Aha.. no sitten mun pitänee yrittää illalla kotona vielä uudestaan, koska siellä oli kyllä muutamia, joiden sukunimi oli tuttu, mutta etunimi hakusessa..OoPee sanoi:Tiedoksi, että pelkkä sukunimi riittää
Aha.. no sitten mun pitänee yrittää illalla kotona vielä uudestaan, koska siellä oli kyllä muutamia, joiden sukunimi oli tuttu, mutta etunimi hakusessa..OoPee sanoi:Tiedoksi, että pelkkä sukunimi riittää
En.. oli vissiin vaan joku näpyttelyvirhe, kun uudestaan koklasinJacques sanoi:Teitkö Fisichellan kohdalla ekaksi saman erheen kuin minä, eli yritit ehdottaa Fisin nimeä Trullin kohdalla? Itse ihan fiiliksessä kirjoittelin Fisin nimeä kun näin renault-lippiksen alla piilossa olleen kaverin, mutta kun katsoin tarkemmin, se olikin Jarppa.
Olisko se Harri Rovanperä?Albert Oil sanoi:Ärsyttävä skaba. Nyt on 84 % kasassa.
Kuka saakeli toi Harri Rovanperän näköinen sivuprofiili-lippispääkin on??
Tää on hauskempi skabaKanzo sanoi:En tiedä, onko autoista vastaavaa, mutta radoista ainakin on:
http://vanessariche.globolog.com.br/desafiopistas.xls
KIITOS VINKISTÄ! 86 kasassa.Mediaprofeetta sanoi:Ronnie Peterson oli ainut vähän vaikeempi jonka minäkin tunnistin.
Kirjoitetaan Harri Rovanpera:ahem:burb sanoi:Olisko se Harri Rovanperä?
Ainaskin 5 rataprofiilia näytti niin tutuilta simujen maailmasta, että ärsytti.Banaani sanoi:Ratatestistä tähän mennessä vain 16. Sinänsä noloa että simuilla on tullut pelattua varmasti suurin osa noista mutta ei vaan osaa yhdistää.