Tunnustuksia kakkosnikin käytöstä

Koso

Unsung User
Sijainti
Luoto
jupla sanoi:
Onkin haastavampia arvattavia nämä hahmot kommunisti ja Gilgalad. Veikkaan ensimmäiseen Kouvoa ja toiseen AJ:tä :ahem:
Aivan totta. Haaste koskettaa minuakin.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Itsehän luen toikkeja ja äänestän polleihin kakkosnikillä. Ykkösellä sitten kirjoittelen toikkeihin.

AJ ja Jussi ovat alter egojani.:ahem:
Taasko sä egoot?

kommunisti

Active member
heh no eipä ole paljoa mitään "kaksoinikkejä" tullut hankittua
ehkä sitten kun oppii kunnolla käyttämään tätä keskustelupalstaa

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
kommunisti sanoi:
heh no eipä ole paljoa mitään "kaksoinikkejä" tullut hankittua
ehkä sitten kun oppii kunnolla käyttämään tätä keskustelupalstaa
Äkkiseltään ainoa kaksoisnikki, joka tulee mieleen on toi Runar ja Kyllikki

kommunisti

Active member
ite en viiti tätä keskustelupalstan tunnustani jakaa kenenkään kanssa. käytän ihan pelkästään itse tätä.

Ace17

Acenteella
kommunisti sanoi:
ite en viiti tätä keskustelupalstan tunnustani jakaa kenenkään kanssa. käytän ihan pelkästään itse tätä.
No on siinä meillä kommunisti. :rolleyes:

Örfil

Guest
Täytyy myöntää että on se aika haastavaa kirjoitella monella nikillä tänne. Jossain vaiheessa meinas kuuppa seota ja oli pakko skipata nikki Jones ja vaihtaa se Moeksi ja laittaa tää nikki Jussi jäähylle hetkeksi aikaa. Jussina hoidan kesäisin mopojutut & naishommat ja Moena sitten heitän erinäistä sukkelaa läppää. Kun olen kunnon tripillä, vaihdan nikin AJ:ksi ja vetelen viivaa ja kommentoin kaikenmoista tänne melkoisen kuutamolla :thumbup:

haju

Banned
Ace17 sanoi:
Tässä toikissa saa tunnustaa, jos on kirjoitellut foorumille jollain muullakin kuin ykkösnikillään.

Itsehän voin aloittaa:

Olen kirjoittanut nimimerkillä Stig Helmer.
Nimimerkki Ace17 on kirjoittanut ainoastaan muutaman kommentin nimimerkillä Stig Helmer. Tämä ihan vain täsmennyksenä, koska asia ei sisäpiirin ulkopuolisille välttämättä ollut täysin selvä.

Ace17

Acenteella
haju sanoi:
Nimimerkki Ace17 on kirjoittanut ainoastaan muutaman kommentin nimimerkillä Stig Helmer. Tämä ihan vain täsmennyksenä, koska asia ei sisäpiirin ulkopuolisille välttämättä ollut täysin selvä.
Juurikin näin. Muutenhan minut olisi bannattu Stigun mukana.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
haju sanoi:
On kyllä mainota, miten otat aina sisäpiirin ulkopuolisetkin huomioon noin lämpimästi. :ahem:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Jussi sanoi:
Kun olen kunnon tripillä, vaihdan nikin AJ:ksi ja vetelen viivaa ja kommentoin kaikenmoista tänne melkoisen kuutamolla :thumbup:
WOOAAAHHH!!! Ja taas mentiin.... Tietäs vaan minne, mutta eipä väliä. :alppu: