Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2009, round 9, Turku

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Jälkipelit:

Andy halusi ajaa pökötin ruokapaikalle, ilmeisesti huolestuneena mun otteista auton ratissa. Nauratti ja hävetti samaan aikaan kun Nasty pikkasen leikitteli parkkihallissa Cossu-lookerillansa ja Andy painoi pökötistä ykkösvaihteella polkimen pohjaan ja etupyörät eivät edes sutaisseet liukkaalla parkkihallin pinnalla. :D
Pitäisikö kausi aloittaa Turun kisalla helmi-maaliskuussa, niin Pösö saattaa niissä lämpötiloissa sutaistakin
 

sataja

Active member
Liittynyt
1.10.2009
Viestit
42
Itse kisaa kärpäsenä katosta seuranneena voisin sanoa kisan olleen silmille iloa. Itse turun rataa kyntäneenä (viime aikoina vähän vähemmän kylläkin) voin sanoa autojen olevan aikasta tasaisia.
Saapi katsoa jos itseni eksytän tuonna kauden viimeiseen kisaan katsomaan miten käy jos kaikki saavat tasoitus painot :thumbup:
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Itse kisaa kärpäsenä katosta seuranneena voisin sanoa kisan olleen silmille iloa. Itse turun rataa kyntäneenä (viime aikoina vähän vähemmän kylläkin) voin sanoa autojen olevan aikasta tasaisia.
Saapi katsoa jos itseni eksytän tuonna kauden viimeiseen kisaan katsomaan miten käy jos kaikki saavat tasoitus painot :thumbup:
Siellä ratkaisee auto pahimmilllaan 4-6 sijaa varmastikin. Sen verran lähekkäin kumminkin ollaan. Ratkaisi auto Turussakin pitkälti, vaikka painoja ei oltu tasattu, niin autojen paremmuusjärjestyksen mukaan järjestys pitkälti meni. Kärki tulee olemaan samoilla ukoilla, jos autotuuri edes suht suosiollinen. Minä ja varmasti Nastybuttonikin ajattelimme ainakin olla siellä. Eikö olekin ikävää:D
Cmoney hyötyy eniten, jos nyt 170kg:n autossa 10-20kg hyödyt yleensä auttaa. WoPe voisi ajaa maksimipainoilla, josta voisi vähentää yhden renkaan painon XD
Ps. tiedän kyllä kuka olet. Ollaan parikin kertaa nähty:rolleyes:
 

sataja

Active member
Liittynyt
1.10.2009
Viestit
42
Siellä ratkaisee auto pahimmilllaan 4-6 sijaa varmastikin. Sen verran lähekkäin kumminkin ollaan. Ratkaisi auto Turussakin pitkälti, vaikka painoja ei oltu tasattu, niin autojen paremmuusjärjestyksen mukaan järjestys pitkälti meni. Kärki tulee olemaan samoilla ukoilla, jos autotuuri edes suht suosiollinen. Minä ja varmasti Nastybuttonikin ajattelimme ainakin olla siellä. Eikö olekin ikävää:D
Cmoney hyötyy eniten, jos nyt 170kg:n autossa 10-20kg hyödyt yleensä auttaa. WoPe voisi ajaa maksimipainoilla, josta voisi vähentää yhden renkaan painon XD
Ps. tiedän kyllä kuka olet. Ollaan parikin kertaa nähty:rolleyes:
:D Saattapi olla että ollaan joskus tavattu :D
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Käytiin tänään kaverin kanssa ajamassa. Kaks settiä. Autoina 12 ja 9, vaihdettiin settien välillä.

Ekassa 24:1X, ja on muuten tosi paljon herkempia nämä Turun autot kuin KIC:n, lisäksi pitoa oli käsittämättömän vähän kylmillä autoilla.

Tokassa setissä paras 23.8X.

KKWCS kisassa ajoin parhaan 24.2X, eli neljä kymppiä tuli parannusta.

Kädet on ajamisen jälkeen aivan paskana jostain syystä ja koko ajan järjetöntä yliyrittämistä. Ei ehkä ollut keskittyminen niin kovalla tasolla kuin kisoissa.
 
Ylös