Mielestäni niille voisi perustaa oman otsakkeensa, jotta keskustelu ei lähde rönsyilemään.Saako tänne laittaa myös pappa betalar -kuvia Tervakosken reissulta -95?
Jos ne ovat hauskoja, niin muista perustaa oma ketju minne floodata ne.Olen ottanut arviolta pari sataa kuvaa tänä vuonna turengissa. En jaksaisi linkittää niitä kaikkia.
Otsakkeen ensimmäisessä postauksessa kyllä nimenomaan pyysin liittämään ne kaikki tähän. Toivottavasti tilanne saadaan selvitettyä.Olen ottanut arviolta pari sataa kuvaa tänä vuonna turengissa. En jaksaisi linkittää niitä kaikkia.
Asia selvä. Itselläni ei moisia ole, mutta jos jollain on, niin tietääpä nyt sitten miten toimia.Mielestäni niille voisi perustaa oman otsakkeensa, jotta keskustelu ei lähde rönsyilemään.
Kiipulahan se. Anteeksi vielä pienestä aiheen suistumisesta, mutta millä alalla olit? Itsestäni pitäisi ainakin suunnitelmien mukaan tulla vuoden päästä merkonomi.Kiipulahan sen on oltava. Itse kävin siellä tutkituttamassa lanttuni joitain vuosia sitten.
Älä muuta sano. Meillä sattu kelitkin ihan kohdalleen. Aurinko paistoi ja ruoatkin oli hyviä.Hienot maisemat!
Jotenkin ei vielä vakuuta :dunno:Suosittelen Turenkia, jos nyt joku miettii mitä lomilla tekee.
Se on tollainen. Ei kait siinä mitään efektiä ole. Napista painaa niin tulee kuvia.jusbanin törkeen hienoista reissukuvista voidaa päätellä, että sillä on kamerassa joku mahtava efekti, jolla saa kuvista värikylläisyydeltään heti sen näköisiä, kuin ne olisi otettu 70-luvulla. Nostalgia vyöryy ylitseni.