Örfil
Guest
Niin mikäs se Wilzkun härdelli oli? Oliko jotain ongelmaa kakkuloiden kanssa?
Hieman juu oli.. Yleensä tuon asian kanssa ei ole juuri ongelmia esiintynyt, mutta eilen niitä oli tarpeeksi paljon..Niin mikäs se Wilzkun härdelli oli? Oliko jotain ongelmaa kakkuloiden kanssa?
Mikä meni mäkeen safkan jälkeen? Vai luetaanko liikaa rivien välistäRuokailuun asti kaikki toimi mallikkaasti ja kiitoksia järjestäjälle
KyrpäW vastaa: Kiitos kun tulit. Ei ollut yllätys, että sinä ja Nasty kärkikahinoissa. Se yllätti kyllä, että teidän kahden taso oli kympin-pari kovempi täällä, mitä ennakkoon odotin.Teidän tasoisia kun ei montaa ole, jotka ajaa näin hyvin radalla kuin radalla. No olin jo puhunukin aikaisemmin että tänne tulee pari semmoista jamppaa kenestä ei osaa vielä suuremmin arviota heittää. Tämän takia provoilin ja vittuilin kisatoikissa, kun tarkoitus oli saada äijät paikalle:doubtful: Haasteita pitää olla ja vielä tulee päivä, kun teidätkin pieksen(ilotulitus oy:lle laitettu jo tilaus) Mieluusti päätöskisassakin mukana ja täytyy katsoa mitä ohjelmaa talvella keksii, jos silloinkin vaikka jotain sarjan ulkopuolista aikaan saakertakaikkisen hyvä fiilis jäi tästä paikasta, ellei kukaan (varsinkaan paikallinen) koe tätä herjaavaksi niin pakko sanoa että "turku (karting) on ihan kiva paikka, vois käydä joskus toistekkin" =) Ruokailuun asti kaikki toimi mallikkaasti ja kiitoksia järjestäjälle craha!
En itekään tajua, mitä WoPe tekee ajaessa erilailla että siltä löytyy ajohanskasta se pieni ylimääräinen lisä jolla ehditään jonon kärkeen. Nastyn kanssa ennen ajoja juttelinkin että hän saattaa hyvinkin olla aika-ajossa minun edellä, ja mun sanssit pysyä vauhdissa kisassa on sitten paremmat. No siitäkin jäin aika tarkkaan 0,1 sekuntia/kierros eli hienon tasaisestikin jätkät ajoivat.Se yllätti kyllä, että teidän kahden taso oli kympin-pari kovempi täällä, mitä ennakkoon odotin.
Nastynhan olet jo pari kertaa hoidellutkin, WoPea vasta aika-ajossa. Kuin myös allekirjoittanut.Haasteita pitää olla ja vielä tulee päivä, kun teidätkin pieksen(ilotulitus oy:lle laitettu jo tilaus)
Ehkä tuohon löytyis joku sopivampikin lause, sillä kyllähän tuo loiste jatkui myös safkan jälkeen kun sain kyydin kotiovelle asti=)Mikä meni mäkeen safkan jälkeen? Vai luetaanko liikaa rivien välistä
No en mä nyt pitäisi sua keskikastin kuskina.. :thumbfh:Se on hyvä että sarjan kärjen taso on näinkin kova. Laittaa tsemppaamaan meidät keksikastin kuski todenteolla. Töitä tarttee tehdä että edes oman sijansa voi pitää.
Vikaan kisaa taas 107% peliin!
Joo ei tuo nyt ihan oikein ole munkaan mielestä.No en mä nyt pitäisi sua keskikastin kuskina.. :thumbfh:
Askon saama varoitus ei näy tossa videossa. Taisin olla ainoa joka sen huomas
Olikohan se varoitus sitten Dompparille kuitenkin? Vai tuliko toinenkin? Tosiaan mulla ei varotuksesta ollut minkäänlaista havaintoa.Tällaista ohituskolistelua jatkettiin siihen saakka, kunnes minulle annettiin järjestäjien toimesta varoitusliputus.
Mä ajoin koko kisan +/- 2 sekunnin etäisyydellä Askosta enkä myöskään lippua nähnyt hänelle heilutettavan. Veikkaan myös, että Jussi vain erehtyi kuljettajasta?Olikohan se varoitus sitten Dompparille kuitenkin? Vai tuliko toinenkin? Tosiaan mulla ei varotuksesta ollut minkäänlaista havaintoa.
Saman väriset haalarit, pompparin juoppoparta ei näy kypärän alta, ja sitten katsojalla vähän silmät ristissä niin meneehän sitä helposti vähän sekaisin.Saattoi olla! Paha enää jälkikäteen muistella...mutta ehkä se olikin Skobenik, joka sai sen lipun
:eek!:JUMALAUTAE: Jacquesin salamastartti ei ollut kyllä mitään etukäteispaskapuhetta, odottakaas kun näette videon
Ei sitä ole turhaan katseltu idolini ajoja youtubesta repeatilla.:eek!:JUMALAUTA
Siinä oli pelisilmää:thumbup: Tästä oli tarkoitus Wilzkullekin mainita, jos rata olisi muutettu lauantaiksi ja eka käännös 180 astetta. Jätin kertomatta nyt syystä joko liikaa riskiä radalla, tai mahdollisesti onnistuessaan minulle riski parkkipaikalla:dunno: