Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 5, Forssa 2 GP

Nasty Boy

-2-
Liittynyt
18.2.2009
Viestit
1287
Sijainti
Tuusula
Vuorossa Forssa II ja kuiva kisa vihdoinkin...

Aika-ajo: #3
Auto tuntui muuten ihan ok:lta, mutta oikea eturengas täristi aikalailla ja varsinkin takasuoralla se pompotti häiritsevästi. Toisessa ryhmässä ajamani aika 41.20 riitti 3:een ruutuun. Edelle meni Haikki ja WoPe, Andy jäi sadasosan päähän...

A-Finaali: #6
Kisa-auto oli kyllä hyvä, paitsi vasureitten jälkeen se ei kiihtynyt ja niissä tuli takkiin. Heti aluksi Haikki karkas #2:lla, mikä ei yllättänyt. Yritin löytää ohituspaikkaa WoPe:sta ja pidellä Andy:n takanani. 3:lle kierrokselle lähtiessä olin ihan WoPe:n perässä ja ykköskurvin jälkeen lähdin oikealta hakee ohi, mutta kakkoskurvin kohdalla loppui tila kesken, WoPe:n väistettyä kiviä oikealle huomaamatta että olin sieltä tulossa, nätisti hyppäs kanttarilta, mutta pysyi kuitenkin lapasessa jotenkin, mutta kolmoseen jarrutus meni myöhäiseksi, siitä kuitenkin jatkettiin menoa.
Kohta tuli Andy ohi. Pysyttelin perässä, kun Andy jahtasi WoPea. Kierroksen 5 lopussa Andy ohitti WoPen, mutta 6. kierroksen kolmoskurviin WoPe kuittas takaisin. Ekassa vasurissa Andy pääsi lopullisesti WoPen ohi ja nousin siinä samassa Andyn kantaan WoPen jäädessä taakse.
Kierroksella 10 pääsin kuittaamaan Andyn 3. kurvissa. Sen jälkeen väännettiin loppuun asti ja välillä osumiakin tuli, mutta viimeisellä kierroksella Andy ajoitti ohituksen hienosti, mennen ohi 5. kurviin tultaessa ja itse tein siihen "öö ruz:it" ja ajoin takarenkaan sisäkanttarin päälle ja vauhti loppui siihen eikä riittänyt haastamiseen. Maaliin sijalla 3. No tulokset sit vielä muuttuivat, mutta kuitenkin tiukkaa vääntöä Andyn kanssa melkein koko kisa.:thumbup: Haikki pääsi turhan helpolla, siihen täytyy tehdä muutos.:D Onnittelut.

Suuri kiitos järjestäjille hienosta kisapäivästä.:thumbup:
Hyvinkäällä nähdään...
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Kisa: #2

Auto sammui lämmittelykierroksella kolme kertaa, jonka seurauksena ajoin myös lähtöruutuni ohi. Noloa sähläämistähän tuo auton sammumaan päästäminen on, ainoa selitys mitä on tarjota löytyy siitä, että en osannut yhtään asiaan varautua, koska en ole aiemmin vastaavaan ongelmaan törmännyt.
Mun #7:ssa moottori tuntui käyvän vähän heikosti odotellessa D-finaalin starttia. Painoin välillä kaasua kevyesti niin, että moottorin kierrokset hieman nousi, mutta auto ei liikkunut. Luulen, että tuosta voi olla apua muillekin ja saatoin ehkä itsekin välttää tällä tavalla moottorin sammumisen. #2:sen ongelma oli kuitenkin selvästi #7:aa isompi.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Mun #7:ssa moottori tuntui käyvän vähän heikosti odotellessa D-finaalin starttia. Painoin välillä kaasua kevyesti niin, että moottorin kierrokset hieman nousi, mutta auto ei liikkunut. Luulen, että tuosta voi olla apua muillekin ja saatoin ehkä itsekin välttää tällä tavalla moottorin sammumisen. #2:sen ongelma oli kuitenkin selvästi #7:aa isompi.
Pumppasin myös itse kaasua koko ajan odotellessa.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Nyt kun oma suoritustaso on ainakin omasta mielestä noussut, niin sarjaan on tullut mukaan kovia kuskeja. Oma tavoite, josta en ole puhunut aikaisemmin, on yltää podium-sijoitukseen joskus. Kaksi tilaisuutta on tullut ja mennyt tällä kaudella ja ehkä uutta tilaisuutta ei tule koskaan.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Nyt kun oma suoritustaso on ainakin omasta mielestä noussut, niin sarjaan on tullut mukaan kovia kuskeja. Oma tavoite, josta en ole puhunut aikaisemmin, on yltää podium-sijoitukseen joskus. Kaksi tilaisuutta on tullut ja mennyt tällä kaudella ja ehkä uutta tilaisuutta ei tule koskaan.

Mulla se tuli ekassa kisassa. Olisi pitänyt lopettaa siihen.:wink: Sen jälkeen on ollut vaan alamäkeä.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Iha karseen näkösiä noi mun oikeelle käännökset ku puskee vaa eikä löydy pitoo millään ja menee suoravauhdit :)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Odotin näkeväni hirmuista kolinaa, kun Andy tuuppailee pihalle...ei semmoista paljoa näkynyt.:thumbfh:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Jälleen kiva video. Tuossa välisuoralla näyn näköjään aina siellä oikealla, hitaimman mutkan ulostulossa. Lopussa jo WoPe ja 4str ihan edessä. Ja Haikki kierroksen edellä siinä takana. Täytyy miettiä ajolinjoja millä löytyisi vielä 2 sekkaa/kierros :doubtful: (oli se sarkasmia)
 
Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Ollaanhan me vieläkin!

Ei muuten olla taidettu tällä kaudella ajaa kertaakaan samassa finaalissa? Otetaan Hyvinkäällä korjaus tähän A-finaalissa?
No niin ollaankin! Ja aika yllättävää ettei olla. Korjaus ilman muuta Hyvinkäällä
 
Ylös