Laitetaan sitten päivitystä vuoden 1992 Safety Carien puolelle. Tässä listaa autoista joita järjestäjät käyttivät:
Kyalami: Honda NSX
Interlagos: Chevrolet Kadett GSi
Barcelona: Fiat Tempra
Imola: Fiat Tempra
Monaco: Italdesign Aztec
Magny-Cours: Ford Escort RS Cosworth
Silverstone: Ford Escort RS Cosworth
Hockenheim: Porsche 928
Hungaroring: Tatra 613 GTH
Suzuka: Honda Accord
Adelaide: Ford Escort RS Cosworth
Kauden turva-autoista Honda NSX oli ensimmäinen F1:n Safety Carin nykyhistorian virallinen turva-auto kisaan. Järjestäjien sekoilusta Renaultin suhteen olen maininnut aikaisemmin. Harjoituskäytössä Ranskan ja Britannian kilpailujen yhteydessä radalla nähtiin Ford Escort RS Cosworth.
Unkarin kilpailun yhteydessä Tatran piti mennä radalle, mutta kuskia ei ilmeisesti kiinnostanut lähteä radalle virallisista merkeistä huolimatta ja näin autoa ei radalla nähty. Unkarin kilpailuun oli tuotu järjestäjien puolelle radanhuoltoa varten Porsche 928, Ford Escort XR3i ja jopa BMW M5 oli tuotu radalle.
Kaikkiaan kausi 1992 toi lajiin turva-auton takaisin ja tällä kertaa näihin päiviin asti pysyvästi. Toki sitä luodessa virheitä tehtiin jälleen. Meksikon, Kanadan, Belgian, Italian ja Portugalin safety carit järjestäjien osalta ovat vielä hämärän peitossa.