Harjoittelutuokio #9
Edelliset pari ryhmää ajeli siinä ja anto vähän osviittaa ajoista, meidänki vuoro koitti ja päästelin rennosti menemään. Oli melko nopeasti kaksi asiaa selkeenä, rata paranee rajusti ja autotuurikin kohdallaan, noh yhdellä kädellä vika kierros ja sillä harkkojen nopein aika.
Aika-ajot #9
Aika luottavaisin mielin sen suhteen että sama auto säilyy mikä osottautui parhaaksi, siihen kun lyödään viimenen rajoryhmä aikojen parannetessa niin B-Luokkalainenki ois ollu top3:ssa. Harkkojen jälkeen oikeestaan ainut kyssäri oli että kuinka paljon Nasty Boy jemmas vauhtiaan, vaikka jumala tolla radalla onkin niin nyt oli #9/WoPe/vika ajoryhmä liikaa.
Kisa #4
Alkuun tietysti pitäis sanoa että kävipä paska autotuuri kun tuollasen nuhapumpun sain, mutta mielestäni kävi helvetin hyvä tuuri sen takia että se paskempi osuus sattu tälläsellä radalla juurikin finaaliin, eikä aika-ajoihin. Muuten olisin ollut hollolan tapaan siellä B/C-Finaalissa.. Itse kisaaminen oli peruskauraa mitä kuka tahansa olis tehny hieman alitehoisella autolla, tiukkaa ja varmaa linjaa läpi finaalin ja voitto kotiin. Toinen sija Kart Fightissa tuskin riittää vielä näin aikasin mihinkään mutta onpahan jotain iloa siitäkin hetkeksi!
Ruutulipun jälkeen #Suzuki Swift
Vaikka paras auto ja ajoryhmätuuri toikin voiton niin juhlin sitä silti voittona, koska ei tässä sarjassa kukaan pysty voittamaan jos käy epäonnea, välillä voitetaan ja välillä hävitään, nyt oli tarina tämä ja innolla ootellaan ulkoratasettiä!
Kiitos järjestäjille taas virheettömästä työstä!
Lahden sisähallia on kyllä pakko kehua, aivan loistava rata tuollasella pinnalla, profiili on tehty upeesti senkin suhteen että tietyissä kohdissa joutuu tekemään kompromissiratkaisuja edeltävässä mutkassa miettien jo seuraavaa ja mikä on tiukin mutta samalla "pyörein" ajotapa. Siihen päälle loistava henkilökunta niin 10/10
Edelliset pari ryhmää ajeli siinä ja anto vähän osviittaa ajoista, meidänki vuoro koitti ja päästelin rennosti menemään. Oli melko nopeasti kaksi asiaa selkeenä, rata paranee rajusti ja autotuurikin kohdallaan, noh yhdellä kädellä vika kierros ja sillä harkkojen nopein aika.
Aika-ajot #9
Aika luottavaisin mielin sen suhteen että sama auto säilyy mikä osottautui parhaaksi, siihen kun lyödään viimenen rajoryhmä aikojen parannetessa niin B-Luokkalainenki ois ollu top3:ssa. Harkkojen jälkeen oikeestaan ainut kyssäri oli että kuinka paljon Nasty Boy jemmas vauhtiaan, vaikka jumala tolla radalla onkin niin nyt oli #9/WoPe/vika ajoryhmä liikaa.
Kisa #4
Alkuun tietysti pitäis sanoa että kävipä paska autotuuri kun tuollasen nuhapumpun sain, mutta mielestäni kävi helvetin hyvä tuuri sen takia että se paskempi osuus sattu tälläsellä radalla juurikin finaaliin, eikä aika-ajoihin. Muuten olisin ollut hollolan tapaan siellä B/C-Finaalissa.. Itse kisaaminen oli peruskauraa mitä kuka tahansa olis tehny hieman alitehoisella autolla, tiukkaa ja varmaa linjaa läpi finaalin ja voitto kotiin. Toinen sija Kart Fightissa tuskin riittää vielä näin aikasin mihinkään mutta onpahan jotain iloa siitäkin hetkeksi!
Ruutulipun jälkeen #Suzuki Swift
Vaikka paras auto ja ajoryhmätuuri toikin voiton niin juhlin sitä silti voittona, koska ei tässä sarjassa kukaan pysty voittamaan jos käy epäonnea, välillä voitetaan ja välillä hävitään, nyt oli tarina tämä ja innolla ootellaan ulkoratasettiä!
Kiitos järjestäjille taas virheettömästä työstä!
Lahden sisähallia on kyllä pakko kehua, aivan loistava rata tuollasella pinnalla, profiili on tehty upeesti senkin suhteen että tietyissä kohdissa joutuu tekemään kompromissiratkaisuja edeltävässä mutkassa miettien jo seuraavaa ja mikä on tiukin mutta samalla "pyörein" ajotapa. Siihen päälle loistava henkilökunta niin 10/10