Tunnustuksia kakkosnikin käytöstä

Örfil

Guest
Olen kirjoitellut joskus nimimerkillä Herr Lederhose.

Öisin, iltaisin ja päissäni kirjoittelin myös joskus nimimerkillä Jones :doubtful:

Joku on myös väittänyt että olisin AJ, mutta siinä ei ole totta nimeksikään. AJ asuu nimittäin tuolla yläkerrassa, kuulen sen nytkin kävelevän siellä joten eihän se voi olla minä kun mä olen tässä!

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Jussi sanoi:
Joku on myös väittänyt että olisin AJ, mutta siinä ei ole totta nimeksikään. AJ asuu nimittäin tuolla yläkerrassa, kuulen sen nytkin kävelevän siellä joten eihän se voi olla minä kun mä olen tässä!
Siinä tapauksessa sinä voisit vähän rajoittaa sitä remonttia!

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Ace17 sanoi:
Mistäs SÄ sen tiedät? :doubtful:
Koska se oli mielikuvitukseton pienikiveksinen raukka. Joka ei voi tulla tanne ja tunnustautua.
...juujisin..

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
lara sanoi:
Koska se oli mielikuvitukseton pienikiveksinen raukka. Joka ei voi tulla tanne ja tunnustautua.
...juujisin..
Juttujen perusteella se kyllä joutui liikkumaan kottikärryjen kera.

Örfil

Guest
Juuri niin, osa miehistä joutuu liikkumaan kottikärryjen kera. Mites sulla, helpottuiko kävely kivesten poiston jälkeen :D ;) :D

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
En ole nähnyt kakkosnikin käytölle tarvetta. Ettehän te nytkään tiedä kuka mä olen, miksi mun tarvisi kätkeä sitä kuka mä en ole? :confused:

Miss Piggy

Schufosa
Mä kehtaan kyllä ihan tällä yhdellä nickillä kirjottaa, joten ei oo tarvetta kakkosnicille. Muilla palstoilla en ole kylläkään Miss Piggy, vaan jotain muuta, mutta eikös tässä ollut tästä foorumista kyse?:doubtful:

Mangelo

Well-known member
OoPee sanoi:
Kirjoittelen sillointällöin kakkosnickillä, etenkin f1-skabojen aikoihin :rolleyes:
Kätevää. Voi osallistua kiihkeään F1 keskusteluun, ja naureskella vapaalla F1 puolen pellejä.

:ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Zaikom sanoi:
Kätevää. Voi osallistua kiihkeään F1 keskusteluun, ja naureskella vapaalla F1 puolen pellejä.

:ahem:
:ahem: :ahem: :ahem:

...paitti, että tuo kakkosnick ei kyllä osallistu keskusteluihin lain :eek:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
^Melissa sanoi:
En ole nähnyt kakkosnikin käytölle tarvetta. Ettehän te nytkään tiedä kuka mä olen, miksi mun tarvisi kätkeä sitä kuka mä en ole? :confused:
Miten niin ei tiedetä? IRC-galleriasta ollaan nähty sun kuvatkin ja olet aika pienestä kaupungista joten voit pitää melko varmana että joku tietää ainakin ulkonäöltä ja nimeltä. Hoh hoppana kopo.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Miten niin ei tiedetä? IRC-galleriasta ollaan nähty sun kuvatkin ja olet aika pienestä kaupungista joten voit pitää melko varmana että joku tietää ainakin ulkonäöltä ja nimeltä. Hoh hoppana kopo.
Nyt hop screenshottia hoppana kehiin kopo, jotta uskotaan.

patriot

Foorumin senaattori
Ace17 sanoi:
Tässä toikissa saa tunnustaa, jos on kirjoitellut foorumille jollain muullakin kuin ykkösnikillään.

Itsehän voin aloittaa:

Olen kirjoittanut nimimerkillä Stig Helmer.
Epäilen vahvasti.... Koska minä olen Stigu, eiku siis...

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Runar ja Kyllikki sanoi:
Näytä mulle se foorumisti, joka tuntee mut niin hyvin että voi laittaa mut sanomistani tilille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Itsehän luen toikkeja ja äänestän polleihin kakkosnikillä. Ykkösellä sitten kirjoittelen toikkeihin.

AJ ja Jussi ovat alter egojani.:ahem:

abc

DNF
Minulla on hatara muistikuva, jossa pöljäilen forumilla nimimerkeillä michacher ja hero tifosi.