Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2009, round 9, Turku

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
On kyllä houkutteleva idis!
Näyttää tossa videossa että ihaku olis pieniä kallistuksia mutkissa!
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Sellainenkin idis tuli paluumatkalla että jos otettais porukalla lennot (4.5 h) ja majoitus Lissaboniin ja ajettais kisaviikonloppu tolla radalla!

http://www.youtube.com/watch?v=TZhHtXZZngM&NR=1

Maksaahan se, mutta jos kerran elämässä yhdistettynä GP2 viikonloppuun...olis hyvä reissu!
IDEA: HULLU
LUKIJA: HULLU
KYSYMYS: MIKSI EI OLE MAKSUTIEDOT TULLU?

Totta kun puhutaan, niin ei olisi itseltä poissuljettua. Ikinä Tallinnaa etelämpä en tosin käynykään:)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Sellainenkin idis tuli paluumatkalla että jos otettais porukalla lennot (4.5 h) ja majoitus Lissaboniin ja ajettais kisaviikonloppu tolla radalla!

http://www.youtube.com/watch?v=TZhHtXZZngM&NR=1

Maksaahan se, mutta jos kerran elämässä yhdistettynä GP2 viikonloppuun...olis hyvä reissu!
nice! periaatteessa, jos... Sattui nimittäin löytymään aivan perkeleen mielenkiintoinen triathlon-kisa.. 24.4. Lissabonissa 111km triathlon-kisa.. 1km uinti, 100km pyörä ja 10km juoksu.. matkat sopis mulle kuin nenä päähän.. Siihen samaan reissuun vois yhdistää KKWCS Lisboa -kartingkisan samaan ajankohtaan niin tulis sitten rahalle ihan kunnolla vastinetta.. Muut kkwcs-kuskit pääsis katselemaan sitten vähän triathloniakin.. :)
 
Viimeksi muokattu:

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Turun autot ja usein uudistuva rata olivat itselle täysin uusi tuttavuus, niin kyllä kovin monelle muullekin. Saavuimme Tampereelta ajoissa paikalle, että pääsimme harjoittelemaan ennen harjoituksia :) Ulkorata näytti tosiaan myös mielenkiintoiselta, ehkä joskus sitäkin pääsee koittamaan.

Harkkoja edeltävät harkat

Tähän hyppäsin #7:n rattiin. Tavoitteena oli lähinnä ajaa rauhallisesti ja oppia rata. Noh, yhden kurvin jälkeen ei jaksanut enää himmailla ja tuli sitten paahdettua koko aika niin lujaa kuin pääsi :) Albert Oilin kanssa meillä oli oikein hyvät väännöt, vuorotellen vaihdettiin sijoituksia.

Aika tais olla jotain 24.8, Alpulla 24.6. Pientä eroa siis jäi, mutta ihan hyvillä fiiliksillä lähdettiin eteenpäin. Rata oli kuitenkin helppo oppia siinä mielessä, ettei tarttenut arvailla mihin päin seuraavaksi käännytään. Arvelin että ainakin meidän kahden kesken autotuuri ratkaisee aika-ajoissa paljon.

Harkat

Tähän osui jälleen #7. Noh, eipähän tartte ajotyyliä muuttaa auton takia. Tässä ajeltiin Dominicin kanssa peräkkäin. Kivaa ajelua jälleen. Yllätyksekseni paras aika huonontui aavistuksen ekasta ajosta, vaikka ajolinjat kyllä parantuivat varmasti. Ehkä en sitten kuitenkaan saanut täysin onnistuneita kierroksia aikaiseksi? 24.9 muistaakseni aika eli ei mikään iso huononnus kuitenkaan. Näytti siltä, että Domppari olisi taistelemassa tiukasti samoista sijoista mun ja Alpun kanssa.

Toisen ryhmän harkkoja katsellessa sain vielä pientä lisävinkkiä omiin ajolinjoihin.

