toista forumistia ja kuskia kohtaa alitti riman niin matalalta, että Kartingkeskuksen lattia taisi notkahtaa. Moinen käytös ei KKWCS-sarjaan kuulu, vaan tarkoitus on pitää hauskaa ja ajaa siinä ohessa kilpaa.

KKWCS-hallitus toivookin Andylta ryhtiliikettä ja suoraselkäisyyttä pyytää anteeksi käytöstään.

Varoitus on voimassa toistaiseksi, ja vastaavanlainen käytös jatkossa johtaa pahimmillaan kilpailusta sulkemiseen.

Tämän lisäksi hallitus haluaa samalla muistuttaa kaikkia kuskeja siitä, että olemme jokainen KKWCS:n käveleviä mainoksia ja halutessamme jatkaa yhteistyötä ratayrittäjien kanssa on meidän käyttäydyttävä yhteistyön arvoisesti.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
KKWCS-hallitus kehottaa ojennuspostauksessaan minua suoraselkäisyyteen. Siinä agendasssa ei ole mitään väärää, mutta mielestäni suoraselkäisyyttä on myös sanoa ääneen asiat jotka närpeävät, sen asemesta että kyräilee tilannetta lauantai-iltana yksin, viinit näppiksellä ja privaviestejä asiasta kirjoitellen. Epäkohdat siis täytyy voida ottaa esille myös livenä paikan päällä eikä vain kirjoittamalla.

On siis varmasti kaikille ilman muuta selvää, että tunteenpurkaukseni ei johtunut pelkästään siitä, että Jatenski töni jatkuvasti kilpailun alussa ajaessamme Wilzkun perässä. Silti on hyvä huomauttaa, että tahallinen ja jatkuva töniminen ei myöskään KKWCS-sarjaan kuulu, ja se on hyvä muistaa nyt ulkoradoille siirryttäessä. Muut syyt latinovereni kiehumiselle ovat tosiaan varmasti kaikkien tiedossa, mutta ne on hyvä kerrata.

Ongelma Jatenskin kohdalla on täysin luokaton sisällöntuotto tälle foorumille. En ole myöskään huomannut, että hän osoittaisi millään tavalla kiinnostusta tutustua ns. Foorumin perusporukkaan. Ko. käytös ei mielestäni myöskään ole KKWCS-sarjan hengen mukaista, eikä sellainen millään tavoin edistä KKWCS-hallituksen toivomaa hauskanpitoa.

Se, joka uskaltaa ottaa tämän asian esille livenä, saa liat niskaansa, varsinkin kun esittää asian kilpailun jälkeen adrenaliini päässä höyryten. Minä olin avautuessani tietoinen että kuraa tulee, mutta olin ja olen ihan mielelläni valmis sen kantamaan.

On myös hyvä avata se, mitä tosiasiallisesti sanoin. Kritisoin Jatenskin ajotyyliä ja sisällöntuottoa kovin sanoin, mutta pysyin niissä teemoissa enkä mennyt henkilökohtaisuuksiin. Tämän kaltainen puhe menee ihan peruspsyykkauksesta vaikkapa missä tahansa puulaaki-salibandypelissä. Asian olisi voinut ottaa esille ääntä korottamatta, mutta näin on nyt tehty, enkä sitä lähde katumaan.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
KKWCS-hallitus kehottaa ojennuspostauksessaan minua suoraselkäisyyteen. Siinä agendasssa ei ole mitään väärää, mutta mielestäni suoraselkäisyyttä on myös sanoa ääneen asiat jotka närpeävät, sen asemesta että kyräilee tilannetta lauantai-iltana yksin, viinit näppiksellä ja privaviestejä asiasta kirjoitellen. Epäkohdat siis täytyy voida ottaa esille myös livenä paikan päällä eikä vain kirjoittamalla.

On siis varmasti kaikille ilman muuta selvää, että tunteenpurkaukseni ei johtunut pelkästään siitä, että Jatenski töni jatkuvasti kilpailun alussa ajaessamme Wilzkun perässä. Silti on hyvä huomauttaa, että tahallinen ja jatkuva töniminen ei myöskään KKWCS-sarjaan kuulu, ja se on hyvä muistaa nyt ulkoradoille siirryttäessä. Muut syyt latinovereni kiehumiselle ovat tosiaan varmasti kaikkien tiedossa, mutta ne on hyvä kerrata.

Ongelma Jatenskin kohdalla on täysin luokaton sisällöntuotto tälle foorumille. En ole myöskään huomannut, että hän osoittaisi millään tavalla kiinnostusta tutustua ns. Foorumin perusporukkaan. Ko. käytös ei mielestäni myöskään ole KKWCS-sarjan hengen mukaista, eikä sellainen millään tavoin edistä KKWCS-hallituksen toivomaa hauskanpitoa.

