Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2013, 2. kisa, Kartingkeskus Lahti

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Vaadin myös henkisiä korvauksia tönimisestä, nasty ja välillä haikin kautta tulleet pusut oli 2-3 kertaa per kierros, ehdotan 3 kauden bannia, jos ei mee läpi ni hauskanpito jatkuu taas seuraavassa kisassa!

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
No okei, en jaksa enää kiukutella enkä jarnata.

Pyydän anteeksi Jatenskilta että sanoin pahasti, sekä muilta jos satuitte vaikka säikähtämään tai muuten vain paheksuitte.

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
No okei, en jaksa enää kiukutella enkä jarnata.

Pyydän anteeksi Jatenskilta että sanoin pahasti, sekä muilta jos satuitte vaikka säikähtämään tai muuten vain paheksuitte.

Teidän ajoa ei juuri näy videolla, tai ainakaan niitä kohtia missä tönimisiä tapahtuu. Syy: isompi rypäs taisteli keskenään jota kuvailin :(

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Teidän ajoa ei juuri näy videolla, tai ainakaan niitä kohtia missä tönimisiä tapahtuu. Syy: isompi rypäs taisteli keskenään jota kuvailin :(
Ei se ollut niin pahaa se törmäily. Lähinnä siitä takarenkaasta kiilaamisesta hermostuin kun tuntui että Jatenskin tarkoitus oli saada minut pyörähtämään. En kuitenkaan pyörähtänyt että eihän siinä mitään edes tapahtunut. Vänkäsin siitä nyt täällä vielä koska jos tunnustan että pinna keitti ilman vakavaa syytä, tehän saattaisitte kaikki luulla että olen ihan mulkku jätkä :D.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Ei se ollut niin pahaa se törmäily. Lähinnä siitä takarenkaasta kiilaamisesta hermostuin kun tuntui että Jatenskin tarkoitus oli saada minut pyörähtämään. En kuitenkaan pyörähtänyt että eihän siinä mitään edes tapahtunut. Vänkäsin siitä nyt täällä vielä koska jos tunnustan että pinna keitti ilman vakavaa syytä, tehän saattaisitte kaikki luulla että olen ihan mulkku jätkä :D.
Miten niin luulla? :D

Örfil

Guest
Ni. Ainoastaan yksi vähän pahempi tilanne oli, kun mä jarrutin ns. normi paikassa, kun edellä ajavat jarruttivat aikaisemmin ja sen seurauksena osuin hänen peräänsä normaalia rajummin. Tässä kohdassa hidastin ja osoitin kädelläni pahoittelun merkiksi, enkä käyttänyt tönäisyssä avautunutta tilaa ohitusyritykseen.
Tässä on hyvä esimerkki rehdistä kilpailuhengestä. Näin KKWCS toimii aina parhaimmillaan :ahem:

Ja näin se toimii aina tutussa porukassa. "Ei tutut" onkin se kysymysmerkki.

Ulkokisoja hieman pelonsekaisin tuntein odottaen...

DW

2009-2016
Näköjään jäi jälki :p Otsikon laitoin samaan muotoon, kuin Kicinkin. Alkuperäinen otsikkokin oli minun käsialaa, joten pahoittelut. Fwlle kuittailin kerran, että onneksi moderointityökalu ei ole moottorisaha. Moni olisi meinaan ilman käsiä ja jalkoja nytte...

Edit. Varmistin vielä senkin, että jollakin jää vappuna pilkkukin nussimatta...

Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Tässä on hyvä esimerkki rehdistä kilpailuhengestä. Näin KKWCS toimii aina parhaimmillaan :ahem:

Ja näin se toimii aina tutussa porukassa. "Ei tutut" onkin se kysymysmerkki.

Ulkokisoja hieman pelonsekaisin tuntein odottaen...
Ehkä olin myös oppinut jotain KiCistä? :D

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Ajan mittaan aina uudempi kuski tulee tutummaksi, ja itse (ainoastaan) mutuilen ettei nyt lauantainakaan kukaan yrittänyt tarkoituksella spinnauttaa toista... Forssatoikki tulee tällä viikolla :cool:

Örfil

Guest
Ehkä olin myös oppinut jotain KiCistä? :D
Tuo episodi on mulle ihan tuntematon asia.