Aika-ajot

Aika-ajoihin osuikin sitten eri auto (#5). Tällä hetkellä ei vielä ollut kauheasti tietoa autojen eroista. Jo ekalla kierroksella huomasin kuitenkin, että tää on ihan erilainen auto kuin seiska ja tiesin, että kyllä tällä kelpaa aika-ajella.

Oman ajamisen suhteen ei tästä sessiosta jäänyt ihmeempiä mieleen. Olin niukasti oman ryhmäni nopein ajalla 24.51.

Mielenkiintosena/outona juttuna mainittakoon ajannäytön sekoilu noin puolessa välissä aika-ajoa. Siellä näkyi välillä Alpulle kärkiajaksi 24.07, jonka ohitin sitten ajalla 24.01. Muutaman kierroksen päästä, kun jälleen kerkesin katsomaan tilannetta, ajat olikin taas 24.x luokkaa. Aluksi luulin katsoneeni väärin, mutta Alpulta tuli samanlaista kommenttia, kun kerroin tästä. Vaikea sanoa mistä oli kyse... Vai olikohan matkalla juotu liikaa Lasolia?

No hyvillä mielillä lähdettiin kisaan, kuitenkin oman ryhmän nopein olin.

Kisa

Samalla hetkellä kun huomasin saaneeni seiskan kisaan, pääs kirosana suusta. Taas seiska ja tiesin, että tiukkaa tulee tekemään sillä. Varsinkin kun paalulta lähtevällä BMW:llä oli #3 ja kolmosruudun Alpulla #4, molemmat autot hyviksi todettuja. Itse tosiaan B-finaalin toiseen ruutuun päädyin.

Varikolla auto sammahti, vähän mietin (toivoin?) hajoaako se tähän, mutta pääsin liikkeelle kuitenkin. Lähtöruudussa valojen jo palaessa auto meinas jälleen sammua, mutta sain pidettyä käynnissä. En sitten viitsinyt nostaa kättä pystyyn, eikä se näin jälkeenpäin katsottuna olisikaan ollut tarpeellista.

Bemariin nähden pääsin hitaahkosti liikkeelle, mutta sain pidettyä takaa tulevat kuitenkin varmasti takana. Pieni ero Bemariin tuli heti. Vähän ehkä oli hakemista itsellä nuo ekat kierrokset syystä tai toisesta. Ei nyt mitään pahaa munimista, mutta paremminkin olis voinut mennä. Alppu oli aivan takakontissa kiinni ja huomasin, että hän on nopeampi kuin minä. Jouduin ottamaan kurvit aika sisältä, ettei pääsisi edelle. Tämä tietenkin vähän harmitti, koska Bemari ei vielä ollut kovin kauas päässyt ja peittely varmasti näkyy kierrosajoissa. Tästä syystä aloin hiljalleen ottamaan aavistuksen aika-ajomaisempia linjoja, vaikka tiesin Alpun olevan lähellä. Varsinaisia ohitusyrityksiä ei vielä tähän mennessä ollut tullut.

Viidennen kierroksen alussa (videolla 1:47->) sitten otin liiankin kaukaa ekan vasurin ja välittömästihän se Albertti tuli rinnalle. Rata kävi kovin ahtaaksi ja törmäsinkin sitten suoraan päin ratavallin rengasta, joka kyllä omaksi onnekseni antoi hyvin periksi ja pääsin jatkamaan suht nopeasti, ehkä 3 sekkaa siinä hävisin. Alppu kuitenkin pääsi karkuun ja Jacques meni ohi tässä välissä. Odotin hieman keltaisia, mutta niitä ei tullut ja ratamies sai korjattua radan suhteellisen nopeasti, joten kaasu pohjassa jatkettiin.

Tiesin olevani aavistuksen nopeampi kuin Jacques, mutta kysymysmerkkinä oli, että miten väännän itseni ohi hänestä :) No vastaus tähän tuli hyvinkin nopeasti. Wilzku tuli Jacqueksen eteen kierroksella ohittavaksi kierroksen loppuosan paikkeilla (videolla 2:35). Mietin itsekseni tässä, että pitääpä kattoa tarkkaan, josko Jacques keskittyisi liikaa tähän.