Se, joka uskaltaa ottaa tämän asian esille livenä, saa liat niskaansa, varsinkin kun esittää asian kilpailun jälkeen adrenaliini päässä höyryten. Minä olin avautuessani tietoinen että kuraa tulee, mutta olin ja olen ihan mielelläni valmis sen kantamaan.

On myös hyvä avata se, mitä tosiasiallisesti sanoin. Kritisoin Jatenskin ajotyyliä ja sisällöntuottoa kovin sanoin, mutta pysyin niissä teemoissa enkä mennyt henkilökohtaisuuksiin. Tämän kaltainen puhe menee ihan peruspsyykkauksesta vaikkapa missä tahansa puulaaki-salibandypelissä. Asian olisi voinut ottaa esille ääntä korottamatta, mutta näin on nyt tehty, enkä sitä lähde katumaan.
Et ole varmasti ainoa, jota kismittää Jatenskin lähinnä hyväksikäyttöä muistuttava sisääntulo tälle foorumille ja kkwcs-sarjaan. Tuollainen käytös kuitenkin, mitä osoitit Lahdessa, kuuluu lastentarhaan, jos sinnekään. Olet kritisoinut Jatenskin asiattomista kommenteista foorumilla, mutta samalla itse käyttäydyt livenä jopa vielä huonommin. Se on asia, joka ei minun ymmärrykseeni mahdu.

Edit: sua ei pyydetty pahoittelemaan syytä käyttäytymiseesi vaan itse käyttäytymistä, joka oli lapsellista ja asiatonta. Varmaan sen itsekin käsität?

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Mikä on tuo kytkös vanhan Cottonringin ja Lahden radan välillä?

Asia ei ihan auennut vaikka vähän siitä kyselinkin porukoilta.

Scyber

Well-known member
Sijainti
Hyvinkää
Ihan pelästy ku Andy ja Jatenski alkaa huutamaan keskenään. Lähinnä tuntu että Jatenski melkei yritti jo lopettaa kinaa siinä paikanpäällä.

Kehoitukseni rauhoittua ja lyödä kättä päälle meni kuin kuuroille korville Andyllä, joka harppoi huutaen pois siitä.

Ei nää tämmöiset kinat ole mikään syy mennä henkilökohtaisuuksiin. Jos radalla tapahtuu jotain sen rangaistuksien jakamisesta vastaa hallitus videomateriaalin perusteella. Hallitus on puuttunut törmäilyihin hyvällä otteella, kuten voidaan viime kisoista nähdä. Ei niistä turpakäräjistä paikan päällä ole kelleen mitään apua. Aikuisia ihmisiä me ollaan.

Ei anteeksipyyntö voi olla niin vaikeaa?

Örfil

Guest
Mutta mistä sain kuvan että yrittäjällä olis jotain kytköstä Poriin?
Luulin että peräti sama kummallakin radalla.

Ei mulla muuta.

FO110K

Banned

Ei mulla muuta.
Käsittääkseni kalusto ja kamat ostettiin Cottonringiltä (kun Porissa toiminta loppui), sekä Cottonringin yrittäjä on antanut kaiken tietotaitonsa uudelle yrittäjälle silloin ennen ensimmäistä aukasua Hollolassa.
Eli vaikka vetäjät on eri, niin DNA:n voisi muistuttaa olevan Porista. :)

Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned

Asiaa paikanpäällä näkemättä voinen silti kommentoida sarjan "hengen" puolesta varmaankin (?)

Tönimiset ei kuulu radalle, ja niistä on toki hyvä ottaa puheeksi jo radalla ettei privaviestein käytävä keskustelu saa väärinymmärryksiä aikaan.
(näitäkin lienee sattunut aikojen saatossa liian monta..... :rolleyes:)

Toki radalla puheeksi ottamisessa ei saa mennä liiallisuuksiin, hyvänä esimerkkinä ehkä tuo KiC:n selvittely mun ja Jarkon kesken,
molemmilla oli tunteet pinnassa autoista tullessa, mutta homma sovittiin silti varikolla
(kiitos tästä toki kuuluu Jarkolle että tajusi virheensä ja pahoitteli sitä, sen jälkeen oli helppo lyödä kättäkin päälle)

Summa summarum, aiheesta saa sanoa, vihaisestikin (IMHO) mutta jos tulee ylilyönti pään punasuusasteen kanssa niin pitää sekin tunnustaa rehdisti.

Jatenskiin muutoin en ota kantaa enkä tapahtuneeseen itsessään kun en paikalla ollut....

Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit

Ei mulla muuta.
Yrittäjä sanoi mulle keskiviikkona, että "kaikki täällä on Porista paitsi minä" ja sen tänne kirjoitin.