Mutta follohan kiilas mut ulos radalta 2008 Suzussa: suomalainen mies ei ole perusluonteeltaan vittumainen mutta saatanan pitkävihainen ;) ;)

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nonni, ny nääkin on koettu.

...
4. JPP näyttää samalta, kuin avattaressa.(ei saa ottaa vakavasti)

...
Nimenomaan yhdennäköisyyttä tavoittelin kun avatar(animaatio)tani aikoinaan South Parkin kotisivuilla kasasin :ahem:.

edit. Parran pituus on hiukan eri, mutta se vaihtelee muutenkin aika paljon.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Kisa #4

Alkuun tietysti pitäis sanoa että kävipä paska autotuuri kun tuollasen nuhapumpun sain, mutta mielestäni kävi helvetin hyvä tuuri sen takia että se paskempi osuus sattu tälläsellä radalla juurikin finaaliin, eikä aika-ajoihin. Muuten olisin ollut hollolan tapaan siellä B/C-Finaalissa..
Hyvää Vappua :)

4Stroke:frank: Oliskos aika ryhdistäytyä? Meillä molemmilla on tälle kaudelle jotain puolustettavaa. Välttää häviö naiselle. Sitten kun niin käy, niin toivottavasti saa syyttää edes keliä. Kukaan muu tähän asti ei voi syyttää edes sitä.
Tässä kategoriassa 4stroke The-Last-Man-Standing. Scyberinkin tarkistin, otti Wilzkulta pataan Jyväskylässä.

Viimeksi muokattu:

Jatenski

Well-known member
Harkat ja aa #6

Tuntui hyvältä auto vedin niin täysiä ku taitoa löytyy... ja tuloksena 9 sija. ok.

Kisa #9

Olettaisin että hyvä auto ku Wope veti hullun ajan tällä. Heti lämmittelykierroksella totesin että tää on paljon parempi ku 6 auto joten hyvällä mielin kisaan. Andyn kaa taisteluu oikeestaa oli koko kisa perään ajoa tuli koko ajan vahingossa mut yritin vaa pysyy perässä koko ajan jos tulisi joku virhe ja hyökkää mutta andy ajo virheetöntä ajoa. Ohitus miltei mahotonta. Ekan mutkan huomasin andyllä menevät monet kerrat pitkäks niin päätin oottella että pääsisin ekaa mutkaan peräjanaa ja sit hyökkäisin sisältä. Tilaisuus tuli mutta eihän se onnistunu enkä ehtiny jarruttaa ja andyy tuli osuma. Sen jälkeen kisa oli taas odottamista ku ei ole ohituspaikkoja ja maaliin 9 sijalla.

Kiitokset järkkäreille!

Hauskaa vappuu!

Nasty Boy

-2-
Sijainti
Tuusula
Vaadin myös henkisiä korvauksia tönimisestä, nasty ja välillä haikin kautta tulleet pusut oli 2-3 kertaa per kierros, ehdotan 3 kauden bannia, jos ei mee läpi ni hauskanpito jatkuu taas seuraavassa kisassa!
Jees, ilmanmuuta kilpailukieltoa, eiku...:idea: Joo, sori, pari kunnonkin pusua tuli annettu, esim. ekalla kierroksella, ei ihan ollu tarkoitus, mitään ei kerenny tekee, anteeksi vaan. Muutamat pienemmät työnnöt oli kyllä ihan tarkoituksellisia ja yritin vaan lisätä sun vauhtias:ahem:

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Jees, ilmanmuuta kilpailukieltoa, eiku...:idea: Joo, sori, pari kunnonkin pusua tuli annettu, esim. ekalla kierroksella, ei ihan ollu tarkoitus, mitään ei kerenny tekee, anteeksi vaan. Muutamat pienemmät työnnöt oli kyllä ihan tarkoituksellisia ja yritin vaan lisätä sun vauhtias:ahem:
Joo siks mun aika olikin alle 44sek :D
Pientä sarkasmia ehkä tekstissäni, eihän kukaan voi olla osumatta jos rupeen jarruttamaan jo puolessä välissä suoraa :D