Trullinkaasu
Well-known member
Haa! Epäilen hemmoa burbin kekkosnikiksi.Mediaprofeetta sanoi:Muah! Olen käyttänyt mutta kukaan (moderaattoreita lukuun ottamatta) ei saa koskaan tietää millä nimellä! Hähhää
Haa! Epäilen hemmoa burbin kekkosnikiksi.Mediaprofeetta sanoi:Muah! Olen käyttänyt mutta kukaan (moderaattoreita lukuun ottamatta) ei saa koskaan tietää millä nimellä! Hähhää
Haa! Epäilen että olet täysin väärässä.Trullinkaasu sanoi:Haa! Epäilen hemmoa burbin kekkosnikiksi.
Haa! Epäilen että olet täysin väärässä.Trullinkaasu sanoi:Haa! Epäilen hemmoa burbin kekkosnikiksi.
Väärin meni. Epäilen sinua wannabe-ITG:ksi.Trullinkaasu sanoi:Haa! Epäilen hemmoa burbin kekkosnikiksi.
Busted!Vellu sanoi:Väärin meni. Epäilen sinua wannabe-ITG:ksi.
Sä unohdat nyt sen, että kun sivupersoona ottaa vallan, ei kakkosnikkitehtailijalla ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa siihen, miten kyseinen persoona käyttäytyy tai esim. minkä nickin se valitsee. Ja jutuista päätellen... No tarviiko siitä sen enempää ees mainita?kouvotsvoni sanoi:Kaksoisnikkitehtailijat voisivat vähän käyttää mielikuvitusta antaessaan sivupersoonille nimiä.
Asiantuntijalausunto!AJ sanoi:Sä unohdat nyt sen, että kun sivupersoona ottaa vallan, ei kakkosnikkitehtailijalla ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa siihen, miten kyseinen persoona käyttäytyy tai esim. minkä nickin se valitsee. Ja jutuista päätellen... No tarviiko siitä sen enempää ees mainita?![]()
No mähän olen sen yhden Moehon kakkosnilkki! :thumbfh:Nobody sanoi:Asiantuntijalausunto!
Syslaakin, Jussin ja ties minkä kaikkien kanssa sä oot kimpassa. Tiedetään, joo.AJ sanoi:No mähän olen sen yhden Moehon kakkosnilkki! :thumbfh:
Jussi, Moe ja AJ on yksi ja sama hahmo, eri persoonissa tosin.Nobody sanoi:Syslaakin, Jussin ja ties minkä kaikkien kanssa sä oot kimpassa. Tiedetään, joo.