Jacques teki ohituksen ekassa mutkassa, johon hän joutui jarruttamaan normaalia enemmän. Itse taas pääsin ajamaan normaalisti, joten pääsin aivan kantaan kiinni. Annoin pienen pusun ekassa vasurissa ja seuraavassa oikeassa (tää oli juuri se sama kohta missä aiemmin ajoin rengasta päin) pääsin sisäkautta rinnalle ja edelle. Jacqueksella ei tosiaan ilmeisesti ollut hajua siitä, kuka sieltä tulee eikä ehkä sen takia osannut sulkea tuossa oikealle päin kääntyvässä mutkassa :)

Sain nopeasti pienen hajuraon aikaiseksi, juuri sen verran ettei tarttenut pelätä ohitetuksi joutumista. Alppukin oli vielä saavutettavissa (videon perusteella 3.5 sekkaa), mutta vaikeaa se varmasti tulisi olemaan. Ero Jacquekseen tasoittui noin sekunttiin.

Kunnes... Kierroksella 12 katsoin tilannetta seinältä, lähinnä mietin että olisiko tässä mitään mahdollisuutta vetää täydellistä aika-ajokierrosta ja kaapata kisan nopein kierrosaika. Noh, olihan siinä jotain puol sekkaa eroa, elikkä eipä taida olla mahdollista. Jatketaan normaalisti. Hetkinen... milläs radalla me ajettiinkaan? Kolme seuraavaa kierrosta meni aivan miten sattuu, pasmat meni aivan sekaisin :D Tuntu että hipaisen joka mutkassa johonkin seinään. No isompia mokia ei onneksi tullut, mutta Jacques kyllä sai mut hetkessä kiinni ja oli aivan kontissa kiinni jo.

Vakuuttelin kuitenkin itselleni, että kyl mä pysyn edellä kunhan saan itseni kasaan taas. Muutaman kierroksen päästä onnistuinkin sitten ja sain karistettua Jacqueksen puskurista irti. Ero alkoi hiljalleen kasvamaan ja päätyi 2 sekunttiin, jossa pysyikin maaliin asti. Loppuosassa kisaa ei mitään ihmeellistä oman kisani osalta nähty.

Tunnelmat

Sijoitus siis B-finaalin kolmas ja kokonaiskisan kymmenes. Aika pitkälti sellainen tulos mitä edeltäpäin osasi toivoa ja kyllä se kisaan lähtiessäkin vaikutti siltä, että vaikea on pitää toinen sija maaliin asti tuolla seiskalla. Tavoite toki oli pitää sijoitus ja kisaan lähtiessä Bemarin päänahan saaminen olisi vaatinut ekalla kierroksella ohi pääsemistä, mikä jäi haaveeksi jo ensimetreillä.

Olisihan tuo yksi törmäys rengasvalliin voinu jättää tekemättä, mutta eipä siitä kuitenkaan paha maku jäänyt suuhun. Kisatilanne. Kaiken kaikkiaan hyvät setit ja jälleen hyvä sijoitus kuten Kaanaassa ja Forssassakin.

Mielellään toistekin Turussa kävisi kisaamassa. Kiitoksia vielä järjestäjille ja miksei myös ratahenkilökunnalle, kaikki toimi niin hyvin kuin pitääkin. Eikä ne autojen erot kovin isot ollu, vaikka tuossa vähän valitinkin. Puolen sekunnin sisään varmaankin kaikki.
 

Örfil

Guest
IDEA: HULLU
LUKIJA: HULLU
KYSYMYS: MIKSI EI OLE MAKSUTIEDOT TULLU?

Totta kun puhutaan, niin ei olisi itseltä poissuljettua. Ikinä Tallinnaa etelämpä en tosin käynykään:)
Olen suht varma että jos tästä kääris sellaisen pakettimatkan, mukaanlukien 2 kisapäivää, niin se minimi 10 heppua saatais ehkä kasaan. Siipat mukaanlukien. Voisin varata kisasessiot kahdelle päivälle etukäteen ja muut jutskat.
Perjantaina muuten tuli valokuva KIP radalta: maksoi 5e ja kuva on A4 kokoa. Oli kiva saada postia Portugalista ;)

Hinta pyöris viikon reissulle varmaan siinä 1200-1500 e:n paikkeilla plus kisa. Eli ei ihan tyhjätaskujen hommaa :(

Perjantaina lento, pikku känni päälle
Lauantaina eka kisasetti, yhteiskyydillä radalle. Illalla Lissabonin yöelämään
Sunnuntaina toinen kisapäivä
Loppuviikko humputtelua ja torstai-iltana kotiin.

Lentohan on vain 4.5 h ja vielä toissa viikolla Lissabonissa kun käväistiin kelit oli 32 astetta plussan puolella ja rantoja on koko kylä täynnä.

Mutta se 10 tyyppiä tarvitaan, jotta alan asiaa eli reissujärkkäilyä edes harkitsemaan. Tosin se olis "once in the lifetime" reissu!
Täältä olis kyllä 2 Pirkkalasta lähdössä 2010 syksyn reissuun ihan välittömästi! Ja järkkäisin koko viikon setin alusta loppuun.

Aletaanko säästämään rahaa 09/2010 kisaa varten?
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Olen suht varma että jos tästä kääris sellaisen pakettimatkan, mukaanlukien 2 kisapäivää, niin se minimi 10 heppua saatais ehkä kasaan. Siipat mukaanlukien. Voisin varata kisasessiot kahdelle päivälle etukäteen ja muut jutskat.
Perjantaina muuten tuli valokuva KIP radalta: maksoi 5e ja kuva on A4 kokoa. Oli kiva saada postia Portugalista ;)

Hinta pyöris viikon reissulle varmaan siinä 1200-1500 e:n paikkeilla plus kisa. Eli ei ihan tyhjätaskujen hommaa :(

Perjantaina lento, pikku känni päälle
Lauantaina eka kisasetti, yhteiskyydillä radalle. Illalla Lissabonin yöelämään
Sunnuntaina toinen kisapäivä
Loppuviikko humputtelua ja torstai-iltana kotiin.

Lentohan on vain 4.5 h ja vielä toissa viikolla Lissabonissa kun käväistiin kelit oli 32 astetta plussan puolella ja rantoja on koko kylä täynnä.

Mutta se 10 tyyppiä tarvitaan, jotta alan asiaa eli reissujärkkäilyä edes harkitsemaan. Tosin se olis "once in the lifetime" reissu!
Täältä olis kyllä 2 Pirkkalasta lähdössä 2010 syksyn reissuun ihan välittömästi! Ja järkkäisin koko viikon setin alusta loppuun.

Aletaanko säästämään rahaa 09/2010 kisaa varten?
Nojoo.. tollaisen reissun joutuisin valitettavasti passaamaan.. Yhdistäminen triathlon-tapahtuman kanssa samaan ajankohtaan kiinnostaisi, mutta se on tosiaan jo huhtikuussa.

Syyskuussa ei ole kiinnostusta eikä varaa laittaa tonnia reissaamiseen ja vain kartingiin. Niin paljon en tähän harrastukseen ole valmis satsaamaan.. Tietysti jos olis parempi palkka ja niinpois päin, niin tilanne olisi eri.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Ehkä jostain löytyisi halvempikin hyvä mesta.

Näistä ulkomaan kisoista vois jatkaa omassa topikissaan?
 

Örfil

Guest
Nojoo.. tollaisen reissun joutuisin valitettavasti passaamaan.. Yhdistäminen triathlon-tapahtuman kanssa samaan ajankohtaan kiinnostaisi, mutta se on tosiaan jo huhtikuussa.

