Tunnistatko kuskeja?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
OoPee sanoi:
Tiedoksi, että pelkkä sukunimi riittää :eek:
Aha.. no sitten mun pitänee yrittää illalla kotona vielä uudestaan, koska siellä oli kyllä muutamia, joiden sukunimi oli tuttu, mutta etunimi hakusessa..

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jacques sanoi:
Teitkö Fisichellan kohdalla ekaksi saman erheen kuin minä, eli yritit ehdottaa Fisin nimeä Trullin kohdalla? Itse ihan fiiliksessä kirjoittelin Fisin nimeä kun näin renault-lippiksen alla piilossa olleen kaverin, mutta kun katsoin tarkemmin, se olikin Jarppa. :)
En.. oli vissiin vaan joku näpyttelyvirhe, kun uudestaan koklasin:eek:

...ja ei hyväksynyt Mattan kohdalla pelkkää Mattaa tai Christiano da Mattaa, vaan piti kirjoittaa da Matta.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
...ja Rosaan de la Rosa (en minä ainaskaan tajua heti tommosia etelän hetelmien sukunimiä:eek: )

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
82 % tolleen nopeesti vedettynä ja pari vaivaa vielä mieltä tosi paljon.
Toi ei hyväksynyt HÄkkistÄ vaan piti olla HAkkinen, joten sinänsä täyttä pelleilyä!

burb

.
Albert Oil sanoi:
Ärsyttävä skaba. Nyt on 84 % kasassa.
Kuka saakeli toi Harri Rovanperän näköinen sivuprofiili-lippispääkin on??
Olisko se Harri Rovanperä?

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Toi ratahomma olikin jo kertaluokkaa vaikeempi, en tienny kuin 40.

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Tunnistin suht nopeesti 70 kuljettajaa.

Trullinkaasu

Well-known member
43 suurinpiirtein. Ei tiedolla, taidolla, kusettamisella, vaan tuurilla. :D

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Tuon ratatestin olin tehnyt jo kesäkuussa ja siitä vedin 86. Sen verran monia sarjoja on tullut seurattua, että useampi on tuttu.

CARTer

Well-known member
Keskieurooppalaiset entiset F1-radat ovat hieman tuntemattomampia, mutta muut sitten jo tutumpia sattuneesta syystä. Niistä tunnistin 85.
Päivän aikana muistin myös ne kolme 80-luvun rattitaituria, jotka luulin unohtaneeni. Hieman hävettää yksi kirjoitusvirhe, mutta kirjanpito kuljettajien osalta on nyt sitten 89.
Mieluiten lisää tällaisia pähkinöitä. Näitä on mukava miettiä ja muistella, kunhan vain aikaa löytyy.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Ratatestistä tähän mennessä vain 16. Sinänsä noloa että simuilla on tullut pelattua varmasti suurin osa noista mutta ei vaan osaa yhdistää. :eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Banaani sanoi:
Ratatestistä tähän mennessä vain 16. Sinänsä noloa että simuilla on tullut pelattua varmasti suurin osa noista mutta ei vaan osaa yhdistää. :eek:
Ainaskin 5 rataprofiilia näytti niin tutuilta simujen maailmasta, että ärsytti.:eek: