Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 10, Turku

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Olipas aika pläjäys. :D

Sellainen tarkennus ulkopaikkakuntalaisille, että meilläpäin sitä mitä te kutsutte rotanmyrkyksi kutsutaan kraanavedeksi.
 

Örfil

Guest
Miltei unohdin Joululahjan, pahoittelut viivästymisestä mutta tässä tätä kauraa taas tulee
Öööh, joskus oli puhetta kausikoosteesta, onko se vielä agendassa?

Tämä vain kyssärinä, johan ukko on tehnyt hirmuisen työn noiden kisakoosteiden suhteen :cool:
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Öööh, joskus oli puhetta kausikoosteesta, onko se vielä agendassa?

Tämä vain kyssärinä, johan ukko on tehnyt hirmuisen työn noiden kisakoosteiden suhteen :cool:
On suunnitelmissa, ja myös jonkinlainen ensi-ilta möötte jos halukkaita on tarpeeks!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
On suunnitelmissa, ja myös jonkinlainen ensi-ilta möötte jos halukkaita on tarpeeks!
:thumbup: voisin yrittää myös päästä, mutta toivonmukaan menee tammikuun puolelle....
Itsekin varmasti tulen paikalle, ja periaatteessa mulle käy millon vaan.. Tammikuu lienee kuitenkin aika hyvä ajankohta, jos wope vaan ehtii saada koosteen valmiiksi tammikuuksi..
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Itsekin varmasti tulen paikalle, ja periaatteessa mulle käy millon vaan.. Tammikuu lienee kuitenkin aika hyvä ajankohta, jos wope vaan ehtii saada koosteen valmiiksi tammikuuksi..
Jos koosteen ja muiden järjestelyjen kanssa tulee kiire, niin ei mua ainakaan haittaa vaikka venyisi helmikuullekin. Katkaisisi vain sopivasti off seasonin.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jos koosteen ja muiden järjestelyjen kanssa tulee kiire, niin ei mua ainakaan haittaa vaikka venyisi helmikuullekin. Katkaisisi vain sopivasti off seasonin.
joo aika sama mullekin. helmikuun loppupuoli ei käy, alkupuoli kylläkin (isoo koetta pukkaa helmikuun vikalla viikolla eli nenä kiinni kirjassa viim. 1,5vk sitä ennen todennäkösesti)
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
joo aika sama mullekin. helmikuun loppupuoli ei käy, alkupuoli kylläkin (isoo koetta pukkaa helmikuun vikalla viikolla eli nenä kiinni kirjassa viim. 1,5vk sitä ennen todennäkösesti)
Sä oot nyt ihan väärällä metodilla tossa opiskelussa kiinni. Jos vaihdat ton vk -> h, niin kuulostaa paremmalta.

Terv. Eilen viimeinen lähiopetustunti, nyt enää oppari + harjottelu jäljellä.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Sä oot nyt ihan väärällä metodilla tossa opiskelussa kiinni. Jos vaihdat ton vk -> h, niin kuulostaa paremmalta.

Terv. Eilen viimeinen lähiopetustunti, nyt enää oppari + harjottelu jäljellä.
Jooh, mulla menee vähän eri tahtia tää touhu, kahden vuoden kurssitus on typistetty 7,5kk välille jotenka pientä paniikkia on ilmassa
(1,5kk välein pitäs osata ulkoa 350-sivunen materiaali + normi oppitunnit päälle)
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Jooh, mulla menee vähän eri tahtia tää touhu, kahden vuoden kurssitus on typistetty 7,5kk välille jotenka pientä paniikkia on ilmassa
(1,5kk välein pitäs osata ulkoa 350-sivunen materiaali + normi oppitunnit päälle)
Jos siinä on muutenkin typistetty aikataulu, niin luulis valmistautumisajankin olevan minimaalinen? :confused:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jos siinä on muutenkin typistetty aikataulu, niin luulis valmistautumisajankin olevan minimaalinen? :confused:
Jep juurikin näin. Normisti yhtä kirjaa käydään muutama kuukausi läpi, meillä vähän lyhemmässä ajassa...
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jos koosteen ja muiden järjestelyjen kanssa tulee kiire, niin ei mua ainakaan haittaa vaikka venyisi helmikuullekin. Katkaisisi vain sopivasti off seasonin.
niin ei toki.. Tarkoitin juuri tuota, että wopen oman aikataulun mukaan tietenkin..

Paras ajankohta on mielestäni silloin heti kun wope on saanut koosteen valmiiksi. Mitä aiemmin, sitä parempi. ;)

Jos ko. ajankohta ei satu käymään itselleni, niin sillehän nyt ei voi mitään, mutta se ei mielipidettäni muuta.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Mun mielestä WoPe on helkutin nopea, en kuuntelisi selittelyjä jos kestääää
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Mietin myös että joskus tammikuun puolenvälin jälkeen ois passeli, kaikki hässäkät ohite ja jonkun tilan vois saada edullisesti (suhteilla) jos nyt tehdään viimosen päälle kausimöötte :) Mietinnässä vielä tuo, mutta kausikooste tulee enivei!
 
Ylös