Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS season 2009, round 5 / Hyvinkää GP

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Kiitos Jacquesille. Muistoja herätteli, eikä edes kovin synkkiä:D Ekan mutkan ulostulon vain näki, mutta siitäkin pääteltävissä.......ajoin kuin sirkuksen apina vähintään joka toinen kierros:nope: Liukui ulos aikaiseen....auto meinaan:cool:
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
ei sitä tiärä, jätät riatlonit väliin ja tuut kokeileen vieläkö väite pitää kutinsa KiC:llä :rolleyes:
(tiukkaa käännytystyötä :D)
Toki mulla on ens kaudella händikäppinä se että meikäläinenki reenaa (tai ainaki pitäis) maratonille :idea:
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Tuolta on toinenkin video, joka on kuvattu viimeisestä neulansilmästä. Sen kanssa on kuitenkin vielä vähän probleemia, mutta katsotaan josko senkin saisin jakoon..
Se kohta kiinnostaisi minua. Tuntuu, että häviän siinä paljon kun en saa autoa kiihtymään ulostulosta kunnolla vaikka kokeilin eri tapojakin lähestyä neulansilmää.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Se kohta kiinnostaisi minua. Tuntuu, että häviän siinä paljon kun en saa autoa kiihtymään ulostulosta kunnolla vaikka kokeilin eri tapojakin lähestyä neulansilmää.
Itse haluan nähdä Nipsuhuulen spinnauksen.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Se kohta kiinnostaisi minua. Tuntuu, että häviän siinä paljon kun en saa autoa kiihtymään ulostulosta kunnolla vaikka kokeilin eri tapojakin lähestyä neulansilmää.
Itse haluan nähdä Nipsuhuulen spinnauksen.
ok, mä koitan viikonloppua katsoa joskos saisin siitä jollain softalla generoitua jonkinlaisen julkaisukelpoisen version.
 

Örfil

Guest
Onneksi videolta ei näy miksi B-ryhmän kärkimies on yhtäkkiä toisella kierroksella ei-kärkimies :D
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Onneksi videolta ei näy miksi B-ryhmän kärkimies on yhtäkkiä toisella kierroksella ei-kärkimies :D
Minä muistaa tämän :)
Ja Dompparin tarkennus on mielenkiintoinen ja jopa yllättävä :eek:
Ehkä kahviosta ruokitaan noita, kun tuolla viihtyvät..?
 

Örfil

Guest
:D

Radan vessahan on aika pelottava paikka, kenties nuo tulee sieltä!
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Uskon että olin osasyyllinen virheeseen vikuroivalla ajotyylilläni siinä edessä.
Jarrutit siihen neulansilmään sen verran aikaisin ja olin aivan kontissasi kiinni, niin tuli painettua jarrua vähän liian kovaa törmäyksen välttämiseksi.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Saiskos ne stillikuvat esim. zipattuna jakoon JasonD:n forumille? Näytti olevan aika makeita otoksia sieltä meinaan :ahem:
 
Ylös