Andy
Lasol member
Täytyy kuitenkin sanoa, Forssan ratahenkilökunta on tästä huolimatta sarjan ehdotonta parhaimmistoa.
Kop!
Täytyy kuitenkin sanoa, Forssan ratahenkilökunta on tästä huolimatta sarjan ehdotonta parhaimmistoa.
Anteeksi jos kuulostaa hieman kovalta, mutta mun mielestä tuommoisten päästämistä radalle kisatilanteessa ei pitäisi sallia missään nimessä.
Ensinnäkin sadekumeilla ja omalla autolla vuokra-autojen seassa ajava ei ole mitenkään samalla viivalla hommassa, ja jo siksikin turvallisuusriski
Toisekseen meidän ryhmä on maksava asiakas jotka maksaa nimenomaan siitä että saadaan ajaa meidän omaa sarjaa.
Tokihan aina noista voi kysyä kohteliaasti, ja harkoissa tuommoinen on ihan ymmärrettävää mutta kisatilanteeseen täysin sopimatonta touhua.
Meidänkin "kuskikokelaat" joutuu kuitenkin autom. viimesen finaalin viimeseen ruutuun ilman nousumahkuja,
mutta sentään samalla kalustolla.
Eikös nytkin yksi kaveri päässyt kokeilemaan harkoissa mutta nimenomaan jätettiin kisasta pois,
sitten sinne tulee yksi täysin ylimääräinen mukaan kisaan sotkemaan ?
edit. järkkäreistä jos puhutaan niin Forssan kavereita kohtaan on mulla yksi suurimmista kunnioituksista olemassa,
mutta kyllähän joku raja täytyy vetää siihen mikä on duunia ja mikä pojan harrastusta.
Oon kyllä samaa mieltä tästä. Ennemmin tekee sitten niin, että sovitaan sarjan ulkopuolisesta kisasta, jossa skidi saisi olla mukana ajamassa.
Ehkä tän voi vaan pistää mun kokemattomuuden piikkiin ja siihen etten ole tottunut kamppailemaan noin paljoa. RacerX:llä on vaan varmasti kokemusta enempi ku mulla ja onnistuu perhana pitää siellä takanaan. Ens kerral aika-ajoissa pitää pitää huoli ettei joudu taakse
Mun puolesta asian voi antaa olla ja kyllä mä vielä opin ajamaan. Ehkä mä oon vaan vielä vähä herkkä.Kyllähän toi sai ainakin adrenaliinin virtaamaan.
Itse vilkaisen taakse, kun on syytä olettaa että siitä on kaveri tulossa rinnalle, ja jollei vielä siinä ole, saatan ottaa sisälinjan jarrutukseen. Olen huomannut että moni muukin tekee näin.Omasta mielestä edellä oleva saa peipata (vaihtaa linjaa kerran), mutta kunhan jättää tilaa siinä vaiheessa kun takana tuleva on selkeästi rinnalla (puoliväli autoa), jolloin sivusilmällä voi huomata.
Osuin Haikin perään varikkomutkassa kun Haikilta lähti jalka kaasulta (sitähän en tiennyt). Pääsin ohi, mutta päästin suoran päässä takaisin kun en halunnut ottaa voittoa tuuppaamalla. Jos olisin tiennyt, että se oli Haikin oma virhe, niin olisin tietysti pitänyt siinä kohtaa paikkani.
Arvostan veljeksissä rehellisyyttä. Ei ylimielisyyden häivääkään. 4strokenkin muistan Turun B-finaalin jälkeen sanoneen osuneensa Bemarin perään, ni ei siksi halunnut yrittää siitä hyötyen ohi. Haikki ajaa muutenkin nyt paremmin, kuin viime kaudella jolloin jatkuvat vaikeat kisat (huonompia autoja) varmasti vaikuttivat ajamiseenkin.Hieno fiilis ja hyvät skabat oli jälleen forssassa. Vaikka olikin autotuuria niin helpolla ei voitot tullu. Kiitokset muille kuskeille hyvästä tapahtumasta ja järjestäjille.
Forssaan hyvin mielin isäpappa mukana. Aika-ajoihin femma ja sillä kruisailua, vaikka auto ilmeisesti oli hiukan tehoton niin hyvällä fiiliksellä sekin oli hauskaa kostealla radalla ja kaiken sen irti sain mitä käsistä lähti.
Arvostan veljeksissä rehellisyyttä. Ei ylimielisyyden häivääkään. 4strokenkin muistan Turun B-finaalin jälkeen sanoneen osuneensa Bemarin perään, ni ei siksi halunnut yrittää siitä hyötyen ohi. Haikki ajaa muutenkin nyt paremmin, kuin viime kaudella jolloin jatkuvat vaikeat kisat (huonompia autoja) varmasti vaikuttivat ajamiseenkin.
Myös Bemarilta eilen hienoa kuulla että antoi sijan takaisin, kun varikkomutkaan tullessa osui perään. Ei sillä että se olisi yllättänyt, mutta silti.
Kilahtiko Totkella vehkeet vai mikä oli?
Ei kait se kuutta kiekkaa ajamalla jää D-finaalin voitosta?