Tunnistatko kuskeja?

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
58 meni ensiyrityksellä, ja toiset parikymmentä naamaa kummittee nyt mielessä.:cool:

EDIT: niin 60 näyttäisikin olevan tuo luku, HÄkkinen ja RÄikkÖnen kun eivät ilmeisesti ole parin suomalaisen oikeat nimet

Viimeksi muokattu:

*wruuum*

Well-known member
Päivällä aikaisemmin testailin ja taisin saada jotain luokkaa 40 ehkä hieman vajaa. Todella kovia tuloksia on kyllä porukalla, itselläni noiden 40 jälkeen lopuista ehkä vain pari herätti enään jotain mielikuvia, loput olivat täysin tuntemattomia.

Joku kun laittaisi vielä jossain välissä oikeat vastaukset tänne niin voi ihmetellä uusia kasvo/nimi yhdistelmiä. :)

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
63 tunnistin ensisilmäilyllä. Aivan törkeän tuttuja osa mutta ei vaan saa nimeä päähän...

EDIT: nyt tunnistanut 67.

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Heh, nyt vasta, kun aloin kirjoittaa nimiä niihin keltaisiin laatikoihin huomasin, että tuossahan onkin makro takana, joka tunnistaa oikeat vastaukset (ja näköjään kertoo osumaprosentinkin oikeassa yläreunassa). Ihmettelinkin, että miksi tuo on tehty Excelillä...

Vahnuus ei tule yksin. :D

(70 osumaa, tosin yksi puhtaasti vinkin avustamana)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Miten hitossa Christiano Da Matta ja Giancarlo Fisichella pitäisi kirjoittaa, jotta tuo hyväksyisi? ...vai ovatko he edes siellä (paikkaa en kerro, jotten spoilaa), tiedätte varmaan, jotka tietävät:rolleyes:

Viimeksi muokattu:

Aanrii

Well-known member
Sijainti
Täällä
kouvotsvoni sanoi:
Miten hitossa Christiano Da Matta ja Giancarlo Fisichella pitäisi kirjoittaa, jotta tuo hyväksyisi? ...vai ovatko he edes siellä (paikkaa en kerro, jotten spoilaa), tiedätte varmaan, jotka tietävät:rolleyes:
Se kirjoitetaan ainakin tämän mukaan Cristiano da Matta.

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Tomacu sanoi:
Nyt kun ajan kanssa kirjoittelin noita nimiä tuonne niin sain 60 ja edelleen kummittelee kymmenkunta tuttua naamaa siellä, mutta ei enää sytytä. Pitää metsästää loput netistä.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Banned 24/7 sanoi:
Imutitko koneelles sen .xls tiedoston? Mulla herjas vain makroista mutta ei vaikuttanut taulukon toimintaan.
Sivu ei aukea eikä taulukkoa pysty imuttelemaan. Enpä hallitse näitä. Harmi, kuulostaa mielenkiintoiselta pähkinältä. Luulen, että olisin taistellut WebSladen lukemissa, Bleun ja CARTerin lukuihin tuskin pääsisin. Mites aron Jyrsijä?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
kouvotsvoni sanoi:
Tiedoksi, että pelkkä sukunimi riittää :eek:

46 tuli yhdellä yrityksellä oikein, iso kasa niitä, jotka muistin naamalta, mutta ei vaan tullu millään pirulla nimi mieleen.

Paitti tietysti, kun olin jo sulkenut taulukon tallentamatta, alkoi niitä puuttuviakin nimiäkin tulla mieleen :D

burb

.
Ihan hävettävän huono tulos, niin huono etten kehtaa edes kertoa.
:nope:

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
46 , en tiedä sitten onko huono tulos teini-ikäiselle. Vittumaisen hyvä tehtävä :thumbup:

Rallimies

Well-known member
Sijainti
Konnevesi.
Bleu sanoi:
Itse sain tunnistettua 83 ilman mitään vinkkejä. Nyttemmin olen kyllä löytänyt kaikki yhtä lukuunottamatta.

CARTer siis edellä.

83 ilman vinkkejä? :eek!: :eek!:

Ja 99 oot löytäny yhteensä? Alkaa kyllä itseäni hävettämään tuo 65 tulos. Pitääpä kokeilla nytten uudestaan ja kahtoo miten hyvin menee toisella kerralla.

Bleu tai CARTer vois laittaa vaikka oikeat vastaukset johonkin "salaiseen" paikkaan ettei pilata muiden iloa. Olis kiva tietää nuo oikeat vastaukset kun oma googletus ei ainakaan eilen tuottanut kovin hyvää tulosta.
Mutta takaisin yrittämään :)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
OoPee sanoi:
Tiedoksi, että pelkkä sukunimi riittää :eek:

46 tuli yhdellä yrityksellä oikein, iso kasa niitä, jotka muistin naamalta, mutta ei vaan tullu millään pirulla nimi mieleen.

Paitti tietysti, kun olin jo sulkenut taulukon tallentamatta, alkoi niitä puuttuviakin nimiäkin tulla mieleen :D
Itse en ekalla kerralla arvannut edes, jotta sinne voi nimiä kirjoittaa, enkä toisella, että sukunimi olisi riittänyt:eek:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Sain excel-taulukon - kiitos ystävälliselle hahmolle avusta! :thumbup:

Meni paremmin kuin oletin, 84 oikein. Parista piti tarkistaa kirjoitusasu. Lopuista noin puolet on tuttuja naamoja, puolet ihan oudon näköisiä.

ÖÖ.

Well-known member
34%. Jos löytyis vastaava autoista niin menisköhän paremmin =)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
Teitkö Fisichellan kohdalla ekaksi saman erheen kuin minä, eli yritit ehdottaa Fisin nimeä Trullin kohdalla? Itse ihan fiiliksessä kirjoittelin Fisin nimeä kun näin renault-lippiksen alla piilossa olleen kaverin, mutta kun katsoin tarkemmin, se olikin Jarppa. :)