on se eräs 1 muuttuva faktori, eli kuskipaikat ja ne muut kuskit. Kaverilla on ikkuna tossa 3-4 vuoden sisällä ja ketäs fda kuskeja meillä siellä sitten on taitaa olla se kysymys, koska niitä paikkoja ei ole ylettömästi. Bearman, Lerkki, ehkä Dino Beganovic ja Camara. Camaran kyyti ei vaan toki tunnu riittävän, mutta markkina on hieman suurempi kuin täällä.
Jos miettii ketkä ovat "varmasti poissa" sarjasta tuolloin niin Hamilton, Ricciardo, Alonso, Bottas, Logan, Hulkki.
Mersulla ei tilaa ja tuottaa omia junnuja (esim Antonelli, joka on Bearmanin kanssa saman ikäinen)
RBR tuottaa omia junnuja
Astoni mersun koneet, tuskin FDA istuinta
Sauber ei enää ole sillon sidoksissa ferrariin, joten tuskin FDA istuinta
Williams toimii paikkana mihin mersu dumppaa junnut oppimaan
Haas, taitaa olla ainut paikka mihin FDA voisi junnun lähettää, sielläkään tuskin kahta autoa laitetaan junnujen alle, eli 1 istuin olisi tarjolla.
Tulevia askeleita kun katsoo niin edestä pitäis pudota sekä Dino että Camara pois, mikäli haluaa päästä johonkin haas tyyppiseen talliin ajamaan.
Bearman on vain vuoden Taposta vanhempi ja on jo pari pykälää edempänä "ruokaketjussa", Dino on 2 vuotta vanhempi ja jos tulokset ja kehitys pysyy tuollaisena niin ikkuna aukeaa hänelle.
Joten onhan tossa kiveä käänettäväksi mutta toivotaan onnea. Eikä se GT puoli ole yhtään huono, toki ei yhtä mediaseksikäs suomessa kuin Fykköset mutta kyllä sieltäkin töitä löytyy.