FO110K
Banned
Lähinnä tosta porukasta joka Pyllymurossa ajoi.
Juu sitten kyllä.
Lähinnä tosta porukasta joka Pyllymurossa ajoi.
Painoedun takia myös voi olla että sain laiskasti kulkevan auton kulkemaan paremmin kuin follo ihan vain fysiikkaan perustuen!
Ajaksi tuli ihan kelvollinen 30,8, josta Wope tosiaan sai omalla aika-ajovuorollaan nipistettyä vain kaksi kymmenystä paremmaksi. Olin varma, että aika-ajossa saisin vähentään saman verran tiputettua ajasta pois ja olisin ainakin B-finaalin kärjessä, jos en jopa A-finaalissa sillä lotjalla! Ilmeisesti mutkaan lievästi ylikovaa runttaava ajotyylini sopi siihen autoon kuin nenä silmään.
Mun täytyy kerätä ulkoradoille käsittämätöntä raivoa, uskallusta ja kirurgimaista tarkkuutta.
Tulet jäämään kuin tikku paskaan!
Ettei sillä jarrujen laahaamisella ollut suurin vaikutus. Ilmeisesti WoPe käytti jarrua enemmän kuin Andy. Saa korjata, jos olen ymmärtänyt väärin.Veikkaisin, että tuossa ylempänä mainitsemani syy taisi päteä myös sun ja WoPen välillä, koska WoPella pitkänä jätkänä tuota painoa on vähän enemmän.
Eli sekä #1 että #3 olivat suorilla vähän puhdittomia, mutta kevyemmällä kuljettajalla kiihtyvyys oli luultavasti parempi kuin vähän painavammalla kuljettajalla.. Tietty sitten päälle tuo auton sopiminen lapaseen.
Tuo kuva itselläkin vahvasti on.Ettei sillä jarrujen laahaamisella ollut suurin vaikutus. Ilmeisesti WoPe käytti jarrua enemmän kuin Andy. Saa korjata, jos olen ymmärtänyt väärin.
Ettei sillä jarrujen laahaamisella ollut suurin vaikutus. Ilmeisesti WoPe käytti jarrua enemmän kuin Andy. Saa korjata, jos olen ymmärtänyt väärin.
Jos näin on, niin sitten kolmosessa ei varmaan ollut kyse jarrujen laahaamisesta kuten ykkösessä, koska itsekin jarrutan myllypurossa lähes jokaiseen mutkaan.
No mulla ainakin ainoa ongelma kolmosen kanssa oli nopeudessa.. Pitoa siinä oli mun mielestä ihan hyvin, mutta saattoi toki johtua ajotyylistäni että sain autoon pitoa paremmin.. en tiedä sitten..Asko & Jacq:
Mulla ja nipzyllä sama ero kuin Andylla ja Wopella jarrun käytössä, ja molemmissa autoissa sama "paranemisreaktio" eli setti toisensa jälkeen parani vauhti.
Wope kiskoi aika-ajossa jarrupoljinta kädellä, jolloin auto veti paremmin, siinä siis ilm. takuuvarmasti jarruissa häikkää...
Se mikä mulla tuli mieleen #3:n suhteen oli että jarrut oli jämähtänyt hieman päälle, tai sittenkytkimessä tmv. jotain häikkää kun kuitenkin parani käytön myötä
(lämpenee kytkin niin pitää paremmin tmv.?)
No mulla ainakin ainoa ongelma kolmosen kanssa oli nopeudessa.. Pitoa siinä oli mun mielestä ihan hyvin, mutta saattoi toki johtua ajotyylistäni että sain autoon pitoa paremmin.. en tiedä sitten..
Komea ohitus kyllä! :ahem: :thumbup:
KiitänTosin vähän pakkomeininki tuossa oli kun tilaisuus tuli, en halunnut olla yrittämättä vaikka vähän epätoivoselta näyttikin
![]()
A-finaali lähtee yöksi latautumaan.
Oli liian pitkä (11 min) Youtubelle, täytyy kaventaa (tai nopeuttaa) jostain kohtaa, kunhan ehdin.
Jaska +2 (2 - 0)
Jacques +1 (1 - 0)