Syyskuussa ei ole kiinnostusta eikä varaa laittaa tonnia reissaamiseen ja vain kartingiin. Niin paljon en tähän harrastukseen ole valmis satsaamaan.. Tietysti jos olis parempi palkka ja niinpois päin, niin tilanne olisi eri.
Tälläinen reissu oliskin lähinnä F1-forumin etelän reissu mukaanlukien kartkisa.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ei onnistu mullakaan, missään nimessä.
Ens syksynä yks 2vk reissu jo tiedossa, tommoseen ei ole missään nimessä siis varaa lisäksi, vaikka töitä löytyiskin.

edit. ei paha ideana, mutta pakko sanoa että toi hintaluokka on aika järjetön viikosta :dunno:
 

Örfil

Guest
Niin on, mutta halvemmalla ei pääse kun olis ei-pakettimatka ja kuten sanoin tyhjätaskut jää kotiin.
Mutta kokemus olis rahaakin arvokkaampi! Eikä Finnmatkat tollaisia ilmaiseks hoida...
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
juu kyselyn arvoinen varmastikin on tuommonen, samaa mieltä.
 

Örfil

Guest
Ehkä jostain löytyisi halvempikin hyvä mesta.

Näistä ulkomaan kisoista vois jatkaa omassa topikissaan?
Tarkoitatko Jaskan ikuisuustoikkia Tallinnasta?

Jotkut vaan puhuu ja toiset sitten tekee. Tai ei ja lopettaa puhumisen.

Ja jos halutaan mennä Lissaboniin niin se on Lissabon, ei Tallinna. Maksoi mitä maksoi.
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tarkoitatko Jaskan ikuisuustoikkia Tallinnasta?
Saksaa kenties ajoi takaa vaihtoehdoksi? Olishan sielläkin Schumacherien rata muunmuassa...
Pääsis esim Ryanairilla Frankfurtiin, ja nähtävää sillä alueella olisi esim Spa ja Nurre jos viitsii vähän ajaa vuokra-autolla :ahem:
(ja toisaalta, jos hyvin ajoittaa niin halukkaat pääsis F1-kisaakin katsomaan, tosin en muista milläradalla ja millon se ens vuonna on)

edit. jaah, Asko kerkes jo vastaamaan :)

edit2. tosin Saksan kun tietää niin sieltä puuttuu kyllä sitten aurinko vrt portugaliin :D
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Olen Askon kanssa samaa mieltä, että tää ei kuulu enää tähän topiciin..

Edit: sen verran kuitenkin kommentoin, että korkean hintansa takia tällaiset on tietenkin kisa-kalenterin ulkopuolisia tapahtumia. :)

Edit2: Sen verran kiitosta Jussille kuitenkin, että ilman tätä en olisi varmasti hoksannut tuota triathlon-kisaa.. Sen jätän edelleen harkintaani. :)
 
Viimeksi muokattu:

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Ennakko #206-107:

Aamupaino oli ruhtinaalliset 79kg, enemmän kuin mitä olen koskaan saanut vaakaa näyttämään, aika hyvin ajoitettu!

Saavuttiin Andyn kanssa kisapaikalla nippa nappa liian myöhään että salaharjoittelupaikkoja olis enää ollut jäljellä. Cmoney tosin myi omansa Andylle ja minä jäin rannalle ruikuttamaan. Tai, en minä mitään ruikuttanu vaan käynnistin oman moottoriturpani. Matkalla olin jo kerennyt pölpöttämään Andyn kanssa kaikesta mahdollisesta, niin paljon että vaikka T-paitasisillani ajoin niin olin aivan hiestä märkä vaikkei huonosti lämpeävän kiisselini lämppäri ollut kuin minimaalisesti lämmön puolella.


