TVUPlayerilla Formuloita

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

quartal

the rule
Turhaa tämmöinen riitely sinänsä. Toisilla ihmisillä on omat halunsa ja antaa heidän pitää ne. Turha tänne on muitten tulla valittamaan siitä kun ihmiset kattovat TVUplayerilla/sopcastilla noita ohjelmia. Kukin tekee omat valintansa. Säästyisi ainakin palsta tilaa ja voisi tämäkin topicci pysyä asiassa eli formuloiden katsomisessa.

Itse katson formuloita MAX:lta ja olen tyytyväinen. Joku voi sanoa, että tyydyn huonoon maksavaan palveluun, mutta so what. Toisaalta tvuplayereistä voi sanoa samaa hommaa. "sö wat" "tätz it"

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
McHaka sanoi:
Niin ja 2 euroa / perusannos (pääruoka, salaatti) on aikalailla se hintaluokka kaikissa Suomen opiskelijaravintoloissa.
Halpaa on elämä sitten opiskelijalla.

Jossakin lounaspaikoissa (ei siis hotellin ravinteli) voi sapuskat irrota noin 7 eurolla. Tosin jossakin 8-9 euron hujakoilla on suurin osa.

Että tervetuloa vaan työelämään joskus. Voipi yllättää kuinka heleketin kallista kaikki on.:jaska:

Hurmurisija

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Halpaa on elämä sitten opiskelijalla.
Hintaa alentaa valtion ateriatuki. Muille kuin opiskelijoille safkat maksavat reilut neljä euroa. Niitä voi mennä ostamaan kuka tahansa. Käyn siellä itsekin, ruoka on ihan jees ja salaattitarjoilukin usein sangen kelvollista. Leipäkin on itsepaistettua (ihan oikeasti itsepaistettua, oma pieni leipomo).

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Että tervetuloa vaan työelämään joskus. Voipi yllättää kuinka heleketin kallista kaikki on.:jaska:
Mä maksan muistaakseni noin 12 euroa kuukaudessa työmaaruokailusta sisältäen alkukeiton, salaattipöydän, pääruoan, jälkiruoan sekä ruokajuoman (vettä hiilihapolla tahi ilman) :eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Voi ne eväsleivät kotonakin tehdä ennen töihin menoa:rolleyes: Olen paha ihminen, nilkki ja täysi mulkvisti, kun en ole hommannut MAX-pakettia. Yksi syy sekin, jottei tähän kaapelitalouteen saa ennen ensi kuuta valmiuksi.

KiHeRaKo

Member
CaPtEeNi sanoi:
Yeah kakkoset alkaa ja TVUPlayer & SpeedTV:ltä vieläpä englanniksi:cool: Ei valittamista:thumbup:
Nii.. saisko selvennystä mistä ton SpeedTV:n saa "poimittua" tonne playeriin???:eek:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Pahoittelut niille jotka luuli näkevänsä Speediltä ekan session. Unohdin sanoa aiemmin että lähetys alkaa vasta myöhemmin.

Tuolta näkee päivän tarjonnan: http://www.speedtv.com/schedule/

Aikaero taitaa olla 5 tuntia

Formula1Fan

Well-known member
L4z! sanoi:
Jessus mikä kitupiikki kerho tää TVU-porukka. Formulat kiinnostaa niin että pörrää täällä forumeilla, ja sit tosipaikan tullen ei kuitenkaan nauti pikkurahalla suorista tv-lähetyksistä.
En mä menis mistään formuloista kuitenkaan maksamaan mitään. Mieti jos koko kausi meneekin vitulleen suomalaisilla ja maksat 10e kuukaudessa siitä, että oviedon kulmakarva voittaa vaikka puolet kaudesta.

WebSlave

Trackman
Formula1Fan sanoi:
En mä menis mistään formuloista kuitenkaan maksamaan mitään. Mieti jos koko kausi meneekin vitulleen suomalaisilla ja maksat 10e kuukaudessa siitä, että oviedon kulmakarva voittaa vaikka puolet kaudesta.
Minä ainakin maksan formuloista itsestään, enkä suomalaismenestyksestä. Minulle on sama kuka voittaa. Alonson kolmas perättäinenkin olisi hieno ja historiallinen juttu.

tpt

Active member
Sijainti
Vaajakoski
Jotenkin tuntuu siltä että tämä TVU porukka kuvittelee ettei Formuloiden
tuottaminen ja esitysoikeudet maksa mitaan, Että hyväntekeväisyytenä
ne pitää näyttää nyt ja iänkaikkisesti...
Tää on vaan tää maailma, tervetuloa mukaan.:nope:

Pizarro

Well-known member
tpt sanoi:
Hmm, se joka aamulla katseli SpeedTV:n lähetystä TVU:n avulla tuskin kuvittelee nuin, katseltuaan mainoksia noin 15min välein. Tai saatto niitä olla tiheämpäänkin. EI haitannut minua pahemmin, talvella tuli katsottua jenkkifutista ja siellä mainoskatkoja tuli pahimmillaan minuutin välein.

Maikkarin lähetyksiin tottuneena oikein hätkähdin kun Barrichellon ulosajon jälkeen mies oli melko pikaisesti haastateltavana suorassa lähetyksessä.

Formula1Fan

Well-known member
WebSlave sanoi:
Minä ainakin maksan formuloista itsestään, enkä suomalaismenestyksestä. Minulle on sama kuka voittaa. Alonson kolmas perättäinenkin olisi hieno ja historiallinen juttu.
mun omasta mielestä f1:sissä liikkuu jo riittävästi rahaa. Alonso ei oo mulle ainakaan mitenkään erityinen. Vaikka hyvä kuljettaja onkin.

DeepBlue

Well-known member
tpt sanoi:
Jotenkin vaan tää Max porukka kuvittelee, että kaikkien formuloista kiinnostuneiden olisi hankittava MTV3 Max.
Miten kukaan voi väittää mihin toisella henkilöllä on varaa ja mihin ei :doubtful:
Mun puolesta voitte katsoa joko Maxilla tai ilman, mutta miksi naljailette täällä niille jotka käyttävät vaihtoehto ratkaisua. Onko se teiltä pois?!?

txk

Well-known member
tpt sanoi:
En kuvittele, mutta en näe myöskään mitään syytä ostaa kaikkea mitä markkinamies keksii myydä. Maikkarin roskakanavien hankinta ei todellakaan ole velvollisuus.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.