Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2011, round 4, hyvinkää 1

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Sattuneesta syystä näin on käynyt ja ajan toistaiseksi vain tuota toista kisasarjaa jota sattumoisin Asko johtaa tällä hetkellä :D

Eikä kyllä ansiotta.

Se on kuitenkin varmaa että hommaa hoidan täysin diktaattorimaisesti yksin. Ei tule ongelmia ;)
"Meillä" Asko on ajanut vain 50% skaboista. Top10:iä kolkuttelee silloin.
Ja hallitus kokoajan räjähtämäisillään sisällissotaan, nuo D ja J ihan hirveitä :D

DW

2009-2016
mielenkiinnolla odottaa pistetaulukkopäivitystä. Ei kauhea pudotus pitäisi olla, vaikka kisa meni päin helvettiä. No Forssassa lyödään takaisin...

Powered by BMW

Well-known member
rapoa:

aika-ajo #33
Auto oli tasapainoinen ja helppo ajaa. Ehdin ajaa pari aikakierrosta ennenkuin ketjut lähti. Omaa syytä kun oli veto päällä kanttari päällä. Aika-ajo jäi siis 2-3 kierrosta vajaaksi, mutta #33 oli helppo viedä raiteilla ja loppu aikakin miellytti.

A-finaali #28
Pari ekaa metriä lähti nihkeästi, mutta hieman kierroksia,niin johan lähti! Pääsin 2-3:sta kaverista ohi jo lähtökiihdytyksessä, mutta menetin pian sijat takaisin. Pääsuoran lopussa porukkaa lappasi parikin kerralla ohi, kun jätin oven auki. S-mutkissa NB kanssa rinnakkain, mutta molemmat ehjinä ulos:) #28 täristi vasemmalta takaa aina tietyissä mutkissa ja näin ei oikein luottoa ollut taisteluun jarrutuksissa. Liekkö ollut rengaspaineet pielessä. Moottori oli kuitenkin reilusti #33 parempi ja sainkin muita suorilla kiinni. Viimeiseen vasuriin oli aivan tautinen pito ja tässä sain PP: tä kiinni metrikaupalla. Maalissa PP:hen eroa hyvin vähän ja pari kierrosta lisää ois kaivattu.. Lopulta oma paikka ruutulipun heiluessa.

Muuta
Mitä taas tulee korvausjuttuun niin olen vähän jussin kanssa samalla kannalla. Kyllä yrittäjän kuuluu itse kantaa riski, varsinkin jos kyse on "racing incidentistä" niin kuin Jacquesin tapauksessa. Eri asia jos tahallaan ajaa kantin päältä, kun on varoitettu moisesta. Ulosajojahan tapahtuu ja ei sinänsä ole yllättäviä. Eipä noista ole missään muuallakaan laskutettu. Multa meni kerran taka-akseli hyvinkäällä eikä siitäkään laskua seurannut. Myllypurossa taas motti hajosi ja sitä rataa.. Jos jotain laskuja lähetellään, nin selvyyden vuoksi hinnasto pitäisi olla selvästi näkyvillä, eikä niin että kisan jälkeen tulee jälkipostia: 3xketjut, 2xhampaat, 1xkorin suoristus, 4x puskuri yht 550e..Pelisäännöt pitäisi siis olla ennakkoon selvillä. Tässä on se riski, että kun kerran maksaa, niin ensi kerralla myös muut osat laskutetaan tai tapa voi yleistyä muualla. Osaan myös ymmärtää niitä, ketkä haluavat korvata tämän "ylirmääräisenä" kulumisena.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kollektiivinen korvausvastuu kuulostaa tässä tapauksessa parhaalta, mutta ei kisamaksun muodossa. Sidosryhmíin on hyvä pitää hyvät suhteet ja Haapis on kuitenkin pitänyt kaluston erinomaisessa kunnossa, antanut alennukset ja kaikki ja kun oli kuitenkin kuljettajan virhe. Mun mielestä kunnon tiimihenkeen kuuluu yhteen hiileen puhaltaminen.

Itte valmis maksamaan oman osuuteni, ajoin tänään ainuttakaan kisaa enää tai en.

