FO110K
Banned
ei sitä tiärä, jätät riatlonit väliin ja tuut kokeileen vieläkö väite pitää kutinsa KiC:lläEi Totke mua ajamalla voita! IKINÄ! :mad_old:
(tiukkaa käännytystyötä )
ei sitä tiärä, jätät riatlonit väliin ja tuut kokeileen vieläkö väite pitää kutinsa KiC:lläEi Totke mua ajamalla voita! IKINÄ! :mad_old:
Myöhäistä! Ei voi enää! Vähän paremmat houkuttimet tuolla toisaalla.ei sitä tiärä, jätät riatlonit väliin ja tuut kokeileen vieläkö väite pitää kutinsa KiC:llä
Se oli pupu-Jussi tai sit vaikka jänis, parempi että sen näki kameramies kuin radalla paahtava kuski...Mutta mikä on tuo eläin?
Toki mulla on ens kaudella händikäppinä se että meikäläinenki reenaa (tai ainaki pitäis) maratonille :idea:ei sitä tiärä, jätät riatlonit väliin ja tuut kokeileen vieläkö väite pitää kutinsa KiC:llä
Se kohta kiinnostaisi minua. Tuntuu, että häviän siinä paljon kun en saa autoa kiihtymään ulostulosta kunnolla vaikka kokeilin eri tapojakin lähestyä neulansilmää.Tuolta on toinenkin video, joka on kuvattu viimeisestä neulansilmästä. Sen kanssa on kuitenkin vielä vähän probleemia, mutta katsotaan josko senkin saisin jakoon..
Itse haluan nähdä Nipsuhuulen spinnauksen.Se kohta kiinnostaisi minua. Tuntuu, että häviän siinä paljon kun en saa autoa kiihtymään ulostulosta kunnolla vaikka kokeilin eri tapojakin lähestyä neulansilmää.
Se kohta kiinnostaisi minua. Tuntuu, että häviän siinä paljon kun en saa autoa kiihtymään ulostulosta kunnolla vaikka kokeilin eri tapojakin lähestyä neulansilmää.
ok, mä koitan viikonloppua katsoa joskos saisin siitä jollain softalla generoitua jonkinlaisen julkaisukelpoisen version.Itse haluan nähdä Nipsuhuulen spinnauksen.
Minä muistaa tämänOnneksi videolta ei näy miksi B-ryhmän kärkimies on yhtäkkiä toisella kierroksella ei-kärkimies
samaa voi sanoa tuosta C-finaalin massiivisen johdon hukkaavasta höyrypäästäOnneksi videolta ei näy miksi B-ryhmän kärkimies on yhtäkkiä toisella kierroksella ei-kärkimies
Kuten myös, vaikka kyseessä oli nolo virhe.Itse haluan nähdä Nipsuhuulen spinnauksen.
Uskon että olin osasyyllinen virheeseen vikuroivalla ajotyylilläni siinä edessä.Kuten myös, vaikka kyseessä oli nolo virhe.
Jarrutit siihen neulansilmään sen verran aikaisin ja olin aivan kontissasi kiinni, niin tuli painettua jarrua vähän liian kovaa törmäyksen välttämiseksi.Uskon että olin osasyyllinen virheeseen vikuroivalla ajotyylilläni siinä edessä.