Ei nyt ole kummoisempaa raportoitavaa.
Harkoissa tuntui seiska tukkoiselta. Selvisi, että kaasarissa oli tukos, mutta vika ei oikein parantunut aika-ajoihin, jossa sain vaihtaa toiseen autoon (#6). Sain ihan hyvän ajan, mutta valitettavasti rata parani koko ajan ja kaikki muut ajoivat mua kovempaa.
Kisassa tein sen mitä pystyin. Olin mielestäni nopea, mutta juutuin Sue me junaan eikä Totke ja Bemari saaneet mitään aikaista. Piti ottaa ratkaisu omiin käsiin ja ohittaa kaikki kolme. Harmikseni ohituksen jälkeen havaitsin ettei autoni sitten ollutkaan ihan paras mahdollinen ja bemari vielä jatkoi savustusta. Nukahdin vähän yhdessä jarrutuksessa ja hän pääsi kuittaamaan takaisin. Auton nopeus kiihdytyksissä ei sitten riittänytkään enää sijoituksen kuittaamiseen takaisin. Toivoin, että bemari saisi FW08:n nopeasti kiinni ja pääsisin sitten taas kuittaamaan molemmat. Matka loppui kesken joten näin tällä kertaa.
Kilpailuni pilasi ajoryhmätuuri ja autotuuri. Aika-ajot ratkaisi väännön Racer X:n kanssa. Hiffasin yhden asian ajossani liian myöhään. Sillä olisin varmasti saanut ratkaisevat pari kymppää pois ajastani.
Kuitenkin tuo rassun kanssa vääntö oli sivuseikka. Kyllä mun päätavoitteena oli pärjätä kisassa hyvin, mutta se meni ajoryhmätuuriin. Kkwcs-järjestäjille kuitenkin peukut siitä, että saitte muutettua systeemin siten että harkat ajettiin erikseen. Olisi sekoittanut vielä enemmän, jos olisi ollut yhdistetty harkka ja aika-ajo.
Suuri kiitos myös Kartingkeskuksen henkilökunnalle. He oikeasti luottivat sanaan siitä, että autossa on vikaa ja tekivät asialle jotain. Muutenkin olivat reiluja, kohteliaita ja hoitivat hommansa ammattitaidolla.
Odotan innolla ulkoratakautta ja toivon, että tuurini sekä auton että ajoryhmän suhteen paranee. Tämä kausi on alkanut katastrofaalisesti, joten ei se paljoa huonommin voi enää Forssassa mennä.