Tarkoitin sitä että mun kierrosajat vaihtelee kisoissa (ilmiö on havaittu joka kisassa). Mä en kovin montaa yhtä nopeaa kierrosta pystynyt tekemään kisassa enkä aika-ajoissa. Silloin kun ajoitte perässäni, niin ajolinjani oli erilaiset kuin yksin ajaessa.. Veikkaan nopeimman kisakierrokseni tulleen silloin kun mulla oli vähän kaulaa teihin muihin.Ajathan oli ihan vertailukelposia aika-ajon kanssa, esim sulla ja mulla putos aikalailla saman verran kisavauhti vrt. aika-ajoon.
Jaskalla pysyi about samana, ja alppu ajoi hieman nopeammin jopa.
Silti ohituksiin ei päästy ja sunkin kierrokset oli aika tasavarmoja, jäit vain parissa kohtaa selvästi, muuten kierrokset oli samankaltasia
(ainakin tuntui siltä kun meni kierros toisensa jälkeen samoilla linjoilla ja about samalla kaasun käytöllä)
Tosin ihan 100-varma en ole kun ei kelloa nähnyt missä sulla tuli se nopein aika...
Olis muuten asiallinen nähdä kierroksensa kisan aikana, Formulakeitaassa oli kai joskus tuommonen näyttö mikä selkeeesti näytti 3:n kuskin ed. kierroksen ajat kerralla
(lähtöviivan jälkeisellä suoralla muistaakseni se näyttö katossa kiinni, harmi ettei muissa ole otettu tota käyttöön)
Tai ehkä kisassa kierrokseni oli tasaisen hitaita, mutta aika-ajon kaltaisiin kierroksiin en kovin montaa kertaa kyennyt.