Toni_V
Well-known member
- Liittynyt
- 7.12.2004
- Viestit
- 984
Jollain tapaa pitää tosiaan kustannuksia karsia... Omasta mielestäni osa ongelmaa on säätömuutosten rajoitus.
Nytkin Ferrari on saatu leimattua "pahaksi talliksi" kun kaikki muut ovat testauksen rajoituksen puolesta. Totuushan on se että Williamsin ja McLarenin puolella ehdotukseen on suhtauduttu innolla juuri sen takia että se haittaa enemmin Ferraria kuin heitä.
Muitakin kustannuksien karsintaehdotuksia on, mutta riitelevät tallit eivät taida koskaan päästä siitä yhteisymmärrykseen. Esimerkiksi autojen painopiste voitaisiin rajata. Nykyään käytetään uskomattomia summia siihen että joka nippulasta saadaan kevyempi, ja säästetty paino lisätään pohjaan. Painopiste olisi hyvin helppoa mitatta vaa'alla ja kokonainen ykkösten kehitys muuttuisi erilaiseksi.
Ferrarin vallasta senverran että vaikka se onkin yksi talli muiden joukossa, se on kuitenkin Bernien suullakin F1:n kansikuva...
Nytkin Ferrari on saatu leimattua "pahaksi talliksi" kun kaikki muut ovat testauksen rajoituksen puolesta. Totuushan on se että Williamsin ja McLarenin puolella ehdotukseen on suhtauduttu innolla juuri sen takia että se haittaa enemmin Ferraria kuin heitä.
Muitakin kustannuksien karsintaehdotuksia on, mutta riitelevät tallit eivät taida koskaan päästä siitä yhteisymmärrykseen. Esimerkiksi autojen painopiste voitaisiin rajata. Nykyään käytetään uskomattomia summia siihen että joka nippulasta saadaan kevyempi, ja säästetty paino lisätään pohjaan. Painopiste olisi hyvin helppoa mitatta vaa'alla ja kokonainen ykkösten kehitys muuttuisi erilaiseksi.
Ferrarin vallasta senverran että vaikka se onkin yksi talli muiden joukossa, se on kuitenkin Bernien suullakin F1:n kansikuva...