Miks annoit toisen koskettaa sua sinne?
Heh, Raptori
Vielä muistaa..
Miks annoit toisen koskettaa sua sinne?
Yllättävän monta kirjoitusvirhettä näin viisaalta ja tarkalta mieheltä.
Onko Jjusban mies?? Mä olen naisena aina pitänyt.
Tuolla Hemaisevimmat naisforumistit-topicissahan äänestin Jusbanin kakkoseksi heti Kaktuksen ja Olgan jälkeen.
Voi voi sentään.
Onko Jjusban mies?? Mä olen naisena aina pitänyt.
Tuolla Hemaisevimmat naisforumistit-topicissahan äänestin Jusbanin kakkoseksi heti Kaktuksen ja Olgan jälkeen.
Voi voi sentään.
Entän Bonus-Jaskaa?Tieisttekö että Kulta-Jaskaa voi pelata nyt myös intternetissä?
Entän Bonus-Jaskaa?
Tämmönen tyhmä kysymys tuli mieleen, että onko oikealta ajettavassa autossa myös vaihdekaavio eri päin, eli ykkönen ja kakkonen kuljettajan puolella?
Scanioissa on se koko kaavio toisin päin, eli käännetyssä järjestyksessä. Aluks otti totuttelua.Tämmönen tyhmä kysymys tuli mieleen, että onko oikealta ajettavassa autossa myös vaihdekaavio eri päin, eli ykkönen ja kakkonen kuljettajan puolella?
Tämmönen tyhmä kysymys tuli mieleen, että onko oikealta ajettavassa autossa myös vaihdekaavio eri päin, eli ykkönen ja kakkonen kuljettajan puolella?
Miten pääsen eroon tost hakasuluist olevast 1 merkistä (siis [1])
Alkavatko kaikki Ässämiehen pollien alustukset sanalla "selvitetäänpäs", vai onko se pelkkä näköharha?
Tuskin alkoivat, lukuun ottamatta niitä jotka alkoivat.
Race of Champions-viikonlopusta tuli mieleen, että minkäs takia Kimi ei oo koskaan osallistunut kyseiseen tapahtumaan? Liekö liian pr-orientoitunut show iismannille?
Race of Champions-viikonlopusta tuli mieleen, että minkäs takia Kimi ei oo koskaan osallistunut kyseiseen tapahtumaan? Liekö liian pr-orientoitunut show iismannille?