Laitetaan sitten jälleen kerran täydennyslistaa miehistä Course Carien, Pace Carien ja Safety Carien ratin takana vuosien varrelta. Turva-auton tarina eri muodoissaan alkoi vuodesta 1973 ja sen varrella olevista ajajista tuskin ennen kautta 1996 saa koskaan täydellistä listaa tai ainakin sen saaminen on hyvin vaikeaa.
Lista on kuitenkin kasvanut edellisestä päivityskerrasta varsin paljon. Erittäinkin paljon muutamille tietyille tahoille lähetettyjen sähköpostien ja muutamien ulkomaisilla foorumeilla olevien ystävieni ansiosta. Erilliset Medical Caria ajaneet kuljettajat kuin vuosien 1979-1982 kilpailuista karsiutuneet kilpakuljettajat on merkitty sulkuviivoilla. Ja myös mahdollisesti sen jälkeen muutenkin olevat kuljettajat.
Tässä kuitenkin lista kavereista jotka ajoivat Pace Careja vuosien varrelta ennen vuotta 1996 ja Oliver Gavinia joka oli sinällään sarjan ensimmäinen virallinen ainoa turva-auton kuljettaja ennen Bernd Maylanderia ja häntä kerran tuurannutta Marcus Fässleriä:
1973: Herbert Linge ja Eppie Wietzes.
1974: Herbert Linge. (Saksan ja Itävallan osakilpailussa.)
1975: Jacky Ickx ja Herbert Linge. (Ajoi ensimmäistä kertaa Monacossa Järjestysautoa tai Interventio-autoa ranskalaisittain. Tuolloin alla oli alkuperäinen Ferrari Berlinetta tai Ferrari 365 GT4. Tämä siis Ickxin osalta. Linge jatkoi myös ajelua saksankielisten alueiden kilpailuissa.)
1976: Herbert Linge.
1977: Herbert Linge ja Mario Valli.
1978: Mario Valli ja Herbert Linge.
1979: Mario Valli, Herbert Linge, Philippe Schell, Dickie Attwood ja Phil Hill. (Attwood ajoi vuoden 1979 Silverstonen Course Caria eli Ford Capria kilpailussa.)
1980: Jacky Ickx, Mario Valli ja Phil Hill.
1981: Cesare Lodi, Paul Newman, Wilson Fittipaldi, Phil Hill ja Mario Valli. (Dickie Attwood, Vittorio Brambilla ja Jean-Pierre Jarier)
1982: Cesare Lodi, Phil Hill, Tim Evans, Herbert Linge, Hermann van Lange ja Mario Valli. (Vittorio Brambilla.)
1983: Jacky Ickx (Erwin van den Broucke, Michel Leclere, Phil Hill ja Rupert Keegan.) (Ickx ajoi koko kauden kilpailuissa Course Carin kuljettajana FISA:n ammattimaisen Course Carin kuljettajan vaatimuksen takia.)
1984: (Erwin van den Broucke.) Toistaiseksi ei harmittavasti vieläkään ole löytynyt vuoden 1984 säännöllisesti Course Caria ajaneen ja FISA:n valitsemaa kuljettajan nimeä.
1985: Carlos Reutemann. (Ajoi myös jälleen FISA:n ammattimaisen Course Carin ohjelman mukaan.) (Erwin van den Broucke ja Frank Gardner.)
1986: Russell Skaife, Danielle Contrerez De Nava ja Erwin van den Broucke. (Frank Gardner.)
1987: Frank Gardner, Erwin van den Broucke, Danielle Contrerez De Nava, Carroll Shelby ja Herbert Linge. (Bob Lutz ja Paul Beranger.)
1988: Frank Gardner, Danielle Contrerez De Nava ja Erwin van den Broucke.
1989: Mark Skaife, Michel Gilsoul, Wilson Fittipaldi, Mario Casoni, Danielle Contrerez De Nava ja Osamu Hatagawa. (Frank Gardner.)
1990: Mark Skaife, Michel Gilsoul, Wilson Fittipaldi, Danielle Contrerez De Nava, Osamu Hatagawa ja Mario Casoni. (Frank Gardner.)
1991: Wilson Fittipaldi, Michel Gilsoul, Danielle Contrerez De Nava, Osamu Hatagawa, Mario Casoni ja Lance Dixon. (Frank Gardner.)
1992: Gilles Martineau, (Ajoi muun muassa ensimmäiset viralliset testit FIA:n virallisella Renaultin turva-autolla. Ajoi kauden aikana myös Ford Escort RS Cosworthilla useissa kilpailuissa kaudella. Muun muassa Magny-Coursin ja Silverstonen kilpailuissa.) Wilson Fittipaldi, Danielle Contrerez De Nava, Michel Gilsoul ja Osamu Hatagawa. (Mario Casoni ajoi kaikki kilpailut missä tarvittiin Opel Astran Medical Caria ja Frank Gardner oli jälleen Adelaidessa Medical Carin puikoissa. Tämän lisäksi Alex Ribeiro ajoi Brasilian Grand Prixin Medical Caria.)
1993: Gilles Martineau, (Ajoi jälleen Fordin kisoissa muun muassa Magny-Coursissa ja Silverstonessa. Testasi myös Renaultin virallisella turva-autolla ajoa vaikka varsinainen virallinen kuljettaja oli FIA:n määrittämä ajaja ja Martineau ei saanut kunniaa olla juuri se ajaja. Samoin Mario Casoni ajoi jälleen Opel Astran Medical Car-kisoissa. Frank Gardner ajoi samoin myös Medical Caria Adelaidessa.) Michel Gilsoul, Alex Ribeiro ja Osamu Hatagawa.
1994: Max Angelelli, Alex Ribeiro ja Michel Gilsoul. (Mario Casoni ajoi kohtalokkaan Imolan kilpailun Opel Astran Medical Caria ja Frank Gardner oli tuolloin ilmeisesti viimeistä kertaa Medical Carin takana.)
1995: Jean Ragnotti, Eric Bernard ja Thierry Boutsen.
1996: Thierry Boutsen. (Joutui olemaan vain Porschen kuljettaja Spassa kun virallista turva-autoa kaudesta 1996 eteenpäin ajeli Oliver Gavin Mersulla.)