kouvotsvoni
Banjottu
Tunnen myötähäpeää tuota viimeisen otoksen urpoa kohtaan vallan!
Öööh, joskus oli puhetta kausikoosteesta, onko se vielä agendassa?Miltei unohdin Joululahjan, pahoittelut viivästymisestä mutta tässä tätä kauraa taas tulee
On suunnitelmissa, ja myös jonkinlainen ensi-ilta möötte jos halukkaita on tarpeeks!Öööh, joskus oli puhetta kausikoosteesta, onko se vielä agendassa?
Tämä vain kyssärinä, johan ukko on tehnyt hirmuisen työn noiden kisakoosteiden suhteen
Tästähän oli Turun möötessä puhettakin, eli mukanaOn suunnitelmissa, ja myös jonkinlainen ensi-ilta möötte jos halukkaita on tarpeeks!
:thumbup: voisin yrittää myös päästä, mutta toivonmukaan menee tammikuun puolelle....On suunnitelmissa, ja myös jonkinlainen ensi-ilta möötte jos halukkaita on tarpeeks!
Tiedä vaikka kokisit jälleenkohtaamisen paitasi kanssa siellä.Tästähän oli Turun möötessä puhettakin, eli mukana
On suunnitelmissa, ja myös jonkinlainen ensi-ilta möötte jos halukkaita on tarpeeks!
Itsekin varmasti tulen paikalle, ja periaatteessa mulle käy millon vaan.. Tammikuu lienee kuitenkin aika hyvä ajankohta, jos wope vaan ehtii saada koosteen valmiiksi tammikuuksi..:thumbup: voisin yrittää myös päästä, mutta toivonmukaan menee tammikuun puolelle....
Jos koosteen ja muiden järjestelyjen kanssa tulee kiire, niin ei mua ainakaan haittaa vaikka venyisi helmikuullekin. Katkaisisi vain sopivasti off seasonin.Itsekin varmasti tulen paikalle, ja periaatteessa mulle käy millon vaan.. Tammikuu lienee kuitenkin aika hyvä ajankohta, jos wope vaan ehtii saada koosteen valmiiksi tammikuuksi..
joo aika sama mullekin. helmikuun loppupuoli ei käy, alkupuoli kylläkin (isoo koetta pukkaa helmikuun vikalla viikolla eli nenä kiinni kirjassa viim. 1,5vk sitä ennen todennäkösesti)Jos koosteen ja muiden järjestelyjen kanssa tulee kiire, niin ei mua ainakaan haittaa vaikka venyisi helmikuullekin. Katkaisisi vain sopivasti off seasonin.
Sä oot nyt ihan väärällä metodilla tossa opiskelussa kiinni. Jos vaihdat ton vk -> h, niin kuulostaa paremmalta.joo aika sama mullekin. helmikuun loppupuoli ei käy, alkupuoli kylläkin (isoo koetta pukkaa helmikuun vikalla viikolla eli nenä kiinni kirjassa viim. 1,5vk sitä ennen todennäkösesti)
ja :thumbup:Sä oot nyt ihan väärällä metodilla tossa opiskelussa kiinni. Jos vaihdat ton vk -> h, niin kuulostaa paremmalta.
Jooh, mulla menee vähän eri tahtia tää touhu, kahden vuoden kurssitus on typistetty 7,5kk välille jotenka pientä paniikkia on ilmassaSä oot nyt ihan väärällä metodilla tossa opiskelussa kiinni. Jos vaihdat ton vk -> h, niin kuulostaa paremmalta.
Terv. Eilen viimeinen lähiopetustunti, nyt enää oppari + harjottelu jäljellä.
Jos siinä on muutenkin typistetty aikataulu, niin luulis valmistautumisajankin olevan minimaalinen?Jooh, mulla menee vähän eri tahtia tää touhu, kahden vuoden kurssitus on typistetty 7,5kk välille jotenka pientä paniikkia on ilmassa
(1,5kk välein pitäs osata ulkoa 350-sivunen materiaali + normi oppitunnit päälle)
Jep juurikin näin. Normisti yhtä kirjaa käydään muutama kuukausi läpi, meillä vähän lyhemmässä ajassa...Jos siinä on muutenkin typistetty aikataulu, niin luulis valmistautumisajankin olevan minimaalinen?
niin ei toki.. Tarkoitin juuri tuota, että wopen oman aikataulun mukaan tietenkin..Jos koosteen ja muiden järjestelyjen kanssa tulee kiire, niin ei mua ainakaan haittaa vaikka venyisi helmikuullekin. Katkaisisi vain sopivasti off seasonin.