Toro Rossolla oli viime viikonloppuna Hockenheimissa 209 kisan mittainen tauko palkintosijansa välillä F1:ssä viime viikonlopun kisan ja Monzan 2008 Sebastian Vettelin sadekelin kisavoiton väliseltä ajalta puhuttaessa.
Toro Rosso on siis saavuttanut voiton ja kolmannen tilan, mutta toinen sija vielä puuttuu kuten myös kaksoisvoitto.
Toro Rosson odotus on siis kaikkien aikojen pisin palkinto-odotus lajissa toistaiseksi sellaisista jotka ovat sen ainakin kerran saavuttaneet.
10:n eniten palkintosijaa odottaneita tallia ovat seuraavat kun muutamalla tallilla on siis palkintovälien muodossa useampikin erittäin pitkä aikaväli:
Toro Rosso: 209 kisaa Monzan 2008 ja Hockenheimin 2010 välillä
Arrows: 135 kisaa puhtaana Arrowsina Phoenixin 1989 ja Hungaroringin 1997 välillä ja Footwork-aikakauden laskien myös senkin tallin täytenä olemisen aikaan nähden tilastoihin kuin Arrowsin ajaksi oli siinä tapauksessa odotusta vähän vähemmän eli 108 kisaa Phoenixin 1989 ja Adelaiden 1995 välillä, mutta tosiaan Arrowsin ja Footworkin talliomistajuuskuviot ovat olleet historiankirjoissa huomattavankin monimutkaisia.
Kuten jossain määrin myös Marchin ja Leyton Housenkin kun joissakin lähteissä jopa jo vuosi 1990 lasketaan äärimmillään Footworkina ja muutoin joko Arrows-Footworkina tai Footwork-Arrowsina vuoden 1996 tapaan joskin vuoteen 1996 ja sen sekavaan tilanteeseen verrattuna Arrows sentään pystyi vielä ilmoittautumaan omana itsenään sarjaan kun vuosi 1996 meni tosiaan jakopeliksi niin Footwork-Arrowsina kuin Arrows-Footworkina ennen kuin lopulta sitten vuodesta 1997 lähtien nähtiin pelkkä Arrows.
Vaikka jopa senkin on Tom Walkinshawin oston takia nimetty toisinaan TWR Racingiksi tai TWR Racing-Arrowsiksi tai myös TWR Racing-Arrowsina joka vain ilmoittautui sarjaan aina Arrowsin nimellä ja myös vuodet 1994-1995 ovat joskus laskettu Arrowsiksi eikä enää Footworkiksi jolloin vain vuodet 1991-1993 olivat sellaista todella vahvaa Footworkin aikakautta
Ligier: 106 kisaa Detroitin 1986 ja Kyalamin 1993 välillä
Tyrrell: 92 kisaa Detroitin 1983 ja Mexico Cityn 1989 välillä ja vuoden 1984 hylätyt, murheelliset palkintosijat ottaen huomioon odotus olisi vielä ollut lyhyempi vaikkakin viimeistään Detroitista 1984 eteenpäin odotus olisi ollut melko pitkä
Force India: 85 kisaa Spa-Francorchampsin 2009 ja Sakhirin 2014 välillä
Williams: 63 kisaa Yas Marina Bayn 2008 ja Barcelonan 2012 välillä
Arrows: 61 kisaa tällä kertaa pelkkänä Arrowsina Imolan 1981 ja Imolan 1985 välillä joista murheellisesti Imolassa 1985 oli vahingossa yli-innokkaan tuomariston ilmoittamana myös voittaja Thierry Boutsenin muodossa ennen kuin sittenkin Alain Prost pidettiin hylättynä, mutta Elio de Angelis palautettiin voittajaksi kilpailussa milloin Boutsenin oli pakko olla kakkostilalla
Arrows: 57 kisaa Imolan 1985 ja Monzan 1988 välillä
Williams: 51 kisaa Nürburgringin 1975 ja Watkins Glenin 1978 välillä joskin tässä vaiheessa on muistettava myös, että lasken tähän myös Frank Williams Racing Carsin ajan ainoan palkintokorokepaikan mukaan enkä Wolf-Williamsin tai Williams-Wolfin murheellista kautta 1976 tai mahdollisen erikoista ja sotkuista Williamsin ensimmäistä kautta nykyisenään eli Williams Grand Prix Engineeringin nimen alla tuolloin tosin Marchin kanssa ostoauton ja hyvin vähän myös teknistä apua omaavana vuonna 1977 ennen kuin siiten jo sen vuoden aikana kuten myös vuodesta 1978 lähtien kaikki on ollut Williamsin omaa jolloin ihan pelkkänä nykyisenä Williamsina odotusväli on ollut hyvinkin lyhyt palkintosijan välillä kun talli on aloittanut taipaleensa lajissa
Cooper: 45 kisaa Silverstonen 1952 ja Buenos Airesin 1958 välillä