Joo.. Tosin oli ne jarrutkin herkät ja aiheutti vikurointia lähinnä ysimutkan jarrutuksessa. Se oli mulla kuitenkin aika hyvin hallinnassa.OK. Jännä kyllä kuinka erilaiseksi auton käytös vaihtuu kuskin myötä... kiva vertaus kyllä
Joo.. Tosin oli ne jarrutkin herkät ja aiheutti vikurointia lähinnä ysimutkan jarrutuksessa. Se oli mulla kuitenkin aika hyvin hallinnassa.OK. Jännä kyllä kuinka erilaiseksi auton käytös vaihtuu kuskin myötä... kiva vertaus kyllä
Jarrutitko ysiin ennen vai jälkeen niiden pienten pomppujen?Joo.. Tosin oli ne jarrutkin herkät ja aiheutti vikurointia lähinnä ysimutkan jarrutuksessa. Se oli mulla kuitenkin aika hyvin hallinnassa.
hmmm.. nyt en tarkalleen muista missä kohdassa ne pomput oli, mutta aika myöhään jätin jarrutuksen. Siinä meni herkästi vähän jarrut lukkoon, mutta auton sai silti kivasti hallintaan mutkan läpi mentäessä.Jarrutitko ysiin ennen vai jälkeen niiden pienten pomppujen?
Mun piti jarruttaa hieman ennen, ei uskaltanut jättää myöhempään jarrutusta ettei lukitse takakummeja...
Kyllä tuolla kehityskäppyrällä 50s on alitettavissa ihan selkeästi.Harjoitukset #20
Nopein aika 52,5 eli jo harkoissa mentiin 3s nopeammin kuin viime vuonna. Ajolinjojen suhteen en muuttanut ajoani millään tavalla, mutta huomasin selvästi sen että sain vietyä autoa enemmän rajoille. Uskoisin, että myös mutkien läpiajossa on edistytty jonkin verran vaikka Follon kommenttien + Jonkin incar-videon perusteella niissä on vieläkin paljon työnsarkaa ja myönnän sen itsekin. Ajatusleikeillä kun on kiva pelata, niin en pidä mahdottomana joskus ajan myötä alle 50s alittamista. Toki se vaatii työtä, mutta ei siihen kuitenkaan ole enää kuin n. 1,5s matkaa ja painon puolestahan se on täysin mahdollista.. En tiedä saisiko muuten kertoa, mutta eräs nimeltä mainitsematon hahmo on sanonut mulle että en tule ikinä rikkomaan Hyvinkäällä alle 50 sekuntia.
Mullehan eräs hahmo sanoi tuon saman viime vuonna ja alitin sitten 50 ajan heti seuraavassa Hyvinkään kisassa. Että ei noihin sanomisiin auta muuta kuin näyttää närhen pelivälineet.En tiedä saisiko muuten kertoa, mutta eräs nimeltä mainitsematon hahmo on sanonut mulle että en tule ikinä rikkomaan Hyvinkäällä alle 50 sekuntia.
Toki on mahdollista, mutta nyt on tärkeää Wilzkunkin muistaa, että alkaa olemaan sillä tasolla jossa aikaa otetaan pois kymmenys kerrallaan.Kyllä tuolla kehityskäppyrällä 50s on alitettavissa ihan selkeästi.
Juu, ei kannata ahnehtia. Yksi osuus kerrallaan radasta paremmin haltuun. Itse unohdin tämän tyystin lauantaina helteen ja "pienen" väsymyksen takia. Siksi ajo muistuttikin enemmän tyhjenevillä renkailla ajamista kuin kunnon runttaamista. En saanut autoon oikeastaan minkäänlaista balanssia väkisin yrittämisen takia. Ja toisaalta ajoin joissain paikoissa ihan liian hitaasti.Toki on mahdollista, mutta nyt on tärkeää Wilzkunkin muistaa, että alkaa olemaan sillä tasolla jossa aikaa otetaan pois kymmenys kerrallaan.
Suosittelen vahvasti keskittymistä yhteen mutkaan tai mutkayhdistelmään kerralllaan ja parantamaan nyt sitä kautta. Sitä kautta myös varmuutta tulee lisää ja pääset ajamaan yhä enemmän rajoille. Rajojen hakeminen tarkoittaa virheitä, mutta kun haluat alle 50 s Hyvinkäällä, uskon että se vaatii muutaman virheenkin ennen sitä.
Itsellä on vahva aikomus ajaa tällä kaudella kirkkaasti 48 aika Hyvinkäällä, viimeistään Hyvinkää II aika-ajoissa.
Taisin olla minäMullehan eräs hahmo sanoi tuon saman viime vuonna ja alitin sitten 50 ajan heti seuraavassa Hyvinkään kisassa. Että ei noihin sanomisiin auta muuta kuin näyttää närhen pelivälineet.
Komppaan Pee Peetä että Folloa kommentteineen. Wilzkun voi olla "helpohko" pudottaa ajastaan sekunti mutta sen jälkeen on realismia että mennään kymppi kerrallaan. Se on totta että painoetu on kohdillaan mutta kun mennään Haaparannan autoilla niin se 50 sek. alitus ei mene ihan tosta vaan. Tsemppiä "haamurajan" tavoitteluun. Kyllä se ihan realistinen on,.Taisin olla minä
Tosin syy tähän oli se että en kuvitellut Wopen & co. menevän millään matalia 48 saatika 48:n alle.
Rikoin itsekin sen 50 rajapyykin viime vuonna vaikka en kuvitellut pääseväni edes alle 51
Eli joo arvaus ei ole tiedon väärti, päättelin Hyvinkään rajapyykkejä väärin viime vuonna oikein urakalla, myös itseni kohdalla.
(toisaalta pyöritteli öö ruzkin päätään Lauantaina kun tajusi että C-finaali kutsuu 50.50 ajalla nykysin meidän sarjassa )
Wilzkun ajasta: painonsa puolesta voi melkein sanoa että edelleen löytyy useita kymmenyksiä parannettavaa, melkein vois kai sanoa että seuraava sekunti tippuu vielä suht helposti.
Sitten varmastikin alkaa tuo PP:n mainitsema kymmenys kerrallaan tahti...
Jos kaikki natsaa niin kyllähän tuolla elopainolla on täysin mahdollista päästä alle 48sek hyvässä kelissä, loppu on sitten enää taidoista kiinni :ahem:
Siellähän ei ole päässyt se toinen nuorempi kaverikaan alle 50 ajan vielä. Sehän tosin voi olla taidoistakin kii.Se on totta että painoetu on kohdillaan mutta kun mennään Haaparannan autoilla niin se 50 sek. alitus ei mene ihan tosta vaan. Tsemppiä "haamurajan" tavoitteluun. Kyllä se ihan realistinen on,.
Näistä puolestaan suurkiitos sulle ja Askolle ainakin.Perjantai-iltana palaillaan linkin kanssa
Juu ihan varmasti on mahdollista, jos on yhtä hyvä ajamaan kuin vaikka NastyJos kaikki natsaa niin kyllähän tuolla elopainolla on täysin mahdollista päästä alle 48sek hyvässä kelissä, loppu on sitten enää taidoista kiinni :ahem: