Maailmahistorian järkevin kymysys. Miski Maxin F1-lähetysten Pulkkinen muistuttaa ulkonäöltään lievästi Dirty Sanchezin Panchoa?
Ja miksi mun ulkoonen kovo kenkkuilee kokoajan
Varmaan johtuu tosta pohojammaasta.
Maailmahistorian järkevin kymysys. Miski Maxin F1-lähetysten Pulkkinen muistuttaa ulkonäöltään lievästi Dirty Sanchezin Panchoa?
Vaikka kaikki tietää, että Timo Pulkkinen muistuttaa erehdyttävästi lempeää vesipuhvelia.
Saisinko taas nukkua?
Sun kovolla on liikaa Dirty Sanchezin Panchoa. Olet nauttinut liikaa Dirty Sanchezin Panchoa, jolloin jopa Timo Pulkkinen alkaa muistuttaa etäisesti Dirty Sanchezin Panchoa. Vaikka kaikki tietää, että Timo Pulkkinen muistuttaa erehdyttävästi lempeää vesipuhvelia.
Johtuukohan kyseisestä sarjasta sekin että olen vielä hereillä ja tein edellisessä viestissä muutaman kirjoitusvirheen?
Saisinko taas nukkua?
Turahtikohan mulla pikkusen kakkaa housuihin?
Haluatko, että joku ulkopuolinen tarkistaa?
Eikös tosimiehellä oo hitusen paskaa housussa. Aina.
Privalla tällaiset pervoilut.
Juu, mun privaan saa laittaa.
Toyota Avensis -03 pitkät valot ei toimi.
Polttimot on ehjät, pikapitkät toimii, missä vika?
Sikäli kun näille asioille on pyhitetty oma toikkinsa, toivoisin ihmisenä, Forumistina ja ylläpidon jäsenenä ettei näillä asioilla hulabaloitaisi joka toikissa.