Ei mulla muuta, jatkan keikuntaa. Ainiin ja voimia DickW:lle, pääset saikulle niinku minäkin. :ahem: Elämäni kesä!

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Kollektiivinen korvausvastuu kuulostaa tässä tapauksessa parhaalta, mutta ei kisamaksun muodossa. Sidosryhmíin on hyvä pitää hyvät suhteet ja Haapis on kuitenkin pitänyt kaluston erinomaisessa kunnossa, antanut alennukset ja kaikki ja kun oli kuitenkin kuljettajan virhe. Mun mielestä kunnon tiimihenkeen kuuluu yhteen hiileen puhaltaminen.
Totta. Eivät nämä korvausvastuut jonkin hajotessa ainakaan minulle täysin selviä ole, joten sen perusteella ymmärrän vastaanharausmielipiteetkin. MUTTA, todellakin yhteishengen ja hyvän fiiliksen takia ostetaan se taka-akseli ilman muuta. Ei tää niin vakavaa ja ryppyotsaista toimintaa ole, ja 8 - 10 euroa ylimääräistä siitä, että kaikilla on hyvä mieli ja annetaan meidän toiminnastamme hyvä kuva, notta ollaan reiluja ja että meille on jokaisen vuokrausyrittäjän kiva järjestää tapahtuma. Ei tässä nyt kuitenkaan mitään oikeita työelämän b to b -neuvotteluja käydä. Mikä vielä mahtavampaa, meidän sarjassa ei ketää todellakaan jätetä yksin tällaisen asian kanssa. Aivan tosi upea juttu on se!

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
No hyvinkäällähän nimenomaan kirjoitetaan nimi siihen paperiin jossa lukee että korvataan jos rikotaan :).
Pitääpä viedä Jussille ihan oma paperi allekirjoitettavaksi, kun ei näköjään lue/ymmärrä mitä allekirjoittamissaan papereissa lukee. ;)

Sarja pyörii "Forssan kisakunkku" työnimellä ja katsotaan tän vuoden 5 kisan jälkeen mihin homma kehittyy. Se on kuitenkin varmaa että hommaa hoidan täysin diktaattorimaisesti yksin. Ei tule ongelmia ;)
heh

FO110K

Banned
Totta. Eivät nämä korvausvastuut jonkin hajotessa ainakaan minulle täysin selviä ole, joten sen perusteella ymmärrän vastaanharausmielipiteetkin.
Haaparanta laittaa aina korvaamaan (lukee allekirjoitetussa lapussa tuosta erikseen)
mutta muilla radoilla ei tota ongelmaa ole, noh toisaalta Haapiksen kalustokulutkin on _hieman_ eri tasoa kuin muilla radoilla jotenka mielestäni tuo on ymmärrettävää.
Eikä Haapis kyllä kovin äkkiä ole laskuja työntämässä, tommonen törmäily nyt on mun mielestä kuitenkin syynä ok.
(vaikka olikin racing incident niin tilanne alkoi kumminkin ajovirheestä)

MUTTA, todellakin yhteishengen ja hyvän fiiliksen takia ostetaan se taka-akseli ilman muuta. Ei tää niin vakavaa ja ryppyotsaista toimintaa ole, ja 8 - 10 euroa ylimääräistä siitä, että kaikilla on hyvä mieli ja annetaan meidän toiminnastamme hyvä kuva, notta ollaan reiluja ja että meille on jokaisen vuokrausyrittäjän kiva järjestää tapahtuma. Ei tässä nyt kuitenkaan mitään oikeita työelämän b to b -neuvotteluja käydä. Mikä vielä mahtavampaa, meidän sarjassa ei ketää todellakaan jätetä yksin tällaisen asian kanssa. Aivan tosi upea juttu on se!
Samaa mieltä, kuitenkin saadaan se kisa tuon 8€ korvauksen kanssakin selkeesti halvemmalla jotenka no problem.
Jatkoa varten tosin kyllä vois olla hyvä selkiyttää Haapiksen kanssa noita asioita...

Niin ja tuli mieleen muuten semmonen että jos se vääntynyt akseli saadaan "pokaaliksi", niin pokaalirahastostahan voi tähän tarkoitukseen varmaan myös ottaa sen 10€ tjsp?