Kiitos. Jotenkin vain koin velvollisuudekseni kertoa, että Ace17 ei ole oikea Stig Helmer. Stiguhan oli ainakin postaustensa perusteella aito rasisti. Sellaiseksi en Ace17 nimimerkkiä voi luonnehtia.lara sanoi:On kyllä mainota, miten otat aina sisäpiirin ulkopuolisetkin huomioon noin lämpimästi. :ahem:
Jos nyt sitten seuraavaksi kertoisit kuka mä oon..sisäpiirin ulkopuoliset voi hämmentyä.. :doubtful:haju sanoi:Kiitos. Jotenkin vain koin velvollisuudekseni kertoa, että Ace17 ei ole oikea Stig Helmer. Stiguhan oli ainakin postaustensa perusteella aito rasisti. Sellaiseksi en Ace17 nimimerkkiä voi luonnehtia.
Tuu kahville.:ahem:AJ sanoi:WOOAAAHHH!!! Ja taas mentiin.... Tietäs vaan minne, mutta eipä väliä. :alppu:
Uskoakseni olen jo nyt ansiokkaasti hoitanut nikkisi peeärrää. No mutta näinhän me sovittiin :alppu:lara sanoi:Jos nyt sitten seuraavaksi kertoisit kuka mä oon..sisäpiirin ulkopuoliset voi hämmentyä.. :doubtful:
Voisin muistuttaa erinäisestä toikista muhun liittyen jossa oli prätön väite sisäpiirin ulkopuolisille..:doubtful:haju sanoi:Uskoakseni olen jo nyt ansiokkaasti hoitanut nikkisi peeärrää. No mutta näinhän me sovittiin :alppu:
Älä ole lainkaan huolissaan meistä sisäpiiriläisistä. Me kyllä pärjäämme.lara sanoi:Voisin muistuttaa erinäisestä toikista muhun liittyen jossa oli prätön väite sisäpiirin ulkopuolisille..:doubtful:
Ei tulisi mieleenkään, että ette pärjäisi. Ainakin hoppana kopot parjaa. :thumbup:haju sanoi:Älä ole lainkaan huolissaan meistä sisäpiiriläisistä. Me kyllä pärjäämme.
:ahem:lara sanoi:Ei tulisi mieleenkään että ette pärjäisi. Ainakin hoppana kopot parjaa. :thumbup:
Mites se menikään...piiri pieni pyörii..haju siellä hyöriii...??haju sanoi::ahem:
No meidän ei kai tarvitse toisillemme hirveästi teeskennellä?lara sanoi:Mites se menikään...piiri pieni pyörii..haju siellä hyöriii...??
Sinä ja... ..hän??!!haju sanoi:No meidän ei kai tarvitse toisillemme hirveästi teeskennellä?
lara sanoi:Sinä ja... ..hän??!!
:tongue: sano hänelle hus hus:thumbdown , vois tepsiä.haju sanoi:
Lisäksi saadaan alueellisesti peitettyä iso osa Suomea. AJ-nilkki hoitaa pk-seuden, Jussi hämeen ja hamee sekä Moe Savon sekä muun itä- ja pohjois-Suomen ihan työn puolesta.:ahem:Jussi sanoi:Täytyy myöntää että on se aika haastavaa kirjoitella monella nikillä tänne. Jossain vaiheessa meinas kuuppa seota ja oli pakko skipata nikki Jones ja vaihtaa se Moeksi ja laittaa tää nikki Jussi jäähylle hetkeksi aikaa. Jussina hoidan kesäisin mopojutut & naishommat ja Moena sitten heitän erinäistä sukkelaa läppää. Kun olen kunnon tripillä, vaihdan nikin AJ:ksi ja vetelen viivaa ja kommentoin kaikenmoista tänne melkoisen kuutamolla :thumbup:
Eikä tää palsta ole edes harva, vaan aika tiheä.:ahem:JNF sanoi:Aika erikoinen muuten tämä että saa olla useampi nimimerkki. Aika harvalla palstalla hyväksyttyä.