Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 5, Forssa 2 GP

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Laadukas ja hyvä video taas!

JA HAHA! Kuulinko oikein "Mitä isompi se on, sitä helpompi" ?? :D :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mihinkä hittoon tuo loppukommentti liittyi?:D

Upea video jälleen, ei voi kieltää:thumbup:

...paitsi ei ainakaan minulla ollut harmaa ja masentunut meininki Forssa I:ssä:D
 

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Sama tyyppi hurraa :thumbup:

Oli hienon näköinen kuvakulma radan pinnasta vähän ennen viittä minsaa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
liian kova tilannenopeus ja tuo kanttarin päältä oikaiseminen yhdistettynä niin lopputulos on tuossa. Mutta yrittää pitää:thumbup:
Silti pää kääntyilee ikäänkuin "kuka hitto se oli?!" :)
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
liian kova tilannenopeus ja tuo kanttarin päältä oikaiseminen yhdistettynä niin lopputulos on tuossa. Mutta yrittää pitää:thumbup:
Aika-ajo tuntui menneen jo ihan hyvin ja jostain piti lisää vauhtia koittaa keksiä, lopputulos oli sitten tuo :eek:
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
Kiitoksia :thumbup: Taas mahtava plajäys! Nyt saatiin myös C-finaalin kisailua paljon kuviin.
Varsinkin upean näköinen toi ekan mutkan kuvakulmat ja hidastukset! ja tulihan se mun hyppy sieltä:D
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Se parikymmenen metrin kaula alussa piti paikkansa. Hienosti hupeni sit sekin:jaska: No #2lla olisi Asko ja Jacqueskin vienyt erän nimiinsä,PeePeestä puhumattakaan, joten syyskuussa uusi yritys. Hyvä pläjäys jälleen WoPelta:thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Raporttikisan voittaa Jacques, joka osaa selittämisen ihan hyvin. (oikeisiin urheilijoihin kyllä paljon matkaa) Raportista sai hyvän kuvan tröpöilystä. :ahem:

Jätkä ehtikin jo hätäilemään ja moittimaan, kun olen liian hidas. :mad_old: Silti se ryökäle on ansainnut voittonsa...
 
Ylös