Bobakki
@f1hog
Niin kai nuo tahtoo väittää, että vain olympialaiset ja jalkapallon MM-kisat pääsee edelle.Hirmusen paljon se on kyllä tuo 600 miljoonaakin. Lie melko kirkkaasti seuratuin urheilulaji(?) Pl. tietysti Olymppuksit ja muut arvokisat.
Niin kai nuo tahtoo väittää, että vain olympialaiset ja jalkapallon MM-kisat pääsee edelle.Hirmusen paljon se on kyllä tuo 600 miljoonaakin. Lie melko kirkkaasti seuratuin urheilulaji(?) Pl. tietysti Olymppuksit ja muut arvokisat.
Tuosta esim. Chicanef1.comOnko FIA:lla jossain virallista F1:n historiatilastoa nähtävillä?
Jos ei löydy, niin tarvitsisin toisen samankaltaisen informaation sisältävän sivuston kuin Stats F1 on.
Kiits jo etukäteen!
Minä olen suosinut F1-ruutua.Onko FIA:lla jossain virallista F1:n historiatilastoa nähtävillä?
Jos ei löydy, niin tarvitsisin toisen samankaltaisen informaation sisältävän sivuston kuin Stats F1 on.
Kiits jo etukäteen!
Tsek. Kiitoksia. Bobbikseen minä nyt luotin, mutta käy FW08:asikin.
Minä, Bobbis vai Wendlinger?Tsek. Kiitoksia. Bobbikseen minä nyt luotin, mutta käy FW08:asikin.
Yllättävän nuori kaveri muutens.
Kyllähän Weldinger teistä se nuorempi taitaa olla.Minä, Bobbis vai Wendlinger?
Ainakin sillä on enempi elämää ja viipotusta, kun se ei kirjottele tänne foorumille.Kyllähän Weldinger teistä se nuorempi taitaa olla.
Sitä samaa Mersun juniorikööriähän tuo oli Frentzenin ja Schumacherin kanssa. Enkä olisi ihan varma, että oli porukan lahjattomin. Melko kova juttu oli varsinkin se yksi nelossija Marchilla 1992.Yllättävän nuori kaveri muutens.
Tekisi mieli sanoa, että sekä kuljettajana että työmoraaliltaan joukon toiseksi lahjakkain. Eikä siinä kärjessä ole molemmilla kriteereillä sama mies.Sitä samaa Mersun juniorikööriähän tuo oli Frentzenin ja Schumacherin kanssa. Enkä olisi ihan varma, että oli porukan lahjattomin. Melko kova juttu oli varsinkin se yksi nelossija Marchilla 1992.
Koska *Lotus*. Viime vuoden Espanjan kilpailussa talli unohti kytkeä autoon virrat ennen sen käynnistämistä. Käynnistysyritys ilman virtoja tekee voimansiirrosta jätemetallia, eikä Heikki näin päässyt lainkaan matkaan.Nyt pätkii muisti.
Miksi Kovalaisella on 71 GP-viikonloppua, mutta vain 70 GP-starttia?
Paha sanoa mutta BAR-Honda testautti 2005 kauden aikana viittä kuskia: Kanaan, Bernoldi, Carroll, Davidson, Van de Merwe.LotusRellulla 5 varakuskia. Onko tää ennätys vai onko jollain ollut joskus virallisesti vieläkin enemmän testi/varakuskeja?