Harjoitukset #10:

Kerrankin ajoin harjoitukset ihan siististi ajelematta sen enempää ulos, pientä rengasvallikosketusta tuli mutta niinhän se menee kun tiukkoja linjoja haetaan. Parhaat kierrokset tuntuivat jopa ihan hyviltä. Autoissa oli aivan järjetön pito (uudet renkaat kuulemma), ne käyttäytyivät loogisesti ja olivat hauskoja ajaa. :ahem:
Kierrosaikatuloste paljasti huomattavaa epätasaisuutta kierrosajoissa eikä se paraskaan nyt ihan huippu ollut. Autoa väitettiin vähän keskimääräistä heikommaksi mutta ainakaan se ei ollut aivan yhtä laiska kiihtymään kuin a-a autoni #1.


Aika-ajo #1:

Seurasin silmä kovana kärkiryhmän harjoituksia ja katselin ajolinjoja ja mitä kaikkea tein missäkin väärin. Koitin oppia virheistäni. Ja ei muuta kuin radalle. #1 tuntui kiihtyvän hitaista järjettömän hitaasti jopa parjattuun kymppiin verrattuna. Ajolinjat kaikessa surkeudessaan olivat kuitenkin kyttäilyn seurauksena huomattavasti parantuneet joka näkyi kellossa. Myös kierrosten tasaisuus oli parantunut huomattavasti. FW08 ajeli käytännössä koko session edelläni, jätin välillä väliä ajaakseni puhtaan kierroksen, mutta aina kun olin jättänyt väliä ja oma kierros oli menossa putkeen, mies tupeksi jossain kohtaa sen verran että olin aivan kannassa. Jälkikäteen hieman harmitti, sillä pari kymmenystä olisi nostanut sijoitusta pari pykälää. Omaa typeryyttä tietenkin ettei jättänyt kunnon väliä, mutta kun halusin pitää edellä seurattavan näköpiirissä antamassa momentumia :p

Aika parani harjoituksista muistaakseni 7-8 kymppää joten jotain oltiin lyhyellä radalla opittu.


B-finaali #1:

Hieman manasin kun huomasin kisa-auton olevan se sama #1 joka ei kiihtynyt hitaista kurveista. Ajat olivat kuitenkin parantuneet harjoituksista niin paljon että ajattelin ettei se auto aivan toivoton voi olla. No oli se. Jäin lähdössä about paikoilleni ja miestä meinas tulla oikeelta ja vasemmalta ohi. Loppujen lopuksi lähdössä pääsi ohi vain rakettistarttimies Jacques, joka pui mulle nyrkkiä ohi päästyään, on siinäki tapa osoittaa kiitollisuuttaan kun jätin tilaa enkä kiilannu rengasvalliin kakkosmutkassa (olin edellä). :D Myöhemmin mies koitti selittää että tuuletteli vain onnistumistaan, mutten uskonut.

Muutama seuraava kierros menikin sitten Dominicin pamputtaessa mun hanuria. Joka kurvissa mies jätti jarruttamatta ja koitti painostaa mua virheeseen antamalla lisävauhtia. Meni sitten oma kisa ihan varomiseksi ja kärkiporukka karkas kauas horisonttiin. Dompparille siinä sitten vähän mustavalkostakin heiluttelivat ja tilanne vähän rauhoittui ja mies ajoi enään Hesarin leveyden verran takana kuitenkaan kolistelematta. Välistä aina luulin että mies oli tehnyt virheen ja jäänyt jälkeen, mutta tosiasiassa olikin supernopealla autollaan vaan niin lähellä ettei vähän pääntä kääntämällä kurvassa nähnyt. Sekös hämmensi.

Sitten tein virheen (videolla 6:28) ja Domppari pääsi ihan puhtaasti ohi, teki mieli hakata päätä rattiin. Mies karkasi parin kierroksen ajan horisonttiin ja jopa FW08 pääsi hetkeksi ahdistelemaan mutta putosi jossain kohtaa kyydistä. Miten mulla on aina ongelmia turkulaisten kanssa? Loppukierroksilla löysin taas rytmin ja ajelin oman nopeimpani, 4 kymmenystä nopeammin kuin aika-ajossa samalla rotiskolla. Lopputulos vaipui vain jonnekin itkettävän ja naurettavan välimaastoon, kun radalla jolla ei voi ohittaa tuli annettua tietä pariin otteeseen.


Jälkipelit:

Andy halusi ajaa pökötin ruokapaikalle, ilmeisesti huolestuneena mun otteista auton ratissa. Nauratti ja hävetti samaan aikaan kun Nasty pikkasen leikitteli parkkihallissa Cossu-lookerillansa ja Andy painoi pökötistä ykkösvaihteella polkimen pohjaan ja etupyörät eivät edes sutaisseet liukkaalla parkkihallin pinnalla. :D

Tilasin kantriburgerin. Nälkäisenä söin yksin koko patonkikulhon. Puhuin. Liikaa. Kantriburgeri ei ollu kyllä kantria nähnykään: aivan kuin mäkkiburgeri huonosti tehdyllä naudanfileepihvillä, bbq-kastiketta oli kaksi pisaraa ja pekonit oli suolatonta ja rasvatonta sorttia. :jaska: No, muut tuntuivat pitävän ruuistaan joten kait se oli vaan tilastollinen epäonnistuminen. Uhosin kolistelevani Dompparin skoterin perään kostox. Ehdotin Andylle että jäädään Omena-hotelliin ryyppäämään. Mutta ei, ketään ei kiinnostanu mun jutut.

Kotiin lähtiessä lähdettiin tieteski eka harhaan ja lähettiin väärään suuntaan. Sitte navigaattori ois halunnu meidät Tampereelle, mutta päätin ettei me perkele sinne mennä vaan ajoin suosiolla kymppitielle. Heitin Andyn Riksun ABC:lle hakemaan autoaan ja lähdin Hämeenlinnaa kohti, ku puhelin soi: Andyllle oli tullut jo ikävä alle puolen minuutin eron hetkestä...


Askon saama varoitus ei näy tossa videossa. Taisin olla ainoa joka sen huomas :D
Tuo varoitus meni tosiaan Dominicille. Hyväksytään nyt silti virhe koska mulla oli Bemarin tavoin sininen kypärä, takaa tuli punanen haalari jonka perässä musta haalari ja samalla tavalla erillinen ryhmä kuin kärkiporukkakin. Itsekin menin välillä sekaisin missä oikeastaan ajan :)
 
Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Tosi hyviä raportteja on monet kirjoittaneet tähän viestiketjuun. Jos minulta kysyttäisiin, niin RacerX:n ja Dominicin raportit parhaita tähän asti. Jäi omasta raportistani pois vielä kiitokset Cmoneylle kivasta tapahtumasta. Sekä kisa että jälkipelit hienosti järjestetty ja toimivat kuin juna.

Ei Dominicin kanssa muuten paiskattu kättä, jäi jotenkin kun yrittää keskittyä kisaan ja ruokailussa istuttiin eri kohdassa pöytää. Muutenkaan kisoissa ei oikein tule juteltua kenenkään kanssa kun sitä yrittää keskittyä onnistumaan radalla. Monta kertaa on käynyt niin, etten ole rekisteröinyt ollenkaan, keitä varikolla patsastelee odottamassa ajovuoroaan. Askoltakin kerran kysyin että ollaankos me tavattu ja vasta sen jälkeen tajusin, että oltiin jo edellisessä kisassa
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tosi hyviä raportteja on monet kirjoittaneet tähän viestiketjuun. Jos minulta kysyttäisiin, niin RacerX:n ja Dominicin raportit parhaita tähän asti. Jäi omasta raportistani pois vielä kiitokset Cmoneylle kivasta tapahtumasta. Sekä kisa että jälkipelit hienosti järjestetty ja toimivat kuin juna.
Mutta sinulta ei kysytä! Eipäs johdatella Pietua! ;)
 
Ylös