Joo hieman eroavaisuuksia näkyy kuitenkin, PeePeellä käy vain toisen puolen renkaat ulkona, Wopella koko auto.
Toisaalta sinä päästit kaverin takaisin ohi, BMW ei....
Jep sama mieltä, ja toisaalta ei Peepeekään ollut nurmikolla a) kauaa b) paljoa jotenka laskisin senkin (videon perusteella) kisatapahtumaksi.Meidän tilanteessa toinen eroavaisuus oli että andy oli jo miltei ohi eikä varmaan olettanut että edes olen siellä ja haki ilmeisesti tiukemmin jo sisälle, oisin varmaan pitänyt kilpailutilanteena jokatapauksessa koska ei aina vaan voi nähdä nopeissa tilanteissa, bemari ja peepee oli kuvan perusteella enemmän rintarinnan kuin me, joten ehkä siksi tossa meidän tilanteessa mentiin kokonaan nurmikolle, jossa andy sen kuittas.
Aika hyvin tuossa 6:25 alkavassa tilanteessa myöskin WoPe työnnetään nurmikolle punakypäräisen kuskin toimesta.
Ettei olis nyt mennyt Jakuesilla herne nenään kun a) kotirata b) tulikin turbaaniin...
Niele tappiosi kuin mies. Ekin ajossa ei ole mitään vikaa. Se on vaan saakelin nopsa ukko.
Katselin jakkuesin kyrpäkameraotokset ja täytyy sanoa ettei se ajanut kahta kierrosta samaan malliin, leveäksi siellä ja täällä. Ei noin voiteta kisoja.
Joku kohtuus toisten nimittelyllä täälläkin.
Ylipäänsäkin tämä sun lapsellinen nillittäminen saisi jo loppua.
Ja Racer X:lle: Olin nopeampi kuin sinä.![]()
Missä se nopeus oli?
Rx sija 11, Jakkues sija 15!
Aika-ajot on yks juttu ja kisatilanne toinen. Mun ohi et tule missään kisassa jollei autosi ole ainakin 2 sek nopeampi.
Minusta BMW ajaa täysin normien mukaan, "agressiivinen" kuski kuten minäkin itse eli tilaa ei anneta jos on mahis sen blokkaamiseen.
Milloin olen tästä sapiskaa saanut? En koskaan!
Miksi BMW:tä tästä nyt rokotetaan?
Ohitti minut aivan tyylipuhtaasti C:ssä. Jakkuesin käsien viittomiset pääsuoralla oli vain turhautuneen kuskin eleitä.
Kuten sanoin, katsoin sun kyrpätäkameraotoksen ja sillä ajolla ei todellakaan ollut lapsille kerrottavaa.
Niinpä. Ja Nastyn kypäräkamera näyttää PeePeellä olleen radanleveys kokoajan tilaa, sikäli kaukana identtisestä Andy vs WoPe -tilanteeseen.Minusta BMW ajaa täysin normien mukaan, "agressiivinen" kuski kuten minäkin itse eli tilaa ei anneta jos on mahis sen blokkaamiseen
Edit: mitä tulee BMW:n aggressiivisuuteen niin kai minulla on oikeus mielipiteeseen?
Tiedän myös etten ole mielipiteen kanssa yksin.
Oikeus mielipiteeseen tarkoittaa samalla velvollisuutta kestää se, ettei oma mielipide ole yleisessä suosiossa.
Niinpä. Ja Nastyn kypäräkamera näyttää PeePeellä olleen radanleveys kokoajan tilaa, sikäli kaukana identtisestä Andy vs WoPe -tilanteeseen.
Minä en näe mitään perusteita jaella noista Bemarin tilanteista rangaistuksia kun vastaavia lieviä osumia tulee aina kisoissa usein. Ei ne helppoja tilanteita ole ikinä mutta hyvin noissa kuskien matka jatkui.
Toivon kunnioitusta sen verran, että yritetään välttää kontaktia ulkoradalla ja jos kontaktia tulee, niin sitten ei ainakaan hyödynnetä sitä ohittamiseen.
Ainakin se toimiiTuo sun uhoilusi alkaa mennä vähän liian pitkälle ja on aikalailla ilman mitään totuuspohjaa.
Kuvittelen että kaikki yrittävätkin välttää kontakteja, ja toisen renkaasta ilmaan sinkoutumisia. Karting vaan on eräänlaista vähän alle 100% turvallista "lahitaistelua".
Vahingot kuuluu lajiin ja niitähän on tapahtunut itsellenikin (ja paljon).