Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2011, Round 11, Hollola

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Omasta kisasta ei muuta kuin että hävettää ja kaduttaa, että tuli lähdettyä. Follo oli oikeassa ja jäi fiksuna miehenä pois kisasta - ei mitään jakoa kun auto(t) ei kiihdy tämän ihravuoren alla mihinkään. Tulipahan tämäkin häpeä koettua.

+ Wilzku
+ 4stroke
+ Dick
+ Hanneli
+ hyvä palvelu
+ jatkot (niin kauan kuin niitä omalta osalta kesti)
- ohitusmahdollisuudet (ihan niinkuin mua muka olisi sellainen hyödyttänyt yhtään mutta silti)
- näin Andyn kikkelin

Albert Park

Well-known member
Sijainti
Täällä!
Lehdistötilaisuudesta puheen ollen: Albert Oil järjestää kuulemma sellaisen huomenna klo 13.00 Kongon aikaa. Kansainvälisten KKWCS-journalistien keskuudessa liikkuu huhu, että asia liittyisi Al-sedän ensi kauden tallikuvioihin. Myös miehen liittymisestä KKWCS-johtokuntaan on juoruttu. Saas nähdä.

FO110K

Banned
Omasta kisasta ei muuta kuin että hävettää ja kaduttaa, että tuli lähdettyä. Follo oli oikeassa ja jäi fiksuna miehenä pois kisasta - ei mitään jakoa kun auto(t) ei kiihdy tämän ihravuoren alla mihinkään. Tulipahan tämäkin häpeä koettua.
Jooh, kyllähän tuon testireissulla huomasi että vaikeeta on, ei vaan saa vauhtia autoon millään... :dunno:
Olihan se aikakin aika heikko sun a-a tulokseenkin nähden...
(josko se olis sitten salaattitalvi edessä tms ....)

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
En usko että edes kiertosuuntien tai profiilien muuttelut olisi juurikaan auttaneet ohitusmahdollisuuksien suhteen. Suurin syy on nuo lennokkimoottorit mielestäni. 6,5hv jos saisi samaksi 11hv:n tai edes 9:n humman koneeksi, niin olisi ehkä jotain lipsumista voinut joltakulta ruveta näkymään. Myllypurossa ja Jyväskylässä ohiteltiin myös, eikä nekään leveydeltään loista.
Ehkä minutkin pelasti pudotukselta kisassa se ettei Andylla ollut juuri ohituspaikkoja. Mutta jo siellä nurkan takana vaan leveämpää rataa ja 1 apex, sekä pääsuora toiseen suuntaan, ja tiukempi jarrutus, ni ajolinjoja saisi enempi hakea hyödykseen...
Jos hallitolpat mahdollistaa.

Tämä sai tyytyväiseksi kun kisataminepaino alkaa 8:lla. Muilla A:ssa varmaan 6:lla. Toki silti 26-ajatkin ovat kovia.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Raporttia en jaksa kirjoittaa, kun kisassa mulla ei ollut ohitustilanteita. Jälkikäteen on helppoa jossitella, että hieman erilaisella ajotyylillä olisi voinut saada aikaa vielä vähän parannettua. Siihen täytyy kuitenkin olla tyytyväinen, että jäin aika-ajossa Wopesta samalla autolla vain muutaman sadasosan (rata saattoi tosin olla paremmassa kunnossa mun ajoryhmälle).

Kiitti kaikille hyvästä ja mielenkiintoisesta kaudesta! Ensi kaudella ajattelin taas olla mukana kisoissa niin usein kuin mahdollista. :ahem: Ja isot kiitokset vielä kaikille, jotka ovat kisoja järjestäneet ja nähneet vaivaa sarjan eteen! :)

Onnittelut kärkikolmikolle, erityisesti Wilzkulle ekasta podiumista! :ahem:

Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
raporttia..

Harjoitukset
Harkat oli lyhyet eikä niistä saanut aikaa. Auto ei sopinut lapaseen ja perä tuntui lähtevän alta kokoajan.

Aika-ajo
Fiilis oli jo paljon parempi, vaikka aikalailla hakemista vieläkin. Lopussa onnistuin omasta mielestäni täydellisesti ja se riitti Totken edelle. Yksinkertaisesti tällainen rata, jossa ajetaan epäloogista ajolinjaa, ei vain sovi minulle.
Selitykseksi ei käy radan huonompi pito ekassa ryhmässä, koska 4stroke ajoi ekassa ryhmässä kakkosruutuun.
Olin vaan hidas!

C-Finaali
Tiimin tavoitteena oli saada toinen meistä mukaan B-finaaliin. Sovimmekin Totken kanssa, että jos mä ajan poikkeuksellisen hitaasti, niin antaa mulle merkin.

Sain hyvän startin. Vähän jopa ennakoin, kun auto nytkähti liian aikaisin, mutta nopea uudelleen jarrutus ilmeisesti pelasti mustalta lipulta. Ajoin alussa hyvin. Auto tuntui hyvältä ja pääsin Totkelta karkuun. Jossain vaiheessa auton perä alkoi kuitenkin luistamaan ja jouduin vaikeuksiin. Totke pääsi ihan kannoilleni ja alkoi hiillostamaan.
Pari kierrosta vielä ja sain pari selkeää 'merkkiä', jotka tuntuivat perseessä. Yhtäkkiä autoni sammui ja jouduin päästämään tallikaverini ohitse. Mutkan jälkeen auto kuitenkin onneksi käynnistyi ja pääsin vielä Slugin edelle.

Pelkäsin kuitenkin, että autoni sammuisi uudestaan joten aloin ajamaan varman päälle ja otin erityisesti mutkat tooooodella rauhallisesti. Annoin Slugin työntää minulle lisää vauhtia. Harmillisesti Totke pääsi todella kauas kunnes jarrut katosivat ensimmäisessä mutkassa ja Slug pääsi kuittaamaan. Moottorihuoleni parantuivat yllättäen samalla ja pääsin lisäämään vauhtia ettei Powered By BMW pääsisi niin helpolla ohitse. Parissa mutkassa olin hidas ja niissä Bemu pääsi kolkuttelemaan puskuria.

Jostain kumman syystä tämä huono kisa ei jaksanut edes enää vituttaa. Menin vaan Totken autolle ja otin sieltä oluen.

Möötte
Contourista löytyi yhteensä 21 video-klippiä, joista vain kolme oli itse kartingajoista. Viimeisin klipeistä on puolen tunnin pituinen ja siinä on aikaleima klo 4:21. Mitään siinä ei näy, joten ilmeisesti kamera mennyt taskussa päälle. Andyn ääni kuului, ja sitten painoin stoppia videoplayerissä. Ei pysty. Ei kykene. Poistan kyllä kaikki muut paitsi karting-videot ihan katsomatta.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Contourista löytyi yhteensä 21 video-klippiä, joista vain kolme oli itse kartingajoista. Viimeisin klipeistä on puolen tunnin pituinen ja siinä on aikaleima klo 4:21. Mitään siinä ei näy, joten ilmeisesti kamera mennyt taskussa päälle. Andyn ääni kuului, ja sitten painoin stoppia videoplayerissä. Ei pysty. Ei kykene. Poistan kyllä kaikki muut paitsi karting-videot ihan katsomatta.
Pelkäsin jo että siellä on mun kikkeli, ja ainakin klippi, jossa kerron jotain läpipaskaa juttua, jolla ei ole viihde- eikä asia-arvoa selväpäisten kuunneltavaksi. Onneksi näköjään kännipäissäsi jaskasit Contourin käytön.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Pelkäsin jo että siellä on mun kikkeli, ja ainakin klippi, jossa kerron jotain läpipaskaa juttua, jolla ei ole viihde- eikä asia-arvoa selväpäisten kuunneltavaksi. Onneksi näköjään kännipäissäsi jaskasit Contourin käytön.
En tiedä jaskasinko, kun en ole katsonut kuin yhdestä 10sekunnin pätkän ja siinä ei onneksi kuva näy. Muissa näkyy ainakin esikatselukuvan perusteella, eikä niitä uskalla katsoa selvinpäin. Joutuu muuten tekemään itselleen lobotomian.

Slug

Well-known member
Lauantain kisan jälkeen oli vielä ihan hyvä fiilis ja lähinnä nauratti oma suoritus radalla. Tässä kun on muutaman päivän asiaa pähkäilly niin nyt rupee oikeen ottamaan päähän alisuorittaminen :wall:
Jossain pitäs nyt onnistua ettei ihan vajoa pöydän alle itkemään :nope:

No, tästä on suunta vaan ylöspäin :eek:

DW

2009-2016
Lauantain kisan jälkeen oli vielä ihan hyvä fiilis ja lähinnä nauratti oma suoritus radalla. Tässä kun on muutaman päivän asiaa pähkäilly niin nyt rupee oikeen ottamaan päähän alisuorittaminen :wall:
Jossain pitäs nyt onnistua ettei ihan vajoa pöydän alle itkemään :nope:

No, tästä on suunta vaan ylöspäin :eek:
No...teillähän on tiistaisin ne silveritkin. Auttaiskohan siellä "riehuminen"? En itse osaa antaa hirveesti arvoa tälle kisalle, näin se vaan on. Bemarin kommenttia komppaan täysin. Ainoa on tuo Wilzkun 3.sija. Se vaan todistaa sen, että hänkin tietää mitä tarkoittaa ajolinja. Muuta ei tuolla vaadita. Hyvin on Nasty opettanut.....näköjään liiankin hyvin :D Tuolla jarrutusmatkat....heh EI NIITÄ OLE, kuten ei myöskään kaasun varovaista avaamista.

Autojen taso ei yllä tällä hetkellä kuskien tasolle tuolla....joten huumoririnkinä suhtaudun.
Sori

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Aika hurjan näköinen tulosluettelo.

Isot onnittelut Wilskulle!

Muille vähän pienemmät. Mutta aika isot silti.

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Kisaraportti

Harkat
Autolla #1 radalle ja samaa tuskailua kuin treeneissäkin, ei vaan suju eikä löydy sopivaa ajotyyliä radalle.

Aika-ajot auto #2: 27,63
Toisessä ryhmässä radalle ja olinkin melko yllättynyt kun 4stroke vetäisikin pohjat ykkösryhmästä, hyvä niin onpahan edes toinen tiimistä kärkikahinoissa. #2 oli hiukan parempi ajettava kuin harkka-autoni ja yritys oli kova mutta ei näyttänyt riittävän sillä lopussa huomasin sivusilmällä Wilskun saavuttavan kierros kierrokselta, sitä hämmästellesäni yritin puristaa kovempaa siinä onnistumatta.
Autosta noustuani tulostaulun luo oli hämmästys melkoinen; Wilsku session nopein!! ja Hanneli toinen, ja vielä muuan Wopekin jäi taakse. Pienet oli erot, kaksi sadasosaa parannusta olisi riittänyt A-finaaliin, nyt jäin B-finaalin toiseksi Hannelin lähtiessä paalulta B:ssä.

B-finaali #2: 27,086

Wilskulta ja Hannelilta vähän ajolinjoja kyseltyäni vähän viisaampana kisaan. Ainakin tuli tuttu auto kun sama #2 mulle kisaankin. Finaalivoittoa tietysti hakemaan. startti meni hyvin, pääsin sisälle eikä Peepee kerennyt eteeni. Hiukan siinä kolisi takaa ekat mutkat ja Hanneli pääsi 3-4 metriä karkuun.
Sain kuitenkin pian eron kiinnni ja periaatteessa en edes seurannut rataa vaan edellä ajavaa autoa ja Hannelin ajolinjoja ja ihmettelin että näinkö täällä pitääkin autoa viedä?
Pian sitä sopeutu uuteen ajotyyliin ja vauhti parani kuin itsestään samantien ja aloin yrittää hiillostaa Hannelia. Vaikka olin välillä kontissa kiinni niin oli silti täysi työ pysyä perässä. Varsinkin radan ekan puoliskon Hanneli ajoi erittäin hyvin ja tarkasti, välillä teki siinä metrin eroa, minkä otin sitten seuraavissa mutkissa takaisin. Pian kävi kyllä selväksi että olemattomien jarrutusmatkojen + radan ahtauden takia ei täällä pääse mitenkään ohi ilman edellä ajavan massiivista virhettä. Hanneli vaan ei virheitä tehnyt, kunnes välillä hiukan lipsui neulansilmissä ja päätin yrittää seuraavalla kerralla iskeä toisessa neulansilmässä sisälle, yritinkin mutta ei siihen saanut riittävästi keulaa ja Hanneli pysyi edellä ja voitti hienolla ajolla finaalin.

Fiilikset

Erän nopein kierros nimiini nyt ei hirveesti mieltä lämmittänyt sillä vauhtia olisi pitänyt löytyä jo aika-ajoihin enemmän. Mukavaa oli tietysti yllättäjien onnistumiset :thumbup:
Kiitokset vielä järjestäjille ja onnittelut DW:lle, 4strokelle ja Wilskulle!

Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Enteileeköhän hiljaisuus karting-puolella pläjäystä täksi illaksi?