Oisko tuosta jäänyt väärä käsitys. En tosin tiedä kuka tuo Cottonringin yrittäjä loppuvaiheessa oli, mutta alunperin se oli Matti Alamäki. Ei tosin yksin, mutta kuitenkin.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Ei nää tämmöiset kinat ole mikään syy mennä henkilökohtaisuuksiin
Kirjoitin äsken vastineessani että:
Kritisoin Jatenskin ajotyyliä ja sisällöntuottoa kovin sanoin, mutta pysyin niissä teemoissa enkä mennyt henkilökohtaisuuksiin.
mutta jos tulee ylilyönti pään punasuusasteen kanssa niin pitää sekin tunnustaa rehdisti.
Näin tein:
Asian olisi voinut ottaa esille ääntä korottamatta, mutta näin on nyt tehty.

Örfil

Guest
Yrittäjä sanoi mulle keskiviikkona, että "kaikki täällä on Porista paitsi minä" ja sen tänne kirjoitin.

Oisko tuosta jäänyt väärä käsitys. En tosin tiedä kuka tuo Cottonringin yrittäjä loppuvaiheessa oli, mutta alunperin se oli Matti Alamäki. Ei tosin yksin, mutta kuitenkin.
Okei, tänks infosta :)

Ei asialla nyt suurta merkitystä ole, kunhan olin utelo.

En muuten aiemmin maininnut, että se rataofficer tuli oma-aloitteisesti antamaan viime perjantaina neuvoja kun ajoin treeniä. Vinkkien ansiosta lähti ainakin se sekka pois ajasta. Kiitettävää asiakapalvelua :ahem:

DW

2009-2016
Sen enempiä tuohon yllä olevaan kommentoimatta, niin Lahden rata on todella vaikea sen suhteen, mitä tulee yritykseen olla osumatta kanssakilpailijaan. Siis todella vaikea.

Jacques

Sijainti
Helsinki
Okei, tänks infosta :)

Ei asialla nyt suurta merkitystä ole, kunhan olin utelo.

En muuten aiemmin maininnut, että se rataofficer tuli oma-aloitteisesti antamaan viime perjantaina neuvoja kun ajoin treeniä. Vinkkien ansiosta lähti ainakin se sekka pois ajasta. Kiitettävää asiakapalvelua :ahem:
Pitääpä antaa palautetta, että hän palveli väärää asiakasta. Perkele! :D

Jacques

Sijainti
Helsinki
Sen enempiä tuohon yllä olevaan kommentoimatta, niin Lahden rata on todella vaikea sen suhteen, mitä tulee yritykseen olla osumatta kanssakilpailijaan. Siis todella vaikea.
Niin.. Mun ja bemarin keskinäisessä kahinassa osuttiin molemmat toisiimme vähän joka paikassa. Ainoastaan yksi vähän pahempi tilanne oli, kun mä jarrutin ns. normi paikassa, kun edellä ajavat jarruttivat aikaisemmin ja sen seurauksena osuin hänen peräänsä normaalia rajummin. Tässä kohdassa hidastin ja osoitin kädelläni pahoittelun merkiksi, enkä käyttänyt tönäisyssä avautunutta tilaa ohitusyritykseen.

Muut osumatilanteet puolin ja toisin meni ihan sillä, että kun ajaa ihan toisen perässä ohituspaikkaa kytäten niin väkisinkin osuu etenkin jos on vähän eri jarrutuspaikat.

Tässä Andyn tilanteessa syy tunteiden purkautumiseen ei ollut teossa vaan enemmänkin tekijässä. Väitän, että jos siinä olisi ollut kuka tahansa muu, niin asian selvittely olisi ollut suht rauhallinen.

Slug

Well-known member
Niin.. Mun ja bemarin keskinäisessä kahinassa osuttiin molemmat toisiimme vähän joka paikassa. Ainoastaan yksi vähän pahempi tilanne oli, kun mä jarrutin ns. normi paikassa, kun edellä ajavat jarruttivat aikaisemmin ja sen seurauksena osuin hänen peräänsä normaalia rajummin. Tässä kohdassa hidastin ja osoitin kädelläni pahoittelun merkiksi, enkä käyttänyt tönäisyssä avautunutta tilaa ohitusyritykseen.

Muut osumatilanteet puolin ja toisin meni ihan sillä, että kun ajaa ihan toisen perässä ohituspaikkaa kytäten niin väkisinkin osuu etenkin jos on vähän eri jarrutuspaikat.

Tässä Andyn tilanteessa syy tunteiden purkautumiseen ei ollut teossa vaan enemmänkin tekijässä. Väitän, että jos siinä olisi ollut kuka tahansa muu, niin asian selvittely olisi ollut suht rauhallinen.
Ja minä tuupin sujuvasti PeePeetä kun yritin 'väkisin' keksiä ohituspaikkoja DW perässä. Pahoittelin kyllä kolinaa kisan jälkeen.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Samoin DW kolautti perään muutamankin kerran niiden parin kierroksen aikana jotka edessä pysyin. Sen tosin tiesi, että radan ekassa mutkassa ainakin osuu 100 % varmuudella, joten siihen osasi varautua.